Asiakaspalvelu - Ota meihin yhteyttä

Onko Sinulla kysyttävää? Vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!

Tarkista ensin, löytäisitkö vastauksen kysymykseesi täältä. :)


Usein kysyttyä

  • Mistä löydän palautusohjeet / ohjeet palauttamiseen?
  • Palautan tuotteita. Tarvitseeko minun ottaa yhteyttä?
  • Palautin osan tilaamistani tuotteista. Saanko uuden laskun?
  • Palautin osan tilaamistani tuotteista. Onko palautukseni tullut jo perille?
  • "Toimitusaika 2-4 arkipäivää" - mitä se tarkoittaa? Milloin saan tilaukseni?
  • Kuinka paljon toimituskulut ovat? Mitä toimitus maksaa?
  • Olen palauttanut tilaukseni viikko sitten mutta rahoja ei ole tullut takaisin tilille? Missä palautus on?
  • Laskua ei voi valita tai kassalla ei ole saatavilla muita maksutapoja kuin luottokortti ja verkkomaksu. Miksi?
  • Tilasin Klarna-laskulla, mutta hävitin laskuni. Voisitteko lähettää uuden laskun?
  • Onko babydolleilla/korseteilla palautusoikeus vai luokitellaanko ne hygieniatuotteiksi?
  • Onko palauttaminen ilmaista?
  • Ehtiikö tilaukseni jouluksi?