Etkö löytänyt vastausta?

Tilaaminen

Kuinka käytän HerSecret pisteitä?

Kun teet ostoksia verkkokaupassamme, keräät samalla HerSecret pisteitä (5 pistettä per käyttämäsi 1€). Voit muuttaa HerSecret pisteet palkinnoiksi (lahjakorteiksi) asiakastilisi HerSecret pisteet -osuudesta tai käyttää pisteitä kassalla ostoskorin yhteenveto -vaiheessa.

Saamasi lahjakortin koodi tulee syöttää kassalla "Lahjakortit/koodit" -kenttään ennen tilauksen vahvistamista.

Pisteet tulevat saataville 28 päivän kuluttua tilauksen vahvistamisesta


Kuinka lähetän suosittelun/arvostelun tuotteesta?

Saat noin viikon kuluttua tilauksestasi sähköpostitse arvostelupyynnön. Voit käyttää tätä sähköpostia lähettäessäsi arvostelun tuotteesta.

Voit lähettää arvostelun myös menemällä tuotteen tuotesivulle verkkokaupassa ja klikkaamalla sieltä "Kirjoita arvostelu".


Tein tilauksen, mutta en saanut vielä tilausvahvistusta. Onnistuiko tilaukseni? Missä tilausvahvistus on?

Yleensä tilausvahvistus tulee sähköpostitse heti. Joskus vahvistuksen tulemisessa voi olla kuitenkin pientä viivettä (muutamia minuutteja). Muistathan tarkistaa myös roskaposti- ja tarjouskansiosi!

Jos et saa tilausvahvistusta kahden tunnin kuluessa tilauksesi tekemisestä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@hersecret.fi


Tilauksestani saa HerSecret pisteitä. Voiko sen käyttää heti tilaukseen?

HerSecret pisteet voi käyttää vasta myöhemmin, ne tulevat saataville 28 päivää tilauksen vahvistamisen/lähettämisen jälkeen.
Huomaathan, että palautetuista tuotteista ei saa bonusta.


Tilasin tuotteita, mutta unohdin käyttää mahdollisen lahjakorttini/alennuskoodin. Voiko sen lisätä jälkikäteen?

Jos tilaustasi ei ole vielä toimitettu, voimme yleensä lisätä alennuksen tilaukseesi myös jälkikäteen. Tämä onnistuu, jos tilauksen maksutapana on lasku tai osamaksu.

Olethan siis meihin yhteydessä. Kirjoitathan viestiisi tilauksesi tilausnumeron sekä alennuskoodin/lahjakortin koodin, jonka unohdit.


Tilasin äsken, mutta en pääse kirjautumaan asiakastiliin. Miten voin luoda salasanan?

Jos olet tehnyt tilauksesi ilman kirjautumista/rekisteröitymistä, on sinulle luotu tilauksesi yhteydessä asiakastili.

Sinun tulee tässä tapauksessa luoda salasana, jotta pääset kirjautumaan asiakastiliisi ja tarkastelemaan tilaushistoriaasi.

Voit luoda salasanan tästä osoitteesta:
https://www.hersecret.fi/uusi-salasana


Onko puhelinnumero pakollinen? Mihin sitä käytetään?

Puhelinnumero (matkapuhelin) on pakollinen. Sitä käytetään ainoastaan toimitusvahvistuksen, seurantatunnuksen, lokerokoodin sekä mahdollisen laskumuistutuksen lähettämiseen tekstiviestillä.


Onko ostaminen turvallista?

Ostotapahtuma on suojattu turvallisella SSL-suojauksella, joten tietosi ovat meillä turvassa.

Maksutapoina meillä on ainoastaan turvallisia ja tunnettuja maksutapoja, kuten Klarna, Luottokunta ja suomalaiset verkkopankkipainikkeet.


Minulla ei ole verkkopankkitunnuksia. Voinko tilata postiennakolla?

Valitettavasti emme voi lähettää postiennakolla, koska lähetämme tuotteemme Ahvenanmaalta. Tilaukset lähetetään kirjeenä tai postipakettina - postiennakkoa ei ole saatavilla.

Meillä on maksuvaihtoehtoina esimerkiksi mobiilimaksu ja Klarna-lasku, joihin ei tarvitse verkkopankkitunnuksia.

Lisää tietoa maksutavoistamme löydät täältä: https://www.hersecret.fi/content/15-maksutavat


Mitä tarkoittaa tilauslomakkeella oleva "C/O"?

C/O on postiosoitteissa käytettävä merkintä, jota käytetään jos tilaus toimitetaan jonkun muun kuin tilaajan osoitteeseen tilaajan nimellä.

Tätä kenttää ei siis tule täyttää mikäli tilaat normaalisti omaan osoitteeseesi!

Lainaus wikipediasta:

"Esimerkiksi Marja Hämäläiselle tarkoitettu postilähetys varustetaan seuraavanlaisilla vastaanottajatiedoilla silloin, kun se lähetetään Annikki Aallon osoitteeseen:

Marja Hämäläinen
c/o Annikki Aalto
Pökkelökuja 17 D 5
00100 HELSINKI"


Tein äsken tilaukseni ja olen lähdössä viikon päästä reissuun. Kerkeääkö paketti tulla ajoissa?

Kyllä, mikäli emme ole ilmoittaneet sivuillamme poikkeuksellisesta postitusaikataulusta (esim. joulun alla).

Tilauksen kellonajasta riippuen tilaus lähetetään Sinulle aina mahdollisimman pian. Jos olet tilannut arkena ennen klo 14, varastotyöntekijämme lähettävät sen tavallisesti vielä samana päivänä.Pyrimme lähettämään myös mahdollisimman paljon tämän jälkeen tulleita tilauksia vielä samana päivänä. Mikäli tilaus tulee niin myöhään, ettei se ennätä enää sen päivän postin matkaan tai viikonloppuna, lähetetään se seuraavana arkipäivänä. Ruuhka-aikoina myös osa ennen klo 14 tehdyistä tilauksista voidaan lähettää seuraavana arkipäivänä.

Pienemmät tilaukset lähetetään kirjeenä/pienlähetyksenä ja sen pitäisi tulla kotiin asti 2-5 arkipäivässä, mikäli lähetys vain mahtuu postilaatikosta. Jos ei mahdu, jättää postinkantaja lapun (Sinulle on isokokoinen kirje), jota vastaan paketin voi noutaa postista.

Isommat tilaukset lähetetään pakettina. Paketti tulee hieman hitaammin Ahvenanmaalta kuin Manner-Suomesta eli sen normaali toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Postin mahdollisia viivästyksiä emme valitettavasti pysty ennakoimaan tai niihin vaikuttamaan.


Huomasin, että tilauksessani on virhe (väärä osoite, väärä koko). Voiko tilausta vielä muuttaa?

Olethan heti yhteydessä meihin puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatin kautta tai sähköpostitse asiakaspalvelu@hersecret.fi jos huomaat tilauksessasi tai tilausvahvistuksessa virheen.

Jos tilaustasi ei ole vielä ehditty käsitellä eikä lähettää, voidaan sitä vielä todennäköisesti muuttaa.

Jos taas tilauksesi on jo käsitelty, ei sitä valitettavasti voida enää muuttaa. Tässä tapauksessa voit palauttaa väärän tuotteen.


Laskulla tilatessani ilmoitin vain sähköpostiosoitteeni ja postinumeroni ja loput tietoni ilmestyivät ruutuun itsestään. Onko tämä normaalia / turvallista?

Tämä on Klarna Checkoutin ominaisuus - jos asiakas on tuttu, voi hän tunnistautua useassa tapauksessa pelkällä sähköpostiosoitteella ja postinumerolla.

Tämä on täysin turvallista, koska asiakas pystyy tilaamaan vain aiemmin käyttämäänsä toimitusosoitteeseen eli kukaan muu ei pääse tilaamaan tiedoillasi omaan osoitteeseensa. 

Halutessaan asiakas voi suojata osoitteensa pin-koodilla, jolloin turvallisuus lisääntyy entisestään. 

PIN-koodin lisääminen
Laita tuote ostoskoriin, ja klikkaa sivun oikeasta yläreunasta "Ostoskori".
Kun olet ostoskorissa, täytä sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi.
Sen jälkeen klikkaa "Haluatko suojata osoitteesi PIN-koodilla?", jonka jälkeen voit valita osoitteellesi PIN-koodin.
Saat vielä sähköpostitse viestin, jossa olevaa linkkiä Sinun tulee klikata, jotta PIN-koodi tulee voimaa.
Tilausta ei tarvitse suorittaa tällä kertaa loppuun vaan voit poistaa tuotteen ostoskoristasi.


Minne käyttämättömät pisteeni ovat kadonneet?

Pisteiden voimassaoloaika on puoli vuotta eli pisteet ovat mahdollisesti vanhentuneet.

Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluun Live Chatissa, sähköpostilla asiakaspalvelu@hersecret.fi tai puhelimitse 09 3158 1953.


Mikä on asiakastililläni olevien pisteiden voimassaoloaika?

Pisteiden voimassaoloaika on puoli vuotta.


Miten käytän pisteitäni vain osittain?

Kun olet kirjautunut sisään asiakastiliisi ja menet kassalle, voit käyttää pisteet osittain. Eli kassalla on" Käytä HerSecret-pisteitä"-kohta, jonne voit syöttää niiden pisteiden määrän, jotka haluat käyttää siihen tilaukseen.