Etkö löytänyt vastausta?

2. Palautuksen valmisteleminen


A. Palautusoikeus

Lähetä palautus tai ilmoita meille palautuksesta 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (emme hyväksy myöhässä lähetettyjä palautuksia). Täytetty palautuslomake katsotaan riittäväksi ilmoitukseksi palautuksesta eli ei ole tarpeen ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, ellet halua vaihtaa tuotteita. Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen (tuotteessa on käytönjälkiä, meikkiä, tuote on pesty, yms), vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja mahdollisesta laskutuslisästä muistutusmaksuineen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja olla täysin samassa kunnossa kuin tuotteita vastaanottaessa. Voit kuitenkin sovittaa tuotteita (pl. hygieniatuotteet).

B. Täytä palautuslomake

Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake (pakkauslistan alaosa) ja laita se kokonaisuudessaan lähetyksen sisälle. Yläosan voit säilyttää itselläsi. Huom: Palautuslapulle ei tule tehdä muita merkintöjä, ainoastaan merkitä palautettujen tuotteiden lukumäärän ja palautuksen syykoodin. Varmistathan, että kirjaat palautetut tuotteet oikein! Jos tuotteissa on virhe, kirjaathan palautuslomakkeelle koodin viallinen tuote.

C. Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksiin

Laita tuote/tuotteet siististi viikattuna omiin läpinäkyviin tuotepusseihinsa (tuotekoodin tulee vastata palautettavaa tuotetta), ja paketoi ne huolellisesti esimerkiksi saamaasi violettiin pussiin tai pahvikuoreen, jossa tuotteet saapuivat sinulle. Lähetä kaikki palautettavat tuotteet samassa paketissa. Huom: Älä käytä niittejä palautuspakkauksen sulkemiseen. Ne voivat vahingoittaa tuotteita ja vaikeuttavat lähetyksen avaamista ja kierrätystä.

D. Valmistele pakkaus

Palautusosoitteemme lukee valmiina alkuperäisessä violetissa pussissa/pahvikuoressa - Sinun ei siis tule käyttää erillistä palautusosoitekorttia. Vedä oma osoitteesi yli alkuperäisestä osoitekortista