Etkö löytänyt vastausta?

3. Palautuksen lähettäminen


Lähetä palautus käyttäen samaa toimittajaa, jolla lähetys on toimitettu Sinulle.

Eli jos toimitus on tullut DB Schenkerin noutopisteeseen, palauta lähetys DB Schenkerin kautta, Budbeella toimitettu lähetys Budbeen kautta ja Postiin tulleet Postin kautta. Palauta lähetys aina samaan osoitteeseen, josta paketti on lähetetty Sinulle.

A. Palauttaminen Budbeen kautta

Jos tilauksesi toimitustapana oli Budbee kotiinkuljetus, voit tilata Budbeen lähettämästä linkistä noudon palautuspaketillesi ja Budbeen kuljettaja tulee noutamaan lähetyksen sovittuna ajankohtana. Sinun ei tarvitse tulostaa palautustarraa - kuljettaja tuo palautustarran mukanaan.


B. Palauttaminen Postin toimipaikkaan

Voit palauttaa lähetyksen Postin toimipaikkaan käyttäen logistiikan sopimusnumeroamme 657722. Varmistathan, myös että lähetyksessä lukee palautusosoitteemme. On myös tärkeää vetää yli oma osoitteesi alkuperäisestä osoitekortista, jotta palautus ohjautuu oikein. Myös Postin kotipaketit tulee palauttaa toimipaikkaan.

C. Palauttaminen pakettiautomaattiin

Palautukset tilauksista, joissa on JJFI-alkuinen seurantakoodi voit lähettää postitoimipaikasta tai pakettiautomaatin kautta. Käytä palauttamisessa Postin sivuilta saatavaa Helposti-koodia. Tarvitset helposti-koodin aina, kun palautat automaattiin - et voi käyttää palauttamiseen yleistä sopimustunnustamme. Saat helposti-koodin Postin sivuilta oheisesta linkistä syöttämällä sinne JJFI-seurantatunnuksesi ja varaamalla palautuslokeron. Kirjoita saamasi helposti-koodi paketin päälle ja syötä koodi automaattiin.

Hae helposti-koodi lähetyksellesi tästä: https://www.posti.fi/palvelutverkossa/lahettaminen/#/palauta/lahetystunnus?lang=fi


D. Palauttaminen DB Schenker noutopisteeseen

Jos tilaamasi tuote ei ollutkaan sopiva, voit palauttaa sen pakattuna DB Schenker noutopisteeseen ja käyttää asiakaspalautussopimustamme sen palauttamiseen. Alkuperäisessä pakkauksessa kiinni ollut kollitarra/osoitetarra tai lähetystunnus tulee ottaa mukaan, koska se vaaditaan palautuksen käsittelyä varten. Et tarvitse erillistä sopimustunnusta.


Yleistä tietoa:

Palautusosoitteemme on:

HerSecret.fi
Manttaalitie 5, Portti 4-5
01530 VANTAA

Postin palautustunnus 657722

  • On tärkeää vetää yli oma osoitteesi alkuperäisestä osoitekortista, jotta palautus ohjautuu oikein. 
  • Huom: Älä käytä niittejä palautuspakkauksen sulkemiseen. Ne voivat vahingoittaa tuotteita ja vaikeuttavat lähetyksen avaamista ja kierrätystä.
  • Käytä meidän asiakaspalautussopimusta lähettäessäsi palautuksen. Jos asiakaspalautussopimusta ei ole käytetty vaan asiakas on maksanut itse palautuspostimaksun, emme hyvitä asiakkaan maksamaa postimaksua hänelle.
  • Yleinen Asiakaspalautustunnuksemme on 657722 (ei voi käyttää palauttaessa lähetystä automaattiin)