Etkö löytänyt vastausta?

3. Palautuksen lähettäminen


Lähetä palautus käyttäen samaa toimittajaa, jolla lähetys on toimitettu Sinulle.

Eli jos toimitus on tullut DB Schenkerin noutopisteeseen, palauta lähetys DB Schenkerin kautta ja Postiin tulleet Postin kautta. Palauta lähetys aina samaan osoitteeseen, josta paketti on lähetetty Sinulle.

A. Palauttaminen DB Schenker noutopisteeseen

Jos tilaamasi tuote ei ollutkaan sopiva, voit palauttaa sen pakattuna DB Schenker noutopisteeseen ja käyttää asiakaspalautussopimustamme sen palauttamiseen. Alkuperäisessä pakkauksessa kiinni ollut kollitarra/osoitetarra tai lähetystunnus tulee ottaa mukaan, koska se vaaditaan palautuksen käsittelyä varten. Et tarvitse erillistä sopimustunnusta.


B. Palauttaminen Postin toimipaikkaan

Voit palauttaa lähetyksen Postin toimipaikkaan käyttäen logistiikan sopimusnumeroamme 657722. Varmistathan, myös että lähetyksessä lukee palautusosoitteemme. On myös tärkeää vetää yli oma osoitteesi alkuperäisestä osoitekortista, jotta palautus ohjautuu oikein. 

C. Palauttaminen pakettiautomaattiin

Palautukset tilauksista, joissa on JJFI-alkuinen seurantakoodi voit lähettää postitoimipaikasta tai pakettiautomaatin kautta. Käytä palauttamisessa Postin sivuilta saatavaa Helposti-koodia. Saat helposti-koodin Postin sivuilta oheisesta linkistä syöttämällä sinne JJFI-seurantatunnuksesi ja varaamalla palautuslokeron. Kirjoita saamasi helposti-koodi paketin päälle ja syötä koodi automaattiin, jos palautat lähetyksen automaatin kautta.

Hae helposti-koodi lähetyksellesi tästä: https://www.posti.fi/palvelutverkossa/lahettaminen/#/palauta/lahetystunnus?lang=fi

D. Palauta paketti aina alkuperäiseen lähetysosoitteeseen (osoitekortissa oleva)

Palautusosoitteemme on:

HerSecret.fi
Manttaalitie 5, Portti 4-5
01530 VANTAA

Palautustunnus 657722

On myös tärkeää vetää yli oma osoitteesi alkuperäisestä osoitekortissa, jotta palautus ohjautuu oikein. Huom: Älä käytä niittejä palautuspakkauksen sulkemiseen. Ne voivat vahingoittaa tuotteita ja vaikeuttavat lähetyksen avaamista ja kierrätystä.

Käytä meidän asiakaspalautussopimusta lähettäessäsi palautuksen. Jos asiakaspalautussopimusta ei ole käytetty vaan asiakas on maksanut itse palautuspostimaksun, emme hyvitä asiakkaan maksamaa postimaksua hänelle. Asiakaspalautustunnuksemme on 657722.