Etkö löytänyt vastausta?

Kuinka palautan/vaihdan?

1. Palautatko vai vaihdatko tuotteita?

A. Vaihdan tuotteita

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme WhatsAppissa numeroon 045 7396 3113, Live Chatissa tai sähköpostilla asiakaspalvelu@hersecret.fi 

Vaatteillamme on ilmainen vaihto-oikeus (pl. hygieniatuotteet)! Jos tuote ei ollut sopiva, voit vaihtaa tuotteen kokoa tai vaihtaa sen kokonaan toiseen tuotteeseen ilman lisäkustannuksia. 

B. Palautan tuotteet

Jos ainoastaan palautat tuotteita, ei Sinun tarvitse ottaa meihin yhteyttä. Veloitamme 5,00€ palautusmaksun, jos et vaihda vaan ainoastaan palautat tuotteita. Saat kuitenkin palautusmaksun arvoisen lahjakortin käytettäväksi verkkokauppaamme (voimassa 28 päivää).


Myös pelkkä palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:

  1. asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.
  2. asiakas tilaa SAMAN tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen).

C. Laskutus

Palautuksen jälkeen laskusi päivitetään. Jos maksutapanasi on HerSecret lasku, voit maksaa saamaltasi laskulta pitämiesi tuotteiden hinnan muuten samoilla laskutiedoilla (viite- ja tilinumero pysyvät samana). Muistathan ottaa huomioon myös mahdollisen palautusmaksun (5€)!

Voit tarkistaa aina ajankohtaisen laskusaldosi Omat sivut -palvelusta.


2. Palautuksen valmisteleminen

A. Palautusoikeus

Lähetä palautus tai ilmoita meille palautuksesta 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (emme hyväksy myöhässä lähetettyjä palautuksia). Täytetty palautuslomake katsotaan riittäväksi ilmoitukseksi palautuksesta eli ei ole tarpeen ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, ellet halua vaihtaa tuotteita. Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen (tuotteessa on käytönjälkiä, meikkiä, tuote on pesty, yms), vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja mahdollisesta laskutuslisästä muistutusmaksuineen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja olla täysin samassa kunnossa kuin tuotteita vastaanottaessa. Voit kuitenkin sovittaa tuotteita (pl. hygieniatuotteet).

B. Täytä palautuslomake

Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake (pakkauslistan alaosa) ja laita se kokonaisuudessaan lähetyksen sisälle. Yläosan voit säilyttää itselläsi. Huom: Palautuslapulle ei tule tehdä muita merkintöjä, ainoastaan merkitä palautettujen tuotteiden lukumäärän ja palautuksen syykoodin. Varmistathan, että kirjaat palautetut tuotteet oikein! Jos tuotteissa on virhe, kirjaathan palautuslomakkeelle koodin viallinen tuote.

C. Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksiin

Laita tuote/tuotteet siististi viikattuna omiin läpinäkyviin tuotepusseihinsa (tuotekoodin tulee vastata palautettavaa tuotetta), ja paketoi ne huolellisesti esimerkiksi saamaasi violettiin pussiin tai pahvikuoreen, jossa tuotteet saapuivat sinulle. Lähetä kaikki palautettavat tuotteet samassa paketissa. Huom: Älä käytä niittejä palautuspakkauksen sulkemiseen. Ne voivat vahingoittaa tuotteita ja vaikeuttavat lähetyksen avaamista ja kierrätystä.

D. Valmistele pakkaus

Palautusosoitteemme lukee valmiina alkuperäisessä violetissa pussissa/pahvikuoressa - Sinun ei siis tule käyttää erillistä palautusosoitekorttia. Vedä oma osoitteesi yli alkuperäisestä osoitekortista


3. Palautuksen lähettäminen

Lähetä palautus käyttäen samaa toimittajaa, jolla lähetys on toimitettu Sinulle.

Eli jos toimitus on tullut DB Schenkerin noutopisteeseen, palauta lähetys DB Schenkerin kautta, Budbeella toimitettu lähetys Budbeen kautta ja Postiin tulleet Postin kautta. Palauta lähetys aina samaan osoitteeseen, josta paketti on lähetetty Sinulle.

A. Palauttaminen Budbeen kautta

Jos tilauksesi toimitustapana oli Budbee kotiinkuljetus, voit tilata Budbeen lähettämästä linkistä noudon palautuspaketillesi ja Budbeen kuljettaja tulee noutamaan lähetyksen sovittuna ajankohtana. Sinun ei tarvitse tulostaa palautustarraa - kuljettaja tuo palautustarran mukanaan.


B. Palauttaminen Postin toimipaikkaan

Voit palauttaa lähetyksen Postin toimipaikkaan käyttäen logistiikan sopimusnumeroamme 657722. Varmistathan, myös että lähetyksessä lukee palautusosoitteemme. On myös tärkeää vetää yli oma osoitteesi alkuperäisestä osoitekortista, jotta palautus ohjautuu oikein. Myös Postin kotipaketit tulee palauttaa toimipaikkaan.

C. Palauttaminen pakettiautomaattiin

Palautukset tilauksista, joissa on JJFI-alkuinen seurantakoodi voit lähettää postitoimipaikasta tai pakettiautomaatin kautta. Käytä palauttamisessa Postin sivuilta saatavaa Helposti-koodia. Tarvitset helposti-koodin aina, kun palautat automaattiin - et voi käyttää palauttamiseen yleistä sopimustunnustamme. Saat helposti-koodin Postin sivuilta oheisesta linkistä syöttämällä sinne JJFI-seurantatunnuksesi ja varaamalla palautuslokeron. Kirjoita saamasi helposti-koodi paketin päälle ja syötä koodi automaattiin.

Hae helposti-koodi lähetyksellesi tästä: https://www.posti.fi/palvelutverkossa/lahettaminen/#/palauta/lahetystunnus?lang=fi


D. Palauttaminen DB Schenker noutopisteeseen

Jos tilaamasi tuote ei ollutkaan sopiva, voit palauttaa sen pakattuna DB Schenker noutopisteeseen ja käyttää asiakaspalautussopimustamme sen palauttamiseen. Alkuperäisessä pakkauksessa kiinni ollut kollitarra/osoitetarra tai lähetystunnus tulee ottaa mukaan, koska se vaaditaan palautuksen käsittelyä varten. Et tarvitse erillistä sopimustunnusta.


Yleistä tietoa:

Palautusosoitteemme on:

HerSecret.fi
Manttaalitie 5, Portti 4-5
01530 VANTAA

Postin palautustunnus 657722

  • On tärkeää vetää yli oma osoitteesi alkuperäisestä osoitekortista, jotta palautus ohjautuu oikein. 
  • Huom: Älä käytä niittejä palautuspakkauksen sulkemiseen. Ne voivat vahingoittaa tuotteita ja vaikeuttavat lähetyksen avaamista ja kierrätystä.
  • Käytä meidän asiakaspalautussopimusta lähettäessäsi palautuksen. Jos asiakaspalautussopimusta ei ole käytetty vaan asiakas on maksanut itse palautuspostimaksun, emme hyvitä asiakkaan maksamaa postimaksua hänelle.
  • Yleinen Asiakaspalautustunnuksemme on 657722 (ei voi käyttää palauttaessa lähetystä automaattiin)

4. Odota vahvistusta

A. Palautuksen kuljetus

Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu, hyväksytty ja käsitelty. Asiakaspalautuksen kuljetuksessa menee yleensä noin viikko ja palautuksen käsittelyssä muutamia arkipäiviä. Odotathan, että palautuksen lähettämisestä on kulunut yli 2 viikkoa, ennen kuin kysyt palautuksen perään.

B. Laskutuksen korjaus / rahojen palautus

Korjaamme HerSecret laskun heti palautuksen käsittelyn jälkeen. Voit maksaa alkuperäiseltä laskulta pitämiesi tuotteiden hinnan (muistathan ottaa huomioon mahdollisen palautusmaksun), päivitettyä laskua ei lähetetä sähköpostitse. Tarkista ajankohtainen saldosi Omat sivut -palvelusta varmistaaksesi oikean summan.

Jos olet maksanut tilauksesi etukäteen, rahat palautuvat alkuperäiselle maksutavallesi (pankkitili tai kortti) pikimmiten palautuksen käsittelyn jälkeen. Rahapalautuksesta vähennetään mahdollinen palautusmaksu. Avarda Oy palauttaa rahat, jos maksutapanasi on ollut verkkomaksu tai korttimaksu. Jos Sinulla on kysyttävää rahapalautukseen tai laskutukseen liittyen, olethan yhteydessä maksutapakumppanimme Avardan asiakaspalveluun.


5. Palautusehdot

Tarkemmat ehdot löydät täältä: www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot