Etkö löytänyt vastausta?

Palautukset ja vaihdot

Palautan tuotteita. Mistä löydän palautusohjeet / ohjeet palauttamiseen?

Löydät palautusohjeemme tästä osoitteesta:
https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot


Haluan vaihtaa tilaamani tuotteen. Kuinka toimin?

Jos haluat nopeuttaa koon tai tuotteen vaihtoa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse/Whatsappissa 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla asiakaspalvelu@hersecret.fi

Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, tee uusi tilaus heti ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.


Kuinka palautan tilauksen? Onko palauttaminen maksullista?

Kuinka paljon palauttaminen maksaa?

Pelkkä palautus on maksullinen; Palauta Postin asiakaspalautusta käyttäen (sinun ei tule maksaa palautuksesta Postissa) – Perimme asiakkaalta palautuskulut 5,00€ palautuksen käsittelyn yhteydessä. Jos kuitenkin vaihdat tuotteita, ei palautuskulua veloiteta. Tilaukseen kuuluu yksi ilmainen vaihto, voit ottaa vaihdosta yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Jos asiakas ei vaihda tuotteita palautuksensa yhteydessä, saa hän 5€ lahjakortin (veloitettua palautuskulua vastaavan) käytettäväksi verkkokauppaamme. Asiakas saa ilmoituksen lahjakortistaan sähköpostitse ja asiakkaalla on 28 päivää käyttää lahjakortti verkkokaupassamme; jos asiakas ei käytä lahjakorttiaan 28 vuorokauden kuluessa palautuksen käsittelystä, alennus vanhenee ja asiakkaan katsotaan palauttaneen tilauksen.

(*) Myös pelkkä palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:

a) asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.

b) asiakas tilaa saman tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen). Jos asiakas palauttaa samalla myös muita tuotteita, tulee pidettyjen tuotteiden olla arvoltaan yli 40 euroa, jotta palautus on ilmainen.


Vaihto
Jos haluat vaihtaa kokoa tai tuotetta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla asiakaspalvelu@hersecret.fi

Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, teethän uuden tilauksen verkkokaupassa. Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.


Palautan tuotteita. Tarvitseeko minun ottaa yhteyttä?

Sinun ei tarvitse ottaa meihin yhteyttä ellei Sinulla ole kysyttävää palautukseen liittyen. Jos haluat nopeuttaa koon tai tuotteen vaihtoa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa, WhatsAppissa 045 2050 779 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@hersecret.fi

Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, tee uusi tilaus heti ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.


Palautan tuotteita, mutta palautuslomakkeella ei ole kenttää tilinumerolle. Miten ilmoitan tilinumeron?

Tarkista ensin maksutapasi tilausvahvistukselta. :)


Klarna Checkout
Jos tilauksesi maksutapana on ollut Klarna Checkout ja olet maksanut tilauksesi verkkopankin kautta tai luottokortilla, palauttaa Klarna maksetun kauppasumman tilillesi. Yleensä he eivät tarvitse tähän erikseen tilinumeroasi vaan maksu palautuu samalle tilille kuin mistä tilaus on maksettukin
(maksajana tiliotteellasi näkyy Digital River). Tilinumeroa ei siis yleensä tarvitse ilmoittaa, ja tästä johtuen sille ei myöskään omaa kohtaansa palautuslomakkeella.

Checkout.fi
Jos palautat tilauksesi ja maksutapanasi on ollut Checkout.fi, ei pankkitilin tilinumeroa yleensä tarvita (paitsi jos tilaus on maksettu S-pankista, Danske Bankista tai Handelsbankenista) vaan maksu palautetaan automaattisesti samalle tilille kuin mistä tilaus on maksettu alunperin.

Everyday joustoluotto
Jos olet tilauksesi maksutapana on ollut Everyday joustoluotto, sinun ei tarvitse ilmoittaa meille tilinumeroasi.


Haluan peruuttaa tilauksesi. Kuinka perun sen?

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty eikä käsitelty, voit perua tilauksesi olemalla yhteydessä meihin sähköpostitse: asiakaspalvelu@hersecret.fi, chatin välityksellä tai puhelimitse. Kerrothan tilauksesi tiedot.

Jos taas tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa tilauksesi saamasi palautuslomakkeen kera ja palautusohjeiden mukaisesti: https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot.

Huomaathan, että avatuilla hygieniatuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Palautus on maksullinen. Tuotteilla on ilmainen vaihto-oikeus (pl. hygieniatuotteet). Huomaathan, että noutamattomista paketeista perimme 15€ posti- ja palautuskulut eikä summaa hyvitetä asiakastilillesi vaihtotilausta varten.


Tilasin korsetin, mutta se oli minulle liian pieni. Voinko vaihtaa tuotteen isompaan?

Palautus- ja vaihto-oikeus
Kyllä.
Korseteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Voit kokeilla korsettia päälle (ethän kokeile mukana mahdollisesti tulevia stringejä kuin vasta lopullisen ostopäätöksen tehtyäsi) ja mikäli se ei ole sopiva, voit vaihtaa sen täysin veloituksetta toiseen kokoon tai myös kokonaan toiseen tuotteeseen. Voit halutessasi vain palauttaa tuotteen (pelkkä palauttaminen on maksullista). Lue lisää palautusohjeistamme: https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot

Ota yhteyttä vaihtoihin liittyen
Jos haluat
nopeuttaa koon vaihtoa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa, WhatsAppissa 045 2050 779 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@hersecret.fi

Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, tee uusi tilaus heti ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.


Saako bikineitä sovittaa ja onko niillä palautusoikeutta, jos ne eivät ole sopivia?

Uima-asuja saa sovittaa alusvaatteiden päälle ja niillä on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus (koskee käyttämättömiä uima-asuja). Uima-asun voi vaihtaa veloituksetta toiseen kokoon tai kokonaan eri tuotteeseen, pelkkä palauttaminen on maksullista. Lue lisää palautusohjeistamme: https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot


Voiko tilauksen palauttaa pakettiautomaattiin / Smartpostiin?

Jos tilauksesi on toimitettu alunperin pakettiautomaattiin ja palautuksessasi on yli 3 tuotetta, voit myös palauttaa sen pakettiautomaattiin. Palautuksen voi palauttaa mihin tahansa pakettiautomaattiin samalla lokerokoodilla kuin sen on noutanutkin.

Jos palautuksessasi on 1-3 tuotetta, voi sen palauttaa ainoastaan postikonttoriin. Lue lisää palautusohjeistamme! : https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot


Voiko palautuksen laittaa "keltaiseen postilaatikkoon" vai pitääkö se viedä postikonttoriin?

Periaatteessa pienen palautuksen voi pudottaa myös postilaatikkoon ja palautus tulee meille niinkin, mutta emme suosittele tätä. Tällöin et saa kuittia palautuksesta ja mahdollinen katoaminen on Sinun vastuullasi.

Tästä osoitteesta löydät palautusohjeemme: https://www.hersecret.fi/content/9-palautusohjeet-ja-ehdot

Suosittelemme siis viemään palautuksen postikonttoriin ja pyytämään aina palautuksesta kuitin.


Lähetitte tuotteen minulle "vaihtotilauksena". Tuleeko tästä uusi lasku?

Vaihtotilauksesta ei tule uutta laskua, ellemme mainitse viestissämme toisin.

Sinun tulee siis maksaa alkuperäisestä tuotteesta/tilauksestasi saamasi lasku.


Palautin kaikki tuotteet. Tarvitseeko minun maksaa tuotteista saamani lasku?

Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, lisätään laskulle 4,95€ palautusmaksu. Sinun tulee tässä tapauksessa maksaa ainoastaan palautusmaksu.


Palautin tuotteen/tuotteita, mutta lasku on erääntymässä pian. Mitä teen?

Voit olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun, ja kertoa että olet palauttanut tuotteet. Tästä osoitteesta löydät Klarnan yhteystiedot:

https://www.klarna.com/fi/tuki

Silloin he eivät lähetä Sinulle muistutuslaskua vaan odottavat meidän vahvistusta palautuksestasi.


Olen palauttanut tilaukseni viikko sitten mutta rahoja ei ole tullut takaisin tilille? Missä palautus on?

Asiakaspalautuskirjeet kulkevat muuta postia huomattavasti hitaammin ja Ahvenmaalle ne tulevat vielä hitaammin kuin Manner-Suomeen eli siinä menee yleensä noin viikko.

Käsittelemme palautuksen viimeistään seuraavana arkipäivänä palautuksen vastaanottamisesta - saat siinä vaiheessa sähköpostitse vahvistuksen.

Emme siis voi tehdä mitään ennen kuin olemme vastaanottaneet palautuksen tai palautuksesta on kulunut yli 14 päivää. Älä siis ota suotta yhteyttä ennen kuin palautuksen lähettämisestä on kulunut 14 päivää.

HUOM: Jos tilauksesi maksutapana on ollut Klarna Checkout, palauttaa Klarna maksamasi kauppasumman tilillesi.


Palautin osan tilaamistani tuotteista. Onko palautukseni tullut jo perille?

Koska olet lähettänyt palautuksesi? Jos palautuksen lähettämisestä on kulunut yli 14 päivää, ota meihin yhteyttä ja liitä mukaan kopio/kuva palautuskuitista, jotta voimme laittaa selvityspyynnön Postille.

Asiakaspalautuskirjeet kulkevat muuta postia huomattavasti hitaammin ja Ahvenmaalle ne tulevat vielä hitaammin kuin Manner-Suomeen eli siinä menee yleensä reilu viikko. Käsittelemme palautuksen muutamassa arkipäivässä palautuksen vastaanottamisesta, ja tässä vaiheessa saat sähköpostia. 

Posti ei ryhdy selvittämään kadonnutta pakettia, mikäli kuittia palautuksesta ei löydy tai sen lähettämisestä ei ole kulunut vähintään 14 päivää. Emme siis voi tehdä mitään ennen kuin olemme vastaanottaneet palautuksen tai palautuksesta on kulunut yli 14 päivää. Älä siis ota suotta yhteyttä ennen kuin palautuksen lähettämisestä on kulunut 14 päivää.


Palautin osan tuotteista. Maksanko osan laskusta jo nyt?

Osapalautuksen tapauksessa sinun kannattaa odottaa, että saat päivitetyn laskun Klarnalta.


Palautusohjeet lyhyesti

Tässä vielä palautusohjeet lyhyesti:

- Pakkaa tuote/tuotteet takaisin omiin pakkauksiinsa.
- Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake ja laita se lähetyksen sisälle (voit palauttaa samassa pussissa/paketissa kuin olet saanutkin tilauksesi).
- Lähetyksessä tulee lukea palautusosoitteemme HerSecret.fi
, PL 3061, 22111 Mariehamn (lukee jo valmiina pussissa), oma osoitteesi tulee vetäistä yli lähetyksen osoitekortista.
- Vie lähetys Postin toimipaikkaan ja kerro, että kyseessä on palautus. (sinun ei tule maksaa palautuksesta Postissa). Sopimustunnus: 999922.
- Pienet 1-3 tuotteen palautukset tulee lähettää aina asiakaspalautuskirjeenä. Mainitse kirjepalautuksesta erikseen postin työntekijälle lähettäessäsi palautusta ja pyydä kuitti palautuksestasi.

Saat sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on tullut varastollemme ja käsitelty. Samoin laskutus päivittyy käsittelyn jälkeen.


Palautusohjeet lyhyesti/isot tuotteet ja useampi tuote

Tässä vielä palautusohjeet lyhyesti:

- Pakkaa tuote/tuotteet takaisin omiin pakkauksiinsa.
- Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake ja laita se lähetyksen sisälle (voit palauttaa samassa pussissa/paketissa kuin olet saanutkin tilauksesi).
- Lähetyksessä tulee lukea palautusosoitteemme HerSecret.fi, PL 3061, 22111 Mariehamn (lukee jo valmiina pussissa), oma osoitteesi tulee vetäistä yli lähetyksen osoitekortista.
- Vie lähetys Postin toimipaikkaan tai palauta paketti palautus- tai Smartpost-automaatilla (jos noudit tilauksesi pakettiautomaatista) samalla lokerokoodilla, jolla sen nouditkin. Ilmoita, että kyseessä on palautus. (sinun ei tule maksaa palautuksesta Postissa). Sopimustunnus: 999922.
- Pyydä/tulosta kuitti palautuksestasi.

Saat sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on tullut varastollemme ja käsitelty. Samoin laskutus päivittyy käsittelyn jälkeen.


Palautuskulukäytäntöjä vaatekaupoissa

Palautuskulu (tai jokin muu vastaava kulu palautuksen yhteydessä) alkaa olemaan nykyään vaatekaupoissa enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Tässä muutamia esimerkkejä:

- Nelly.com veloittaa palautuskulut
- Jeans.fi veloittaa pientoimituslisän
- Gina tricot veloittaa toimituskulut joka tapauksessa

Meillä on
ilmainen toimitus ja vaihto. Emme myöskään veloita pientoimituslisää.