Etkö löytänyt vastausta?

Laskutus

Laskutuksen yhteystiedot, kysyttävää laskutuksesta?

Jos Sinulla on kysyttävää laskuun liittyen, olethan suoraan yhteydessä laskutuskumppanimme Avardan asiakaspalveluun:

Omat sivut palvelusta voit tarkistaa ajankohtaisen laskusaldosi: https://omatsivut.avarda.fi/

Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@avarda.fi

Puhelinpalvelu: 09 2532 7100. Arkisin klo 9–19 (pvm)


Tilasin HerSecret laskulla ja palautin osan tilaamistani tuotteista. Saanko uuden laskun vai miten menettelen?

Laskusi päivitetään ajan tasalle, kunhan olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi. Voit maksaa laskultasi pitämiesi tuotteiden osuuden - päivitettyä laskua ei lähetetä. Muistathan huomioida myös mahdollisen palautusmaksun (5€), jos tilauksesi arvo on palautuksen jälkeen alle 40€.


Tilasin HerSecret laskulla, mutta hävitin laskuni. Voisitteko lähettää uuden laskun?

Lasku lähetetään tavallisesti sähköpostitse rekisteröitymisen/tilauksen yhteydessä käytettyyn sähköpostiosoitteeseen.

Voit tarkastella laskujasi ja ladata uuden laskun laskutusyhteistyökumppanimme Avardan "Omilta sivuilta: 
https://omatsivut.avarda.fi/auth/login/email

Myös me voimme lähettää laskun uudelleen, mikäli et löydä laskua sähköpostistasi. Ota yhteyttä: asiakaspalvelu@hersecret.fi


Saan virheilmoituksen "Laskua ei voi valita tälle tilaukselle" tai kassalla ei ole saatavilla muita maksutapoja kuin luottokortti ja verkkomaksu. Miksi?

Klarna tekee luottopäätöksen jokaiselle tilaukselle - jos luottoa ei myönnetä, saat seuraavan (tai vastaavan) virheilmoituksen: "Laskua ei voi valita tälle tilaukselle" tai laskua ei vain näytetä vaihtoehtona kassalla. 

Kielteiselle luottopäätökselle voi olla monia syitä: esimerkiksi tavallista suurempi tilaus tai se että olet Klarnan uusi asiakas. Jos haluat lisätietoa, olethan yhteydessä Klarnan tukeen: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu 

Meillä ei ole tarkempia tietoja asiakkaiden luottoasioista. 

Usein tähän ongelmaan auttaa se, että poistaa osan tuotteista ostoskorista. Voit myös aina valita jonkun toisen maksutavan (esim. verkkopankkimaksu tai luottokortti).




Tilasin tuotteita ja sain laskun sähköpostiini ennen kuin sain tuotteet. Miksi?

Lasku lähetetään tavallisesti pian sen jälkeen, kun tilaus on lähtenyt meiltä matkaan. Tämä johtuu siitä, että meillä ei ole useinkaan mahdollisuutta tietää/tarkistaa, milloin asiakas on saanut/noutanut lähetyksensä. Eräpäivä on 30 päivän kuluttua ja asiakas ehtii saada tilauksen ja sovittaa aina ennen kuin lasku erääntyy.

Tarvittaessa ja asiakkaan pyynnöstä voimme aina myös siirtää eräpäivää jonkin verran. Olethan siinä tapauksessa meihin yhteydessä: asiakaspalvelu@hersecret.fi


Palautin tuotteet, mutta en ole saanut vielä rahapalautusta. Maksutapa Klarna Checkout

Jos olet saanut sähköpostitse vahvistuksen, että palautuksesi on käsitelty, olemme ilmoittaneet Klarnalle, että rahat tulee palauttaa. Yleensä rahat palautuvat automaattisesti maksutilille tai käyttämällesi kortille, mutta joskus Klarna tarvitsee lisätietoa. Tässä tapauksessa he ovat Sinuun yhteydessä.

Jos yhteydenottoa ei kuulu pariin päivään, kannattaa olla yhteydessä Klarnan tukeen. He osaavat kertoa tarkemmin mikä rahapalautuksen tila on ja pyytävät jos tarvitsevat lisätietoa:
https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Huom: Tiliotteellasi/korttitiedoissa palautuksen kohdalla lukee Klarna / Digital River / World Payments riippuen alkuperäisestä maksutavastasi.


Laskulla tilatessani ilmoitin vain sähköpostiosoitteeni ja postinumeroni ja loput tietoni ilmestyivät ruutuun itsestään. Onko tämä normaalia / turvallista?

Tämä on Klarna Checkoutin ominaisuus - jos asiakas on tuttu, voi hän tunnistautua useassa tapauksessa pelkällä sähköpostiosoitteella ja postinumerolla.

Tämä on täysin turvallista, koska asiakas pystyy tilaamaan vain aiemmin käyttämäänsä toimitusosoitteeseen eli kukaan muu ei pääse tilaamaan tiedoillasi omaan osoitteeseensa.

Halutessaan asiakas voi suojata osoitteensa pin-koodilla, jolloin turvallisuus lisääntyy entisestään.

PIN-koodin lisääminen:

Laita tuote ostoskoriin, ja klikkaa sivun oikeasta yläreunasta "Ostoskori".
Kun olet ostoskorissa, täytä sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi.
Sen jälkeen klikkaa "Haluatko suojata osoitteesi PIN-koodilla?", jonka jälkeen voit valita osoitteellesi PIN-koodin.
Saat vielä sähköpostitse viestin, jossa olevaa linkkiä Sinun tulee klikata, jotta PIN-koodi tulee voimaan.
Tilausta ei tietenkään tarvitse suorittaa tällä kertaa loppuun vaan voit poistaa tuotteen ostoskoristasi.


Jos maksan erissä/osamaksulla, tuleeko siitä ylimääräisiä kuluja?

Osamaksusta tulee seuraavat lisäkulut:

Ei tilinavausmaksua

Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk (riippumatta kuukauden ostomäärästä)

Lasku lähetetään kuukauden 17. päivä ja eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä

Tarjoamme laskun yhteistyössä Avarda Oy:n kanssa. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Luoton myöntäjä on Avarda Oy. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Myöhästyneestä maksusta veloitetaan muistutusmaksu 5 €.

HerSecret Tilin vuosikorko on 19,90 %. Todellinen vuosikorko on 31,97 %, todelliset luottokustannukset 158,44 € ja kokonaiskustannus 1158,44 €, kun takaisinmaksuaika on 12 kuukautta ja luoton suuruus 1000 €