HerSecret.fi toimitus- ja sopimusehdot

1. Yleiset ehdot

Näitä ehtoja sovelletaan HerSecret.fi:n (Y-tunnus 2332380-6) ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. HerSecret.fi:llä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on luettavissa HerSecret.fi:n kotisivuilta. Jos Sinulla on kysyttävää ehdoistamme tai palveluistamme, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse [email protected]

Yleisiä ehtoja (ja muita ei-sopimusperusteisia suhteita, jotka liittyvät niihin) säädellään ja tulkitaan Suomen lainsäädännön mukaisesti. Asiakkaana hyväksyt Suomen oikeuslaitoksen yksinomaisen toimivallan kiistojen ratkaisussa, joita voi syntyä näitä yleisiä ehtoja tulkitessa.

HerSecret.fi ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisen esteen sattuessa HerSecret.fi voi lykätä tuotteen toimitusta tai peruuttaa koko tilauksen maksamalla asiakkaalle takaisin mahdollisesti suoritetun kauppasumman. Ylivoimainen este voi olla muun muassa viranomaisen toimenpide, tekninen vika, toiminnan keskeytyminen onnettomuuden seurauksena, yleisen liikenteen tai energianjakelun keskeytys, työselkkaus tai muu vastaava yhtä merkittävä ja epätavallinen syy, jota HerSecret.fi ei kohtuudella ole voinut ottaa huomioon ja jonka seurauksia se ei kohtuudella ole voinut välttää. HerSecret.fi on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.

HUOM: Verkkokaupassamme on maksuton vaihto, mutta pelkkä palauttaminen on maksullista. Jos palautat tuotteita ja pidät kuitenkin itselläsi tuotteita yli 40 euron arvosta TAI jos tilaat kokeiluun kaksi saman tuotteen eri kokoa ja palautat toisen niistä, myös palautus on Sinulle ilmainen! Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet tai pitämiesi tuotteiden arvo on mahdollisen palautuksen jälkeen alle 40€, veloitamme palautuksen käsittelyn yhteydessä palautusmaksun (4,95€). Lue lisää palautusehdoistamme.

2. Toimitukset

Toimitamme verkkokaupan kautta tilatut tuotteet Suomessa sijaitseviin postiosoitteisiin, myös Ahvenanmaalle. Pystymme toimittamaan pieniä tilauksia pyynnöstä myös ulkomaille - ole hyvä ja ole asiakaspalveluumme yhteydessä! Kerro mistä tuotteista olet kiinnostunut ja annamme Sinulle niistä tarjouksen.

Kaikki tilattavissa olevat tuotteemme ovat Ahvenanmaan varastollamme valmiina lähetettäviksi. Arvioitu toimitusaika on 2-5 arkipäivää. 
Kehoitamme tilaamaan tuotteet postipakettina tai pakettiautomaattiin, jos lähetys on kiireellinen. Normaali toimitusaika paketeille on 2-3 arkipäivää - kirjetoimituksissa menee tavallisesti 2-5 arkipäivää. Priority-kirjeen tavallinen toimitusaika on 2-3 arkipäivää (priority-kirje saatavilla 2,50€ lisämaksusta). Postin mahdolliset viivästykset vaikuttavat yleensä enemmän kirjetoimituksiin emmekä valitettavasti pysty vaikuttamaan Postin toimintaan. Pakettina toimitetaan kaikki keskikokoiset ja isot tilaukset (yli 39,95 euron tilaukset) ilman lisämaksua. Alle 25 euron tilauksiin ei ole saatavilla pakettitoimitusmahdollisuutta edes lisämaksusta. Näet saatavilla olevat toimitustavat kassalla ennen tilauksen vahvistamista. 25€ - 39,95€ tilauksiin asiakas voi valita pakettitoimituksen 2,95€ lisämaksusta. Jos asiakas ei halua lisäpalvelua, on saatavilla myös ilmainen toimitus pienlähetyksenä.

Postikulut ovat 0 euroa riippumatta tilauksen koosta (paitsi jos asiakas valitsee tilausvaiheessa maksullisen lisäpalvelun). Asiakkaalle ilmoitetaan aina tilauksen lopullinen summa ennen tilauksen vahvistamista. Emme veloita myöskään pientoimituslisää eikä meillä ole pientilausrajaa! Jos asiakas kuitenkin valitsee tilatessaan maksullisen kuljetuspalvelun/toimitustavan (postipaketti pieneen tilaukseen tai ovelle-paketti), ei toimitusmaksua palauteta asiakkaalle mahdollisen palautuksen yhteydessä. 

Kun tilaat arkena ennen klo 14, lähetämme tilauksesi yleensä vielä samana päivänä. Ruuhka-aikoina myös osa ennen klo 14 tehdyistä tilauksista voidaan lähettää seuraavana arkipäivänä. Arkena klo 14 jälkeen, viikonloppuna tai pyhäpäivänä tulleet tilaukset lähetetään yleensä seuraavana arkipäivänä. Arvioitu toimitusaika lasketaan alkavaksi lähetyspäivästä alkaen.

Esimerkki: Jos teet tilauksen arkitiistaina klo 14 mennessä, postitaan tilauksesi tavallisesti samana päivänä. Tilauksesi koosta riippuen se lähetetään joko kirjeenä tai pakettina. Pakettitilaus on silloin yleensä torstaina noudettavissa tai viimeistään perjantaina. Kirjetilaus saapuu Sinulle torstaina tai perjantaina, mutta toimitus voi mennä seuraavallekin viikolle.

Esimerkki 2: Jos teet tilauksen arkitiistaina klo 14 jälkeen, postitetaan tilauksesi yleensä seuraavana arkipäivänä eli keskiviikkona. Tilauksesi koosta riippuen se lähetetään joko kirjeenä tai pakettina. Pakettitilaus on silloin tavallisesti perjantaina noudettavissa tai viimeistään maanantaina. Kirjetilaus saapuu 2-5 arkipäivän kuluessa.

Pieni tilaus toimitetaan kirjeenä/pienlähetyksenä tilauksen yhteydessä antamaasi postiosoitteeseen (paitsi jos valitset maksullisen lisäpalvelun). Kirjeen/pienlähetyksen tavallinen toimitusaika on 2-5 arkipäivää (lasketaan lähetyspäivästä lähtien). Ole hyvä ja tarkista osoitteen oikeinkirjoitus huolellisesti. Pidätämme oikeuden toimitustavan muuttamiseen postipaketiksi, jos lähetyksesi on liian isokokoinen kirjetoimitukseen.

Isommat tilaukset toimitetaan toiveesi mukaan postipakettina postikonttoriin tai Postin pakettiautomaattiin.

Postipaketti noudetaan lähimmästä postitoimipaikasta. Postipaketin normaali toimitusaika Ahvenanmaalta Manner-Suomeen on 2-3 arkipäivää (98% paketeista on noudettavissa kahdessa arkipäivässä). Turkuun/Turun seudulle paketit saattavat tulla noudettavaksi jo yhdessä arkipäivässä.

Jos valitset toimitustavaksi 'lähimpään pakettiautomaattiin', lähetämme tilauksesi Sinua lähimpään Smartpost-automaattiin. Ole hyvä ja tarkista puhelinnumerosi oikeinkirjoitus huolellisesti, sillä lokerokoodi toimitetaan ainoastaan tekstiviestillä. Normaali toimitusaika pakettiautomaattiin on 2-3 arkipäivää. Jos lähelläsi ei ole pakettiautomaattia, muutamme toimituksen postipaketiksi.

Lähetämme seurantatunnuksen pakettiin sähköpostitse. Jos et ole saanut seurantatunnusta sähköpostiisi viimeistään lähetyksen jälkeisenä arkipäivänä, ole hyvä ja tarkista roskapostikansiosi.

Huomioithan: Koska varastomme sijaitsee Ahvenanmaalla, siirtyvät tilaukset meiltä ensin Ahvenanmaan postin käsittelyyn ja vasta sen jälkeen Postille. Paketti näkyy Postin seurannassa vasta, kun se on saapunut Manner-Suomeen Postin käsittelyyn eli yleensä lähetystä seuraavana arkipäivänä (paketti on yleensä sitä seuraavana arkipäivänä noudettavissa). Sitä ennen Postin seurannassa lukee "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan." tai "Lähettäjä lähettää sähköisen ennakkoilmoituksen (EDI) Postin kuljetettavaksi tulossa olevasta lähetyksestä". Voit kuitenkin tarkistaa tilauksen vastaanottokirjauksen jo heti lähetyspäivänä Ahvenanmaan postin seurannasta.

Pidätämme oikeuden asiakkaan tilausten yhdistämiseen, jos asiakas tekee useita erillisiä tilauksia. Jos asiakas haluaa järjestää tilauksen toimituksen myöhemmäksi tai jos tilatut tuotteet tulee toimittaa eri aikaan, tulee asiakkaan olla yhteydessä asiakaspalveluumme etukäteen tai heti tilauksen jälkeen.

Asiakas voi halutessaan valita tilaukselleen maksullisen lisäpalvelun viiden euron hintaan (yli 150 euron tilaukseen ilmaiseksi): Itella Ovelle-paketti. Ovelle-paketin toimitusaika on kaksi (2) arkipäivää. Paketti toimitetaan kotiovelle toisena arkipäivänä tilauksen lähettämisestä klo 14 mennessä (Posti ei sovi erikseen toimitusajankohtaa). Jos asiakas ei ole vastaanottamassa lähetystä, viedään lähetys noudettavaksi lähimpään postikonttoriin. Toimitusmaksua ei palauteta, vaikka asiakas palauttaisi tilauksen. Jos asiakas valitsee yli 150 euron tilaukseen Ovelle-paketin ja mahdollisen palautuksen jälkeen pidettyjen tuotteiden hinta on alle 150€, lisätään 5€ toimituskulut. Ne vähennetään siinä tapauksessa palautuksesta/hyvityksestä.

Viivästynyt toimitus?

Me emme valitettavasti pysty ennakoimaan tai millään tapaa vaikuttamaan Postin toimintaan. Viivästykset ovat harvinaisia, mutta jos tarvitset vaatteet tärkeää tapahtumaa varten, suosittelemme varaamaan ainakin yhden ylimääräisen arkipäivän toimitusta varten.

Jos tilauksesi toimitus on viivästynyt yli viikolla odotetusta toimitusajasta (katso toimitusajat), pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme tehdä Postille katoamisilmoituksen ja selvityspyynnön. Toimituksen viivästyminen on harvinaista, joten tutkimme kaikki viivästymiset ja katoamiset yksityiskohtaisesti. Kaikista petosepäilyissä olemme tarvittaessa yhteydessä poliisiin.

3. Asiakastiedot ja tietosuoja

Kauppasuhteessa noudatetaan soveltuvaa Suomen ja EU:n lainsäädäntöä kuluttajakaupan, markkinoinnin ja mainonnan osalta. Lue lisää osoitteesta www.hersecret.fi/content/tietosuojaseloste

Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen. Laskutusta varten yhteistyökumppanimme Klarna vaatii asiakkaalta myös henkilötunnuksen.

Asiakkaiden tiedot on tallennettu HerSecret.fi:n asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen. Henkilötunnusta ei tallenneta rekisteriimme. HerSecret.fi:llä on lisäksi oikeus käsitellä ja luovuttaa rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia (kuten suoramarkkinointia) varten henkilötietolain (523/99) mukaisesti. Kun asiakas tekee ensimmäisen tilauksen HerSecret.fi-verkkokaupassa, luodaan hänelle automaattisesti asiakastili, jos hänellä ei vielä ole sellaista. Asiakastilin kirjautumistiedot lähetetään sähköpostitse asiakkaalle. On asiakkaan vastuulla pitää huolta kirjautumistiedoista.

Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin, tarkistaa itseään koskevat tiedot ja pyytää tietojen poistamista ottamalla yhteyttä HerSecret.fi:n asiakaspalveluun. Yhteydenotot on tehtävä kirjallisena ja toimitettava allekirjoitettuina sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai postitse osoitteeseen: HerSecret.fi, Miilukatu 5, 70620 KUOPIO. Täydellinen tietosuojaseloste löytyy osoitteesta www.hersecret.fi/content/tietosuojaseloste.

Asiakkaalle lähetetään ostamisen jälkeen tuotearvostelupyyntö. Arvostelupyyntöön vastaaminen on vapaaehtoista. Pyyntö sisältää ainoastaan asiakkaan jo ostamia tuotteita. Arvostelun yhteydessä ei näytetä julkisesti asiakkaan yhteystietoja ellei asiakas niin itse valitse. HerSecret.fi käyttää arvosteluiden kautta kerättyjä tietoja asiakaskokemuksen, tuotevalikoiman ja palveluiden kehittämiseen.

HerSecret.fi -sivustolla käytetään evästeitä (eng. Cookies), joiden avulla sivustoa voidaan kehittää edelleen aiempaa käyttäjäystävällisemmäksi. HerSecret.fi-sivustolla evästeiden tehtävä on helpottaa, parantaa ja nopeuttaa asiointikokemusta. Evästeitä voidaan käyttää myös parempien tarjousten ja henkilökohtaisempien tuotesuositusten tarjoamiseksi asiakkaalle. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka HerSecret.fi:n verkkopalvelin tallentaa käyttäjän kiintolevylle. Voit hallita evästeiden tallentamista sivustollamme verkkosivuston alareunassa olevasta "Hallitse yksityisyyttäsi"-painikkeesta.

Osa HerSecret.fi-sivuston sisällöstä saattaa edellyttää evästeiden hyväksymistä toimiakseen. Käyttäjän verkkoselain todennäköisesti hyväksyy evästeet valmiilla oletusasetuksilla, mutta käyttäjä voi myös estää evästeiden käytön selaimen asetuksista tai poistamalla evästeet selaimesta palvelun käytön päätyttyä. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista löytyy selaimen valmistajan ohjeista. Meidän mainoskumppanimme, Criteo ja Facebook auttavat meitä näyttämään Sinulle uudelleenkohdistettuja mainoksia (retargeting) muilla sivustoilla. Mainokset perustuvat aiempaan selaushistoriaasi HerSecret.fi -verkkokaupassa. Sinusta ei tallenneta henkilökohtaisia tietoja kuten nimeäsi, sähköpostiosoitettasi, postiosoitettasi tai puhelinnumeroasi.

HerSecret.fi pidättää oikeuden sulkea asiakkaan asiakastilin, mikäli asiakas toistuvasti palauttaa kaikki tilaamansa tuotteet ja aiheuttaa näin ollen kohtuuttomia kustannuksia HerSecret.fi:lle. Pidätämme oikeuden perua em. asiakkaan kaikki uudet tilaukset.

4. Maksutavat ja maksaminen

Meillä voit maksaa verkkopankilla, luottokortilla, laskulla tai osamaksulla ja PayPal-tilillä. Useimmista maksutavoistamme ei koidu asiakkaille lisäkuluja. Lisätietoa maksutavoista löydät täältä.

Alennuskoodit on rajattu yhteen kappaleeseen per tilaus, ellei erikseen ole muuta mainittu. Alennuskoodia ei voi myöskään käyttää tilatessa jo valmiiksi alennettuja tuotteita, ellei erikseen ole muuta mainittu.

HerSecret.fi pisteet ja lahjakortit

Tekemällä ostoksia HerSecretillä ja lähettämällä tuotearvosteluja keräät HerSecret.fi pisteitä ja lahjakortteja. Voit muuttaa keräämäsi pisteet alennuksiksi. Huomaathan, että palautetuista tuotteista ei saa pisteitä. Pisteet tulevat käytettäväksi 14 päivän kuluessa tilauksesi vahvistamisesta, jotta mahdolliset palautukset voidaan ottaa huomioon pisteiden laskennassa. Pisteet ovat voimassa kuusi kuukautta viimeisimmän tilauksesi jälkeen. Jos käytät HerSecret pisteitä alennuksena tilaukseesi ja palautat koko tilauksesi, ei HerSecret.fi pisteiden arvoa palauteta asiakkaan tilille.

Arvosteluista saat 2€ lahjakortin käytettäväksi verkkokauppaamme. Arvosteluja voit lähettää ainoastaan tuotteista, jotka olet tilannut. Jos lähetät arvostelun tuotteesta, jota et ole tilannut, pidätämme oikeuden perua arvostelusta saamasi lahjakortin.

Tilaajalahjat / Alennukset

Jos tilaukseesi sisältyy lahjatarjous/alennus, joka edellyttää tiettyä ostosummaa, tulee edellytyksen täyttyä myös mahdollisen palautuksen jälkeen, jotta asiakas on oikeutettu tilaajalahjaan/alennukseen. Jos asiakkaan tilauksen arvo on mahdollisen palautuksen jälkeen vähemmän kuin lahjaan/alennukseen oikeuttava summa, poistetaan alennus tilauksestasi ja se vähennetään Sinulle maksettavasta hyvityksestä / lisätään laskulle.

Esimerkki: Tilaajalahja yli 60 euron tilaukseen. Jos tilauksen loppusumma jää mahdollisen palautuksen jälkeen alle 60 euroa, myös tilaajalahja tulee palauttaa. Jos tilaajalahjaa ei tässä tapauksessa kuitenkaan palauta, palauttamatta jättämien tilaajalahjojen arvo peritään asiakkaalta täysimääräisenä jälkikäteen palautuksen yhteydessä.

Esimerkki 2: 15% alennus yli 100 euron tilaukseen. Jos tilauksen arvo mahdollisen palautuksen jälkeen jää alle 100 euroa, myös alennus perutaan. Tilaajalahjat/lahjakortit on rajattu yhteen per tilaus ellei erikseen ole mainittu muuta.

5. Palautukset ja peruutukset

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty eikä käsitelty, voit perua tilauksesi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme peruaksesi tilauksesi. Jos tilauksesi on jo otettu käsittelyyn, ei sitä luultavasti voida enää perua. Varmistathan asian asiakaspalvelustamme.

Mikäli tilauksesi on jo lähetetty, ei sitä voida enää perua. Sinulla on kuitenkin neljäntoista (14) päivän palautusoikeus, joka koskee jälleenmyyntikuntoisia tuotteita. Hygieniatuotteiden myyntipakkausten tulee olla avaamattomia ja tuotteiden testaamattomia. Lue lisää tuotteiden palautusehdoista.

Kaikissa tilauksissa on voimassa kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tilaus tai osa siitä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Asiakkaan tulee lähettää palautettava tuote tai ilmoittaa meille palautuksesta 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta (lue lisää ohjeista). Emme hyväksy myöhästyneitä palautuksia. Emme edellytä asiakkaalta ilmoitusta palautuksesta - oikein täytetty palautuslappu katsotaan riittäväksi palautusilmoitukseksi.

Palautus on maksullinen*. Perimme asiakkaalta palautuskulut 4,95€ palautuksen yhteydessä hyvitettävästä summasta. Ohjeiden mukainen VAIHTO on asiakkaalle ILMAINEN (pl. hygieniatuotteet**). Palautettavien tuotteiden täytyy olla jälleenmyyntikelpoisia ja täysin samassa kunnossa kuin tuotetta vastaanottaessa. Emme hyväksy käytettyjä tai vaurioituneita tuotteita palautuksena. Vaatteita voi sovittaa päälle (pois lukien hygieniatuotteiksi luokiteltavat tuotteet) menettämättä palautusoikeuttaan, mutta tuotetta ei voi ottaa käyttöön ennen lopullisen ostopäätöksen tekemistä. Ole hyvä, lue ja toimi tarkasti palautusohjeiden mukaisesti; väärin lähetetyistä palautuksista emme hyvitä asiakkaalle palautuskuluja asiakastilille vaihtotilausta varten. Maksettu kauppasumma palautetaan aina ensisijaisesti alkuperäiselle maksutavalle.

*Myös palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:
a) asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.
b) asiakas tilaa saman tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen). Jos asiakas palauttaa samalla myös muita tuotteita, tulee pidettyjen tuotteiden olla arvoltaan yli 40 euroa, jotta palautus on ilmainen.

**poikkeuksena hygieniatuotteet, joilla on aina maksullinen vaihto- ja palautusoikeus. Pidätämme palautettujen hygieniatuotteiden palautuskulut hyvitettävästä summasta. Näiden tuotteiden palautuskuluja emme hyvitä takaisin asiakastilille. Lue lisää palautusehdoistamme. Liimapintaiset tuotteet (esim. pasties/Bye Bra), erikseen myytävät alushousut, korvakorut, peruukit ja muut päähineet, silmälaput, sukat ja sukkahousut sekä Demoniq-, Livia Corsetti ja Softline-alusasut ovat hygieniatuotteita, joilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, mikäli myyntipakkaus on avattu ja/tai tuotetta on sovitettu.

Hyvitämme asiakkaalle palautuksen yhteydessä perityt palautuskulut 4,95€ täysimääräisenä hänen asiakastililleen (pl. hygieniatuotteiden palautukset ja väärin lähetetyt palautukset), josta asiakas voi käyttää perityn palautuskulusumman vaihtotilaukseen alennuksena. Vaihtotilaus tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa palautuksen vastaanottamisesta (asiakas saa ilmoituksen sähköpostitse, kun pisteet on myönnetty hänen asiakastililleen). Jos asiakas ei tee vaihtotilausta 14 vuorokauden kuluessa palautuksen käsittelystä, alennus vanhenee ja asiakkaan katsotaan palauttaneen tilauksen.

Huom: Tilaukseen kuuluu yksi palautusohjeiden mukainen maksuton vaihtotilaus ja mahdollisista lisäpalautuksista veloitamme 4,95€ palautusmaksun.

Tutustuthan palautusehtoihimme jo ennen tilausta. Ostaessasi meiltä sitoudut noudattamaan palautusohjeitamme ja hyväksyt toimitusehtomme. Lue lisää palautusohjeista!

Huom: Asiakkaan tulee pyytää postivirkailijalta kuitti palautuksestaan (ole hyvä, ja lue kuitin ja seurantakuitin erosta palautusohjeistamme). Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautus katoaa postissa, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain, jos tilaajalla on palautuksen yhteydessä postista saatu kuitti, jolla korvausta voidaan hakea. Jos kuittia ei ole, on palautus asiakkaan vastuulla.

Tilaukseen kuuluu yksi asiakaspalautus eli kaikki palautettavat tuotteet tulee palauttaa samassa lähetyksessä - mahdollisista lisäpalautuksista veloitamme vähintään 5€ per ylimääräinen palautus.

Noutamattomat lähetykset

Noutamattomat tilaukset aiheuttavat aiheettomia käsittely- ja toimituskuluja HerSecret.fi -verkkokaupalle, minkä vuoksi pidätämme oikeuden asiakastilin sulkemiseen. Pidätämme oikeuden asiakastilin sulkemiseen, mikäli asiakas tekee toistuvasti tilauksia, joista hän palauttaa joko kaikki tai suurimman osan tuotteista.

Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä palautuskuluja 15 euroa. Noutamattomien lähetysten palautuskuluja ei hyvitetä takaisin asiakastilillesi vaihtotilausta varten. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, lähettämisen, käsittelyn ja pakkaamisen todellisia kustannuksia. Posti säilyttää lähetystä vain yhden viikon postitoimipaikassa/pakettiautomaatissa, minkä jälkeen paketti palautuu noutamattomana takaisin meille. Muista siis noutaa tilauksesi ajoissa.

6. Reklamaatio

Kun vastaanotat tilauksesi, ole hyvä ja tarkista tilauksesi viipymättä. Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, tulee hänen ilmoittaa asiasta viipymättä HerSecret.fi:lle joko kotisivujemme palautelomakkeella, sähköpostitse tai puhelimitse. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksen aikana, ota yhteys HerSecret.fi:hin korvaavan tuotteen saamiseksi ja tee asiasta heti vahinkoilmoitus Postiin.

Kuinka teen reklamaation?

Mikäli tuotteessa on virhe, toimi näin:

  1. Ongelman kuvaus. Kerro selkeästi, minkä takia tuote on mielestäsi viallinen ja kuinka ongelma tuotteessa tulee esiin. Käsittelyn nopeuttamiseksi ole hyvä ja liitä sähköpostiin mukaan kuva vaurioituneesta tuotteesta siten, että koko tuote näkyy kuvassa ja vaurio on selvästi nähtävissä.
  2. Kerro viestissäsi mikä on toiveesi viallisen tuotteen osalta.

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata:

  • Yksittäisiä langanpätkiä, jotka ovat normaaleja tämän hintatason tuotteissa ja ovat helposti leikattavissa pois ilman tuotevauriota
  • Tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita (esim. herkkämateriaalisia kuten pitsi-/strassi-/paljettivaatteita on pesty käsinpesun sijaan pesukoneessa)
  • Tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vaurioita
  • Asiakkaalle vääränkokoisen tuotteen rikkoutumista
  • Normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värinpäästöä (esimerkiksi musta vaate laskee väriä ensipesussa tai uudet farkut värjäävät sukat sinisiksi)
  • Ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vaurioita
  • Hien yms. aiheuttamia vaurioita
  • Tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. hankaus, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus)

7. Yleistä

  • Tilaukset toimitetaan Ahvenanmaalta, hinnat ovat alv 0%. Me huolehdimme lähetysten tullaamisesta ja maksamme mahdollisen arvonlisäveron tullauksen yhteydessä. Asiakas ei joudu maksamaan arvonlisäveroa tulliin.
  • Tilaajan tulee olla 18-vuotias tai hänellä tulee olla huoltajansa lupa tilaamiseen.
  • Olemme yhteydessä poliisiin kaikista petosepäilyistä.
  • Tuotekuvat voivat poiketa hieman toimitettavasta tuotteesta.
  • Pidätämme oikeuden toimituksen lykkäämiseen tai perumiseen tilauksen saatavuusongelmien tai ylivoimaisen esteen (Force Majeure) vuoksi. Tilauksen peruuntuessa maksamme suoritetun kauppasumman asiakkaalle takaisin.
  • Tuotenimikkeisiin liittyvät nimet, kuvat ja muu materiaali ovat omistajiensa tavaramerkkejä/tekijänoikeuksin suojattuja
  • Emme vastaa Postin mahdollisista viivästyksistä.
  • Pidätämme oikeuden hintojen, toimitus- ja palautusehtojen muutoksiin.

8. Yhteystiedot

Tavoitat meidät puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa, WhatsAppissa 09 3158 1953 tai sähköpostilla [email protected]

Jos Sinulla on kysyttävää tietosuojaan liittyen, voit olla yhteydessä sähköpostilla [email protected].