Close
Hyvä asiakkaamme! Ohjeiden mukainen vaihto on Sinulle ILMAINEN (pl. hygieniatuotteet). Ole hyvä, lue ja toimi tarkasti ohjeiden mukaan - emme hyväksy väärin lähetettyjä palautuksia. Kun pidät tuotteita yli 40 euron arvosta, myös palautus on Sinulle ilmainen!

Tilauksen peruminen

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty eikä käsitelty, voit perua tilauksesi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme peruaksesi tilauksesi.

Jos tilauksesi on jo otettu käsittelyyn, ei sitä luultavasti voida enää perua. Varmistathan asian asiakaspalvelustamme. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa saamasi tuotteen / tuotteet alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä palautuskuluja 15 euroa. Noutamattomien lähetysten palautuskuluja ei hyvitetä takaisin asiakastilillesi vaihtotilausta varten. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, lähettämisen, käsittelyn ja pakkaamisen todellisia kustannuksia.

Tuotteiden vaihtaminen

Vaatteillamme on ilmainen vaihto-oikeus (pl. hygieniatuotteet)! Jos tuote ei ollut sopiva, voit vaihtaa tuotteen kokoa tai vaihtaa sen kokonaan toiseen tuotteeseen täysin ilmaiseksi. 

Jos haluat vaihtaa tuotetta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla [email protected]

Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, teethän uuden tilauksen verkkokaupassa. Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.

Tilaukseen kuuluu yksi palautusohjeiden mukainen maksuton vaihtotilaus - mahdollisista lisäpalautuksista veloitamme 4,95€ palautuskulut.

---

Jos et ole yhteydessä asiakaspalveluumme vaihdon sopimiseksi etkä tee vaihtotilausta etukäteen verkkokaupassa, perimme palautuksen yhteydessä palautuskuluja 4,95 euroa, joka hyvitetään asiakastilillesi HerSecret pisteinä (pl. hygieniatuotteiden palautus). Voit käyttää HerSecret pisteet 5€ alennuksena tilaukseesi, jos teet vaihtotilauksen jälkikäteen. Sinulla on 14 vuorokautta aikaa palautuksen käsittelystä/hyväksymisestä käyttää ilmainen vaihto-oikeutesi.

Tuotteiden palauttaminen

Tutustuthan alla oleviin palautusohjeisiimme. Väärin lähetetyistä palautuksista perimme aina vähintään viiden euron palautuskulut. Jos Sinulla tulee mieleen kysymyksiä, saatat löytää vastauksen myös usein kysytyistä kysymyksistämme.

1. 

Lähetä palautus tai ilmoita meille palautuksesta 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (emme hyväksy myöhässä lähetettyjä palautuksia). Palautus on maksullinen; Palauta normaaliin tapaan Postin asiakaspalautusta käyttäen (sinun ei tule maksaa palautuksesta Postissa) – veloitamme jälkikäteen palautuskulut 4,95€* Sinulle hyvitettävästä summasta. Tuotteillamme on ILMAINEN VAIHTO-oikeus (jos vaihdat tuotteita, palautusmaksua ei veloiteta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme). Hygieniatuotteilla ei ole ilmaista vaihto-oikeutta.

(*) Myös pelkkä palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:
a) asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.
b) asiakas tilaa saman tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen). Jos asiakas palauttaa samalla myös muita tuotteita, tulee pidettyjen tuotteiden olla arvoltaan yli 40 euroa, jotta palautus on ilmainen.

2. 

Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake ja laita se kokonaisuudessaan lähetyksen sisälle. Huom: Palautuslapulle ei tule tehdä muita merkintöjä, ainoastaan merkitä palautettujen tuotteiden lukumäärän ja palautuksen syykoodin. Varmistathan, että kirjaat palautetut tuotteet oikein! Jos haluat kommentoida, tehdä vaihdon tai kysyä palautukseen liittyen, olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme! Jos Sinulla ei ole enää palautuslappua tallessa, olethan meihin yhteydessä.

3.

Laita tuote/tuotteet siististi viikattuna omiin läpinäkyviin tuotepusseihinsa (tuotekoodin tulee vastata palautettavaa tuotetta), ja paketoi ne huolellisesti täytetyn palautuslomakkeen kera violettiin pussiin tai pahvikuoreen, jossa tuotteet saapuivat sinulle. Lähetä kaikki palautettavat tuotteet samassa paketissa. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja olla täysin samassa kunnossa kuin tuotteita vastaanottaessa (jälleenmyyntikelpoinen). Jos olet tehnyt useita tilauksia, voit palauttaa kaikki palauttamasi tuotteet samassa palautuslähetyksessä (mutta huolehdithan, että mukana on kaikkien tilausten palautuslomakkeet).

4.

Palautusosoitteemme -> Game On, PL 3061, 22111 Mariehamn, (lukee jo valmiina violetissa pussissa/paketissa). Vedä oma osoitteesi yli.

5.

Pienet 1-3 tuotteen palautukset tulee lähettää aina postikonttorista asiakaspalautuskirjeenä. Mainitse kirjepalautuksesta lähettäessäsi palautusta (älä täytä asiakaspalautus 14 –lappua!).

Yli kolmen (3) tuotteen palautukset tulee lähettää asiakaspalautuspakettina: Pakettipalautuksen voit tehdä postikonttorissa, palautusautomaatilla tai Smartpost-automaatilla (jos noudit tilauksesi pakettiautomaatista). Pyydä aina kuitti palautuksesta!

Logistiikan sopimustunnuksemme on 999922. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

6. 

Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu, hyväksytty ja käsitelty. Asiakaspalautuksen saapumisessa ja palautuksen käsittelyssä menee yleensä 1-2 viikkoa. Odotathan, että palautuksen lähettämisestä on kulunut yli 2 viikkoa, ennen kuin kysyt palautuksen perään. 

Jos olet palauttanut tuotteet ohjeidemme mukaisesti, hyvitämme Sinulle perimämme palautuskulut asiakastilillesi, josta voit käyttää ne alennuksena vaihtotilaukseesi. 14 vuorokauden vaihtoaika alkaa samana päivänä, kun palautuksesi on käsitelty ja alennus on myönnetty asiakastilillesi.

Rahat palautuvat pankkitilillesi tavallisesti 1-3 pankkipäivän kuluessa palautuksen käsittelystä. Klarna palauttaa rahat, jos maksutapanasi on ollut Klarna Checkout. Ole yhteydessä Klarnan tukeen rahanpalautukseen liittyen: Klarnan tuki

7.

Jos Sinulla on kysyttävää vaihtoon tai palautukseen liittyen, olethan yhteydessä puhelimitse 09 3158 1953 tai sähköpostitse [email protected]

Tutustu kuitenkin ensin usein kysyttyihin kysymyksiin - saatat löytää sieltä vastauksen. Sinun ei tarvitse ilmoittaa meille palautuksesta/vaihdosta.

HUOM! Mikäli palautuksesta on kulunut reilusti yli kaksi viikkoa ja et ole saanut hyvitystä/yhteydenottoa, otathan meihin yhteyttä, niin alamme selvittää asiaa. Lähetäthän samalla kopion asiakaspalautuskuitistasi. Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen (tuotteessa on käytönjälkiä, meikkiä tai lemmikkieläimen karvoja, tuote on pesty, tuote on rikkinäinen tai asiakas palauttaa avatun hygieniatuotteen), vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja mahdollisesta laskutuslisästä muistutusmaksuineen.

Tilaukseen kuuluu yksi asiakaspalautus eli kaikki palautettavat tuotteet tulee palauttaa samassa lähetyksessä - mahdollisista lisäpalautuksista veloitamme vähintään 5€ per ylimääräinen palautus.

---

Hygieniatuotteiden palautus

Hygieniatuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, mikäli myyntipakkaus on avattu ja/tai tuotetta on sovitettu. Avaamattomilla hygieniatuotteilla on aina maksullinen vaihto- ja palautusoikeus. Palauttaessasi avaamattomia hygieniatuotteita, tee palautus normaalisti maksutonta asiakaspalautustamme käyttäen; pidätämme palautuskulut palautettavasta summasta/lisäämme palautuskulut laskulle alla olevan kaavion mukaisesti. Hygieniatuotteiden palautuskuluja ei hyvitetä takaisin asiakastilillesi.

  • yksi hygieniatuote: 2,95€
  • kaksi hygieniatuotetta: 3,95€
  • 3-5 hygieniatuotetta: 5,95€
  • +5 hygieniatuotetta: 7,95€

Hygieniatuotteita ovat liimapintaiset tuotteet (esim. pasties/Bye Bra), alushousut, korvakorut, peruukit ja muut päähineet, silmälaput, sukat ja sukkahousut sekä Demoniq-alusasut.

HUOM! Palautuksesta peritään aina palautuskulut 4,95€. Jos palautat hygieniatuotteita, hygieniatuotteiden palautuskulut lisätään normaalien palautuskulujen päälle.

Esimerkki: Jos palautat yhden avaamattoman hygieniatuotteen, perimme palautuksen yhteydessä Sinulta 4,95€ + 2,95€ = 7,90€ (jos teet vaihdon, veloitamme sinulta 2,95€).

Postin Ovelle-paketti ja lisäpalvelut

Ovelle-paketin toimituskulut ovat 0€ yli 150€ tilauksiin, muuten 5€ (jos asiakas on valinnut Ovelle-toimituksen pienempään tilaukseen, asiakkaalle ei palauteta postimaksua mahdollisen palautuksen yhteydessä). Jos mahdollisen palautuksen jälkeen pidettyjen tuotteiden hinta on alle 150€, lisätään 5€ toimituskulut. Ne vähennetään siinä tapauksessa asiakkaalle maksettavasta rahapalautuksesta / lisätään laskulle.

Jos asiakas on valinnut tilatessaan maksullisen kuljetuspalvelun/toimitustavan (esim. postipaketti pieneen tilaukseen), ei maksua palauteta asiakkaalle toimitusmaksun osalta mahdollisen palautuksen tapauksessa.

Tilaajalahjat/alennukset

Jos tilaukseesi sisältyy lahjatarjous/alennus, joka edellyttää tiettyä ostosummaa, tulee edellytyksen täyttyä myös mahdollisen palautuksen jälkeen, jotta asiakas on oikeutettu tilaajalahjaan/alennukseen.

Esimerkki: Tilaajalahja yli 60 euron tilaukseen. Jos tilauksen loppusumma jää mahdollisen palautuksen jälkeen alle 60 euroa, myös tilaajalahja tulee palauttaa. Jos tilaajalahjaa ei tässä tapauksessa kuitenkaan palauta, palauttamatta jättämien tilaajalahjojen arvo peritään asiakkaalta täysimääräisenä jälkikäteen palautuksen yhteydessä.

Esimerkki 2: 15% alennus yli 100 euron tilaukseen. Jos tilauksen arvo mahdollisen palautuksen jälkeen jää alle 100 euroa, myös alennus perutaan.

Tilaajalahjat/lahjakortit on rajattu yhteen per tilaus ellei erikseen ole mainittu muuta.

Jos tilauksessasi on ollut bonuslahjakortti ja palautat kaikki tilauksesi tuotteet, ei bonuslahjakortin arvoa palauteta Sinulle.


Close