Hyvä asiakkaamme! Ohjeiden mukainen palautus/vaihto on Sinulle ILMAINEN (pl. hygieniatuotteet). Ole hyvä, lue ja toimi tarkasti ohjeiden mukaan - väärin lähetetyistä palautuksista joudumme perimään vähintään viiden (5) euron palautuskulut.

Tilauksen peruminen

  • Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty eikä käsitelty, voit perua tilauksesi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme peruaksesi tilauksesi.
  • Jos tilauksesi on jo otettu käsittelyyn (sen tila on "Käsittelyssä"), ei sitä luultavasti voida enää perua. Varmistathan asian asiakaspalvelustamme. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa saamasi tuotteen / tuotteet alla olevien ohjeiden mukaisesti.
  • Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä palautuskuluja 15 euroa. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, lähettämisen, käsittelyn ja pakkaamisen todellisia kustannuksia. Jos haluat perua tilauksen sen jälkeen, kun se on lähetetty, on sinun noudettava paketti postitoimipaikastasi ja lähetettävä se takaisin meille.

Tuotteiden vaihtaminen

  1. Vaihto toiseen kokoon tai väriin -> ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1958, Live Chatissa, WhatsAppissa 045 2050 779 tai sähköpostilla [email protected]
  2. Vaihto kokonaan toiseen tuotteeseen -> palauta alkuperäinen tuote normaalisti asiakaspalautuksena ja tilaa uusi verkkokaupassa

Tuotteiden palauttaminen

Palautusohjeet lyhyesti:

 

Tuotteillamme on 14 päivän ilmainen vaihto- ja palautusoikeus (HerSecret maksaa palautuksesta aiheutuvat kulut), poislukien hygieniatuotteet, joilla on omakustanteinen vaihto/palautus (palauta normaaliin tapaan, palautuskulut peritään asiakkaalta jälkikäteen), kun palautat palautusohjeidemme mukaisesti.

 

Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake ja laita se lähetyksen sisälle.

 

Laita tuote/tuotteet siististi omiin tuotepusseihinsa ja paketoi täytetyn palautuslomakkeen kera violettiin pussiin tai pahvilaatiikkoon/pakettiin, jossa tuotteet saapuivat sinulle.

 

Palautusosoitteemme -> Game On, PL 3061, 22111 Mariehamn, (lukee jo valmiina pussissa/paketissa). Vedä oma osoitteesi yli.

 

Pienet 1-3 tuotteen palautukset tulee lähettää postikonttorista asiakaspalautuskirjeenä. Yli kolmen (3) tuotteen palautukset tulee lähettää asiakaspalautuspakettina: Voit tehdä pakettipalautuksen postikonttorissa tai palautusautomaatilla. Pyydä aina kuitti palautuksesta! Ole hyvä ja lue tarkasti ilmaisen palautuksen ohjeet alapuolelta:

  • Postipaketti, Ovelle-paketti tai kirjeenä -> vie lähetys Postin toimipaikkaan, asiakaspalautus (sopimustunnus 999922). Pienet (1-3 tuotteen) palautukset tulee lähettää aina asiakaspalautuskirjeenä. Mainitse tästä lähettäessäsi palautusta.
  • Pakettiautomaatti -> palauta automaattiin samalla lokerokoodilla, kuin millä olet noutanutkin lähetyksen. Pakettiautomaattiin voit palauttaa ilmaiseksi ainoastaan yli kolmen (3) tuotteen tilauksen. 1-3 tuotteen palautukset tulee lähettää postikonttorista asiakaspalautuskirjeenä, jotta palautus on ilmainen.
  • Pieni 1-3 tuotteen palautus tulee lähettää asiakaspalautusKIRJEENÄ, jotta palautus on Sinulle ilmainen. Pyydä kuitti palautuksestasi.
  • HUOM! "Seurantakuitti" ja kuitti palautuksesta EI ole sama asia. Jos pyydät seurantakuitin, lähtee palautus asiakaspalautuspakettina, josta perimme Sinulta jälkikäteen viiden (5) euron palautusmaksun, jos kyseessä on pieni 1-3 tuotteen palautus, joka olisi tullut postittaa kirjeenä. Yli kolmen (3) tuotteen palautukset tulee lähettää pakettina; pakettipalautus on Sinulle silloin ilmainen.

 

Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu, hyväksytty ja käsitelty (tavallisesti reilussa viikossa). Lasku päivitetään tai rahanpalautus käsitellään, kun palautus on käsitelty.

 

Jos sinulla on kysyttävää tai haluat vaihtaa, olethan yhteydessä puhelimitse 09 3158 1958, WhatsAppissa 045 2050 779 tai sähköpostitse [email protected] Jos sinulla ei ole huomautettavaa, sinun ei tule olla yhteydessä meihin.

Ehdot:

  • Palautusosoite:
    Game On
    PL 3061
    22111 Mariehamn
  • Kaikissa tilauksissa on voimassa oikeus palauttaa tilaus tai osa siitä neljäntoista (14) päivän kuluessa. Palautus/ilmoitus palautuksesta tulee tehdä kuluttajasuojalain mukaisesti 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Emme hyväksy myöhässä lähetettyjä palautuksia. Tarkistamme Postin seurannasta, koska olet saanut tilauksesi ja palautuspäivän. Palautusohjeiden mukaisesti lähetetty palautus on ilmainen (pl. hygieniatuotteet). Jos palautus on lähetetty ohjeiden vastaisesti (esimerkiksi 1-3 tuotteen palautus on lähetetty asiakaspalautuspakettina eikä -kirjeenä), veloitamme vähintään 5€ palautuskulut.
  • Tilaukseen kuuluu yksi maksuton asiakaspalautus, mahdollisista lisäpalautuksista veloitamme 7€ palautuskulut.
  • Palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa meille erikseen, ellei palautuksessa ole jotain kommentoitavaa/vaihdettavaa. Oikein täytetty palautuslappu (lisätietoa kohdassa a.) katsotaan riittäväksi palautusilmoitukseksi.
  • Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen kokoon, ota aina ensin yhteyttä [email protected] vaihdon sopimiseksi. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, tee uusi tilaus ja palauta vanha tuote meille maksutta.
  • Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja olla täysin samassa kunnossa kuin tuotteita vastaanottaessa (jälleenmyyntikelpoinen). 
  • Jos tilauksessasi on ollut lahjakortti/alennuskoodi, joka on rajoitettu tiettyyn summaan (esim 15% alennus yli 100€ tilauksesta tai 5€ alennus yli 50€ tilauksesta) ja tilauksesi arvo on mahdollisen palautuksen jälkeen vähemmän kuin alennukseen oikeuttava summa, poistetaan alennus tilauksestasi ja se vähennetään sinulle maksettavasta hyvityksestä / lisätään laskulle.
  • Liimapintaiset tuotteet (esim. pasties/Bye Bra), alushousut, korvakorut, peruukit ja muut päähineet, silmälaput, sukat ja sukkahousut ovat hygieniatuotteita, joilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, mikäli myyntipakkaus on avattu ja/tai tuotetta on sovitettu.
  • HUOM! Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen (tuotteessa on käytönjälkiä, meikkiä tai lemmikkieläimen karvoja, tuote on pesty, tuote on rikkinäinen tai asiakas palauttaa avatun hygieniatuotteen), vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja mahdollisesta laskutuslisästä muistutusmaksuineen.
  • Mikäli Sinulla on jotain kysyttävää palautuksesta, ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 09 3158 1958. Tutustu kuitenkin ensin usein kysyttyihin kysymyksiin - saatat löytää sieltä vastauksen. 
  • Asiakaspalveluun ei tarvitse ottaa yhteyttä ennen palautusta ellei palautuksessa ole jotain epäselvää.

Hygieniatuotteiden palautus

Hygieniatuotteilla on omakustanteinen vaihto- ja palautusoikeus. Palauttaessasi hygieniatuotteita pidätämme palautuskulut palautettavasta summasta/lisäämme palautuskulut laskulle oheisen kaavion mukaan:

  • yksi hygieniatuote: 2,95€
  • kaksi hygieniatuotetta: 3,95€
  • 3-5 hygieniatuotetta: 5,95€
  • +5 hygieniatuotetta: 7,95€

Avatuilla hygieniatuotteilla ei ole hygieniasyistä vaihto- tai palautusoikeutta. Avaamattomien hygieniatuotteiden palautuskuluista vastaa asiakas itse edellä mainitun kaavion mukaan. Hygieniatuotteita ovat liimapintaiset tuotteet (esim. pasties/Bye Bra), alushousut, korvakorut, peruukit ja muut päähineet, silmälaput, sukat ja sukkahousut.

Hygieniatuotteiden palautus lyhyesti:

Tee palautus normaalisti maksutonta asiakaspalautusta käyttäen; pidätämme palautuskulut palautettavasta summasta/lisäämme ne laskulle.

Postin Ovelle-paketti

  • Jos asiakas valitsee toimitustavaksi Ovelle-paketin ja palauttaa koko tilauksen, laskutetaan asiakkaalta 5€ toimituskulut. Tämä kulu vähennetään asiakkaalle maksettavasta hyvityksestä.
  • Ovelle-paketin toimituskulut ovat 0€ yli 150€ tilauksiin, muuten 5€. Jos mahdollisen palautuksen jälkeen pidettyjen tuotteiden hinta on alle 150€, lisätään 5€ toimituskulut. Ne vähennetään siinä tapauksessa palautuksesta/hyvityksestä.

Tilaajalahjat / Alennukset

Ystävänpäiväkamppanja 14.2.2017; ilahduta ystävääsi lahjakortilla!

Kun tilaat yli 75 eurolla, saat 10 euron lahjakortin kaupan päälle! Mikäli tilauksen loppusumma mahdollisen palautuksen jälkeen jää alle 75 euroon, 10 euron lahjakortti perutaan. Mikäli 10 euron lahjakortti on jo käytetty, pidätämme lahjakortin arvon (10€) hyvitettävästä summasta. 10 euron lahjakortti on voimassa 31.3.2017 saakka. Lahjakorttitarjous on voimassa vain ystävänpäivänä 14.2.2017 - yksi lahjakortti per asiakas.

Yleistä:

  • Jos tilaukseesi sisältyy lahjatarjous/alennus, joka edellyttää tiettyä ostosummaa, tulee edellytyksen täyttyä myös mahdollisen palautuksen jälkeen, jotta asiakas on oikeutettu tilaajalahjaan/alennukseen.
  • Esimerkki: Tilaajalahja yli 60 euron tilaukseen. Jos tilauksen loppusumma jää mahdollisen palautuksen jälkeen alle 60 euroa, myös tilaajalahja tulee palauttaa. Jos tilaajalahjaa ei tässä tapauksessa kuitenkaan palauta, palauttamatta jättämien tilaajalahjojen arvo peritään asiakkaalta täysimääräisenä jälkikäteen palautuksen yhteydessä.
  • Esimerkki 2: 15% alennus yli 100 euron tilaukseen. Jos tilauksen arvo mahdollisen palautuksen jälkeen jää alle 100 euroa, myös alennus perutaan.
  • Tilaajalahjat/lahjakortit on rajattu yhteen per tilaus ellei erikseen ole mainittu muuta.

Yksityiskohtaiset palautusohjeet

 

a. Valmistele palautuspaketti

  • Täytä tilauksesi mukana saamasi palautuslappu. Huom: Palautuslapulle ei saa tehdä muita merkintöjä, ainoastaan merkitä palautettujen tuotteiden lukumäärä ja palautuksen syy. Varmistathan, että kirjaat palautetut tuotteet oikein! Jos haluat kommentoida/kysyä tai tehdä vaihtotilauksen, olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme!
  • Palautuksen syykoodit: * 30=Viallinen tuote, 40=Väärä tuote, 50=Ei vastannut odotuksia, 55=Liian iso, 56=Liian pieni, 60=Kadun ostostani, 90=Muu syy
  • Jos Sinulla ei ole enää tätä palautuslappua, olethan meihin yhteydessä.
  • Laita palautuslappu KOKONAISUUDESSAAN kuoren/paketin sisälle palautettavien tuotteiden kanssa - älä siis liimaa palautuslappua tai osaa siitä palautuslähetyksen päälle. Palautuslapussa tulee olla viivakoodi ja tilausnumero. 
  • Kirjoita kuoreen/pakettiin palautusosoitteemme (lukee yleensä myös valmiiksi alkuperäisessä pussissa):
 
Palautusosoite:
 

Game On

PL 3061

22111 Mariehamn

Sopimustunnus: 999922

 

  • Lähetä kaikki saamasi tuotteet samassa paketissa ja pakkaa palautettava tuote/tuotteet huolellisesti. Jos olet tehnyt useampia tilauksia, lähetäthän kaikki palautettavat tuotteet samassa kirjeessä / paketissa (jos mahdollista) meille takaisin.
  • Huomioithan, että palautettava tuote tulee olla alkuperäisessä tuotepussissaan, jotta tuotenumero vastaa palautettavaa tuotetta ja tuote pysyy siistinä jälleenmyyntiä varten! Ethän sekoita tuotepusseja vaan palauta tuotteet oikeissa tuotepusseissaan. Pussissa olevan tuotenumeron tulee vastata tuotetta. Sulje tuotepussit ennen palautuksen lähettämistä

 

 

b. Palautuksen vieminen postikonttoriin

  • Vie palautettava lähetys postikonttoriin ja kerro asiakaspalvelijalle, että kyseessä on asiakaspalautus. Pyydä asiakaspalvelijaa lähettämään palautus asiakaspalautusKIRJEENä, jos kyseessä on pieni 1-3 tuotteen palautus. Yli kolmen (3) tuotteen palautus pyydä lähettämään asiakaspalautuspakettina.
  • ÄLÄ täytä asiakaspalautus 14 -lappua, jos kyseessä on pieni 1-3 tuotteen palautus - muuten palautus lähtee pakettina ja perimme Sinulta jälkikäteen viiden (5) euron palautusmaksun.
  • Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
  • Muistathan pyytää postikonttorin asiakaspalvelijalta kuitin palautuksesta! Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautus katoaa postissa, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain, jos tilaajalla on palautuksen yhteydessä postista saatu kuitti, jolla korvausta voidaan hakea.
  • HUOM! "Seurantakuitti" ja kuitti palautuksesta EI ole sama asia. Jos pyydät seurantakuitin, lähtee palautus asiakaspalautuspakettina, josta perimme Sinulta jälkikäteen viiden (5) euron palautusmaksun, jos kyseessä on pieni 1-3 tuotteen palautus, joka olisi tullut postittaa kirjeenä. Yli kolmen (3) tuotteen palautukset tulee lähettää pakettina; pakettipalautus on Sinulle silloin ilmainen.

c. Odota vahvistusta

  • Asiakaspalautuskirjeen saapumisessa meille menee yleensä 1-2 viikkoa. Älä ota yhteyttä asiakaspalveluun, ellei palautuksen lähettämisestä ole kulunut yli 2 viikkoa.
  • Tarkkailethan sähköpostiasi - mikäli palautuksessa on jotakin huomioitavaa (tilinumeron puute, virheellinen palautus ym.), otamme Sinuun yhteyttä sähköpostilla.
  • Tilauksesi tilaksi muuttuu "Palautus käsitelty", tai "Osa tilauksesta palautettu" kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi. Saat tässä vaiheessa myös sähköpostia, jossa ilmoitamme, että maksu on hyvitetty tai lasku on päivitetty.
  • Rahat palautuvat pankkitilillesi 1-3 pankkipäivän kuluessa tästä. Klarna palauttaa rahat, jos maksutapanasi on ollut Klarna Checkout. Ole yhteydessä Klarnan tukeen rahanpalautukseen liittyen: Klarnan tuki
  • Mikäli palautuksesta on kulunut reilusti yli kaksi viikkoa ja et ole saanut hyvitystä/yhteydenottoa, otathan meihin yhteyttä, niin alamme selvittää asiaa. Lähetäthän samalla kopion asiakaspalautuskuitistasi.

 Kiitos yhteistyöstä!