Close
Hyvä asiakkaamme! Ohjeiden mukainen vaihto on Sinulle ILMAINEN (pl. hygieniatuotteet). Ole hyvä, lue ja toimi tarkasti ohjeiden mukaan - emme hyväksy väärin lähetettyjä palautuksia. Kun pidät tuotteita yli 40 euron arvosta, myös palautus on Sinulle ilmainen!

Tilauksen peruminen

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty eikä käsitelty, voit perua tilauksesi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme peruaksesi tilauksesi.

Jos tilauksesi on jo otettu käsittelyyn, ei sitä luultavasti voida enää perua. Varmistathan asian asiakaspalvelustamme. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa saamasi tuotteen / tuotteet alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä palautuskuluja 15 euroa. Noutamattomien lähetysten palautuskuluja ei hyvitetä takaisin asiakastilillesi vaihtotilausta varten. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, lähettämisen, käsittelyn ja pakkaamisen todellisia kustannuksia.

Tuotteiden vaihtaminen

Vaatteillamme on ilmainen vaihto-oikeus (pl. hygieniatuotteet)! Jos tuote ei ollut sopiva, voit vaihtaa tuotteen kokoa tai vaihtaa sen kokonaan toiseen tuotteeseen täysin ilmaiseksi. Perimme palautuksen yhteydessä palautuskuluja 4,95 euroa, joka hyvitetään täysimääräisesti asiakastilillesi (pl. hygieniatuotteiden palautus). Voit käyttää hyvitetyn palautuskulusumman alennuksena vaihtotilaukseesi. Sinulla on 14 vuorokautta aikaa palautuksen käsittelystä/hyväksymisestä käyttää ilmainen vaihto-oikeutesi.

Jos haluat nopeuttaa koon vaihtoa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1958, Live Chatissa, WhatsAppissa 045 2050 779 tai sähköpostilla [email protected]

Jos vaihdat kokonaan toiseen tuotteeseen, odota, että olemme käsitelleet palautuksesi; Palautamme asiakastilillesi perityn palautuskulusumman, jonka voit käyttää alennuksena vaihtotilaukseesi. Jos vaihdolla on kiire, tee uusi tilaus heti ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme; lisäämme alennuksen suoraan uuteen tilaukseesi, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.

Tuotteiden palauttaminen

1. 

Lähetä palautus tai ilmoita meille palautuksesta 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (emme hyväksy myöhässä lähetettyjä palautuksia). Palautus on maksullinen; Palauta normaaliin tapaan Postin asiakaspalautusta käyttäen (sinun ei tule maksaa palautuksesta Postissa) – perimme palautuskulut 4,95€* Sinulle hyvitettävästä summasta. Kun palautat ohjeidemme mukaisesti, tuotteillamme on ILMAINEN VAIHTO-oikeus (hyvitämme perityt palautuskulut asiakastilillesi, josta voit käyttää ne alennuksena tulevaan vaihtotilaukseesi), poislukien hygieniatuotteet, joilla on aina maksullinen vaihto/palautus.

(*) Myös palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:
a) asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.
b) asiakas tilaa saman tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen). Jos asiakas palauttaa samalla myös muita tuotteita, tulee pidettyjen tuotteiden olla arvoltaan yli 40 euroa, jotta palautus on ilmainen.

2. 

Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake ja laita se kokonaisuudessaan lähetyksen sisälle. Huom: Palautuslapulle ei saa tehdä muita merkintöjä, ainoastaan merkitä palautettujen tuotteiden lukumäärän ja palautuksen syykoodin. Varmistathan, että kirjaat palautetut tuotteet oikein! Jos haluat kommentoida tai kysyä palautukseen liittyen, olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme! Jos Sinulla ei ole enää palautuslappua tallessa, olethan meihin yhteydessä.

3.

Laita tuote/tuotteet siististi omiin tuotepusseihinsa (tuotekoodin tulee vastata palautettavaa tuotetta), ja paketoi ne huolellisesti täytetyn palautuslomakkeen kera violettiin pussiin tai pahvikuoreen, jossa tuotteet saapuivat sinulle. Lähetä kaikki palautettavat tuotteet samassa paketissa. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja olla täysin samassa kunnossa kuin tuotteita vastaanottaessa (jälleenmyyntikelpoinen).

4.

Palautusosoitteemme -> Game On, PL 3061, 22111 Mariehamn, (lukee jo valmiina pussissa/paketissa). Vedä oma osoitteesi yli.

5.

Pienet 1-3 tuotteen palautukset tulee lähettää aina postikonttorista asiakaspalautuskirjeenä. Mainitse kirjepalautuksesta lähettäessäsi palautusta (älä täytä asiakaspalautus 14 –lappua!).

Yli kolmen (3) tuotteen palautukset tulee lähettää asiakaspalautuspakettina: Pakettipalautuksen voit tehdä postikonttorissa, palautusautomaatilla tai Smartpost-automaatilla (jos noudit tilauksesi pakettiautomaatista). Pyydä aina kuitti palautuksesta!

HUOM! "Seurantakuitti" ja kuitti palautuksesta EI ole sama asia. Jos pyydät seurantakuitin, lähtee palautus asiakaspalautuspakettina, ja menetät silloin ilmaisen vaihto-oikeutesi, jos kyseessä on pieni 1-3 tuotteen palautus, joka olisi tullut postittaa kirjepalautuksena.

Logistiikan sopimustunnuksemme on 999922. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

6. 

Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu, hyväksytty ja käsitelty. Asiakaspalautuksen saapumisessa ja palautuksen käsittelyssä menee yleensä 1-2 viikkoa. Odotathan, että palautuksen lähettämisestä on kulunut yli 2 viikkoa, ennen kuin kysyt palautuksen perään. 

Jos olet palauttanut tuotteet ohjeidemme mukaisesti, hyvitämme Sinulle perimämme palautuskulut asiakastilillesi, josta voit käyttää ne alennuksena vaihtotilaukseesi. 14 vuorokauden vaihtoaika alkaa samana päivänä, kun palautuksesi on käsitelty ja alennus on myönnetty asiakastilillesi.

Rahat palautuvat pankkitilillesi tavallisesti 1-3 pankkipäivän kuluessa palautuksen käsittelystä. Klarna palauttaa rahat, jos maksutapanasi on ollut Klarna Checkout. Ole yhteydessä Klarnan tukeen rahanpalautukseen liittyen: Klarnan tuki

7.

Jos Sinulla on kysyttävää vaihtoon tai palautukseen liittyen, olethan yhteydessä puhelimitse 09 3158 1958, WhatsAppissa 045 2050 779 tai sähköpostitse [email protected]

Tutustu kuitenkin ensin usein kysyttyihin kysymyksiin - saatat löytää sieltä vastauksen. Sinun ei tarvitse ilmoittaa meille palautuksesta/vaihdosta.

HUOM! Mikäli palautuksesta on kulunut reilusti yli kaksi viikkoa ja et ole saanut hyvitystä/yhteydenottoa, otathan meihin yhteyttä, niin alamme selvittää asiaa. Lähetäthän samalla kopion asiakaspalautuskuitistasi. Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen (tuotteessa on käytönjälkiä, meikkiä tai lemmikkieläimen karvoja, tuote on pesty, tuote on rikkinäinen tai asiakas palauttaa avatun hygieniatuotteen), vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja mahdollisesta laskutuslisästä muistutusmaksuineen.

Hygieniatuotteiden palautus

Hygieniatuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, mikäli myyntipakkaus on avattu ja/tai tuotetta on sovitettu. Avaamattomilla hygieniatuotteilla on aina maksullinen vaihto- ja palautusoikeus. Palauttaessasi avaamattomia hygieniatuotteita, tee palautus normaalisti maksutonta asiakaspalautustamme käyttäen; pidätämme palautuskulut palautettavasta summasta/lisäämme palautuskulut laskulle alla olevan kaavion mukaisesti. Hygieniatuotteiden palautuskuluja ei hyvitetä takaisin asiakastilillesi.

  • yksi hygieniatuote: 2,95€
  • kaksi hygieniatuotetta: 3,95€
  • 3-5 hygieniatuotetta: 5,95€
  • +5 hygieniatuotetta: 7,95€

Hygieniatuotteita ovat liimapintaiset tuotteet (esim. pasties/Bye Bra), alushousut, korvakorut, peruukit ja muut päähineet, silmälaput, sukat ja sukkahousut sekä Demoniq-alusasut.

HUOM! Palautuksesta peritään aina palautuskulut 4,95€. Jos palautat hygieniatuotteita, hygieniatuotteiden palautuskulut lisätään normaalien palautuskulujen päälle. Hyvitämme asiakastilillesi palautuskulusumman 4,95€, jonka voit käyttää alennuksena vaihtotilaukseesi.

Esimerkki: Jos palautat yhden avaamattoman hygieniatuotteen, perimme palautuksen yhteydessä Sinulta 4,95€ + 2,95€ = 7,9€, josta palautamme asiakastilillesi 4,95€ vaihtotilausta varten.

Postin Ovelle-paketti

Ovelle-paketin toimituskulut ovat 0€ yli 150€ tilauksiin, muuten 5€ (jos asiakas on valinnut Ovelle-toimituksen pienempään tilaukseen, asiakkaalle ei palauteta postimaksua mahdollisen palautuksen yhteydessä). Jos mahdollisen palautuksen jälkeen pidettyjen tuotteiden hinta on alle 150€, lisätään 5€ toimituskulut. Ne vähennetään siinä tapauksessa palautuksesta/hyvityksestä.

Tilaajalahjat/alennukset

Jos tilaukseesi sisältyy lahjatarjous/alennus, joka edellyttää tiettyä ostosummaa, tulee edellytyksen täyttyä myös mahdollisen palautuksen jälkeen, jotta asiakas on oikeutettu tilaajalahjaan/alennukseen.

Esimerkki: Tilaajalahja yli 60 euron tilaukseen. Jos tilauksen loppusumma jää mahdollisen palautuksen jälkeen alle 60 euroa, myös tilaajalahja tulee palauttaa. Jos tilaajalahjaa ei tässä tapauksessa kuitenkaan palauta, palauttamatta jättämien tilaajalahjojen arvo peritään asiakkaalta täysimääräisenä jälkikäteen palautuksen yhteydessä.

Esimerkki 2: 15% alennus yli 100 euron tilaukseen. Jos tilauksen arvo mahdollisen palautuksen jälkeen jää alle 100 euroa, myös alennus perutaan.

Tilaajalahjat/lahjakortit on rajattu yhteen per tilaus ellei erikseen ole mainittu muuta.

Jos tilauksessasi on ollut bonuslahjakortti ja palautat kaikki tilauksesi tuotteet, ei bonuslahjakortin arvoa palauteta Sinulle.

---

Huom: Yllä olevat palautusehdot ovat tulleet voimaan 3.4.2017 ja koskevat sen jälkeen tehtyjä tilauksia. Väärin lähetetyistä palautuksista perimme aina vähintään viiden euron palautuskulut.


Close