Verkkokaupassamme on ilmainen VAIHTO-OIKEUS, voit vaihtaa tuotteen toiseen kokoon tai kokonaan toiseen tuotteeseen. Kun pidät tuotteita yli 40 euron arvosta, myös palautus on Sinulle ilmainen! Jos palautat kaikki tuotteet tai pitämiesi tuotteiden arvo on palautuksen jälkeen alle 40€, veloitamme jälkikäteen palautusmaksun 5,00€. 
Huom: Älä käytä niittejä palautuspakkauksen sulkemiseen. Ne voivat vahingoittaa tuotteita ja vaikeuttavat lähetyksen avaamista ja kierrättämistä.

1. Tilauksen peruminen

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty eikä käsitelty, voit perua tilauksesi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme peruaksesi tilauksesi.

Jos tilauksesi on jo otettu käsittelyyn, ei sitä luultavasti voida enää perua. Varmistathan asian asiakaspalvelustamme. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa saamasi tuotteen / tuotteet alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä palautuskuluja 15 euroa. Noutamattomien lähetysten palautuskuluja ei hyvitetä takaisin asiakastilillesi vaihtotilausta varten. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, lähettämisen, käsittelyn ja pakkaamisen todellisia kustannuksia.

2. Tuotteiden vaihtaminen

Vaatteillamme on ilmainen vaihto-oikeus (pl. hygieniatuotteet)! Jos tuote ei ollut sopiva, voit vaihtaa tuotteen kokoa tai vaihtaa sen kokonaan toiseen tuotteeseen täysin ilmaiseksi. 

Jos haluat vaihtaa tuotetta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla asiakaspalvelu@hersecret.fi

Voit halutessasi tehdä myös itse uuden (vaihto)tilauksen verkkokaupassamme. Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.

Tilaukseen kuuluu yksi palautusohjeiden mukainen maksuton vaihtotilaus - mahdollisista lisäpalautuksista veloitamme 5,00€ palautuskulut.

Maksuton vaihto jälkikäteen

Jos asiakas ei vaihda tuotteita palautuksensa yhteydessä, saa hän 5€ lahjakortin (veloitettua palautuskulua vastaavan) käytettäväksi verkkokauppaamme. Asiakas saa ilmoituksen lahjakortistaan sähköpostitse ja asiakkaalla on 28 päivää käyttää lahjakortti verkkokaupassamme; jos asiakas ei käytä lahjakorttiaan 28 vuorokauden kuluessa palautuksen käsittelystä, alennus vanhenee ja asiakkaan katsotaan palauttaneen tilauksen.

3. Tuotteiden palauttaminen

Tutustuthan alla oleviin palautusohjeisiimme. Emme hyväksy väärin lähetettyjä palautuksia. Huom: Älä käytä niittejä palautuspakkauksen sulkemiseen. Ne voivat vahingoittaa tuotteita ja vaikeuttavat lähetyksen avaamista ja kierrättämistä.

1. 

Lähetä palautus tai ilmoita meille palautuksesta 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (emme hyväksy myöhässä lähetettyjä palautuksia). Pelkkä palautus on maksullinen; Palauta Postin asiakaspalautusta käyttäen (sinun ei tule maksaa palautuksesta Postissa) – Perimme asiakkaalta palautuskulut 5,00€ palautuksen käsittelyn yhteydessä. Jos kuitenkin vaihdat tuotteita, ei palautuskulua veloiteta. Tilaukseen kuuluu yksi ilmainen vaihto, voit ottaa vaihdosta yhteyttä asiakaspalveluumme.

(*) Myös pelkkä palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:
a) asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.
b) asiakas tilaa saman tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen). Jos asiakas palauttaa samalla myös muita tuotteita, tulee pidettyjen tuotteiden olla arvoltaan yli 40 euroa, jotta palautus on ilmainen.

2. 

Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake ja laita se kokonaisuudessaan lähetyksen sisälle. Huom: Palautuslapulle ei tule tehdä muita merkintöjä, ainoastaan merkitä palautettujen tuotteiden lukumäärän ja palautuksen syykoodin. Varmistathan, että kirjaat palautetut tuotteet oikein! Jos haluat kommentoida, tehdä vaihdon tai kysyä palautukseen liittyen, olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme! Jos Sinulla ei ole enää palautuslappua tallessa, olethan meihin yhteydessä.

3.

Laita tuote/tuotteet siististi viikattuna omiin läpinäkyviin tuotepusseihinsa (tuotekoodin tulee vastata palautettavaa tuotetta), ja paketoi ne huolellisesti täytetyn palautuslomakkeen kera violettiin pussiin tai pahvikuoreen, jossa tuotteet saapuivat sinulle. Lähetä kaikki palautettavat tuotteet samassa palautuspaketissa. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja olla täysin samassa kunnossa kuin tuotteita vastaanottaessa (jälleenmyyntikelpoinen). Jos olet tehnyt useita tilauksia, voit palauttaa kaikki palauttamasi tuotteet samassa palautuslähetyksessä (mutta huolehdithan, että mukana on kaikkien tilausten palautuslomakkeet).

4.

Palautusosoitteemme tulee lukea palautuslähetyksessä -> HerSecret.fi, PL 3001, 22111 Mariehamn, (lukee jo valmiina violetissa pussissa/paketissa). Vedä oma osoitteesi yli. Käytä palauttaessasi sopimustunnustamme 653727.

5.

Pieni palautus:

Jos palautuksesi on pieni 1-3 tuotteen palautus eikä lähetyksessäsi ollut seurantatunnusta (JJFI-alkuinen koodi), voit palauttaa sen postikonttorista/toimipaikasta tavallisena asiakaspalautuksena (ei asiakaspalautus 14-pakettina). Kerro palauttaessasi logistiikan sopimusnumeromme 653727 ja varmista, että lähetyksessä lukee palautusosoitteemme (lukee alkuperäisessä paketissa valmiina).

Isompi palautus:

Yli kolmen (3) tuotteen palautukset, joissa on JJFI-alkuinen seurantakoodi voit lähettää postitoimipaikasta tai pakettiautomaatin kautta. Kun palautat tällaisen lähetyksen, tulee Sinun käyttää palauttamisessa Postin sivuilta saatavaa Helposti-koodia (klikkaa tästä). Saat helposti-koodin Postin sivuilta oheisesta linkistä syöttämällä sinne JJFI-seurantatunnuksesi. Sinun tulee kirjoittaa saamasi helposti-koodi paketin päälle / syöttää se automaattiin. Palauttaessasi isomman lähetyksen postikonttoriin, voit vaihtoehtoisesti käyttää myös yleistä sopimustunnustamme 653727.

https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/

6. 

Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu, hyväksytty ja käsitelty. Asiakaspalautuksen saapumisessa menee tavallisesti noin viikko ja palautuksen käsittelyssä muutamia päiviä. Odotathan, että palautuksen lähettämisestä on kulunut yli 2 viikkoa, ennen kuin kysyt palautuksen perään. 

Jos olet palauttanut tuotteet ohjeidemme mukaisesti etkä suorittanut vaihtoa palautuksesi yhteydessä, hyvitämme perimämme palautuskulut 5€ lahjakorttina. Sinulla on 28 päivää käyttää lahjakortti verkkokaupassamme; jos et käytä lahjakorttia 28 vuorokauden kuluessa palautuksen käsittelystä, alennus vanhenee ja Sinun katsotaan palauttaneen tilauksesi.

7.

Jos olet maksanut tilauksesi etukäteen, rahat palautuvat pankkitilillesi tai kortillesi (riippuen alkuperäisestä maksutavastasi) pikimmiten palautuksen käsittelyn jälkeen. Rahapalautuksesta vähennetään mahdollinen palautusmaksu. Avarda Oy palauttaa rahat, jos maksutapanasi on ollut verkkomaksu tai korttimaksu.

Jos maksutapanasi oli HerSecret lasku, hyvitetään palauttamasi tuotteet hyvitetty laskultasi. Voit vähentää laskultasi palauttamasi tuotteet (poikkeuksena vaihtotilaukset) ja maksaa laskun alkuperäisillä maksutiedoilla. Huomioi kuitenkin mahdollinen palautusmaksu, voit tarkistaa ajankohtaisen laskusaldosi Omat sivut -palvelusta. Päivitettyä laskua ei lähetetä sähköpostitse, käytä alkuperäisen laskun viite- ja tilinumeroa. Jos Sinulla on kysyttävää rahapalautukseen tai laskuusi liittyen, olethan yhteydessä maksutapakumppanimme Avardan asiakaspalveluun.

Jos Sinulla on kysyttävää vaihtoon tai palautukseen liittyen, olethan yhteydessä puhelimitse 09 3158 1953 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@hersecret.fi

Sinun ei tarvitse ilmoittaa meille palautuksesta ellet halua vaihtaa tuotteita.


Yleistä tietoa palautuksiin liittyen

  • Palautuksen jälkeen voit tarkistaa ajankohtaisen laskusaldosi Omat sivut -palvelusta.
  • HUOM! Mikäli palautuksesta on kulunut reilusti yli kaksi viikkoa ja et ole saanut hyvitystä/yhteydenottoa, otathan meihin yhteyttä, niin alamme selvittää asiaa. Lähetäthän samalla kopion asiakaspalautuskuitistasi / lähetystunnuksestasi.
  • Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen (tuotteessa on käytönjälkiä, meikkiä tai lemmikkieläimen karvoja, tuote on pesty, tuote on rikkinäinen tai asiakas palauttaa avatun hygieniatuotteen), vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja mahdollisesta laskutuslisästä muistutusmaksuineen.
  • Tilaukseen kuuluu yksi asiakaspalautus eli kaikki palautettavat tuotteet tulee palauttaa samassa lähetyksessä - mahdollisista lisäpalautuksista veloitamme vähintään 5€ per ylimääräinen palautus.
  • On tärkeää, että asiakas käyttää palauttaessaan meidän asiakaspalautustunnustamme Postille (653727). Jos Postin asiakaspalautussopimusta ei ole käytetty, emme hyvitä asiakkaan maksamaa postimaksua. Normaali palautusmaksumme veloitetaan myös tässä tapauksessa.

4. Hygieniatuotteiden palautus

Hygieniatuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, mikäli myyntipakkaus on avattu ja/tai tuotetta on sovitettu. Avaamattomilla hygieniatuotteilla on aina maksullinen vaihto- ja palautusoikeus. Palauttaessasi avaamattomia hygieniatuotteita, tee palautus normaalisti maksutonta asiakaspalautustamme käyttäen; pidätämme palautuskulut palautettavasta summasta/lisäämme palautuskulut laskulle alla olevan kaavion mukaisesti. Hygieniatuotteiden palautuskuluja ei hyvitetä takaisin asiakastilillesi.

  • yksi hygieniatuote: 2,00€
  • kaksi hygieniatuotetta: 3,00€
  • 3-5 hygieniatuotetta: 5,00€
  • +5 hygieniatuotetta: 8,00€

Hygieniatuotteita ovat liimapintaiset tuotteet (esim. pasties/Bye Bra), erikseen myytävät alushousut, korvakorut, peruukit ja muut päähineet, silmälaput, sukat ja sukkahousut sekä Demoniq-, Livia Corsetti ja Softline-alusasut. Hygieniatuotteet on merkitty erikseen verkkokaupassamme.

HUOM! Palautuksesta peritään aina palautuskulut 5,00€. Jos palautat hygieniatuotteita, hygieniatuotteiden palautuskulut lisätään normaalien palautuskulujen päälle.

Esimerkki: Jos palautat yhden avaamattoman hygieniatuotteen, perimme palautuksen yhteydessä Sinulta 5,00€ + 2,00€ = 7,00€ (jos teet vaihdon, veloitamme sinulta 2,00€).

5. Postin Ovelle-paketti ja lisäpalvelut

Ovelle-paketin toimituskulut ovat 0€ yli 150€ tilauksiin, muuten 5€ (jos asiakas on valinnut Ovelle-toimituksen pienempään tilaukseen, asiakkaalle ei palauteta postimaksua mahdollisen palautuksen yhteydessä). Jos mahdollisen palautuksen jälkeen pidettyjen tuotteiden hinta on alle 150€, lisätään 5€ toimituskulut. Ne vähennetään siinä tapauksessa asiakkaalle maksettavasta rahapalautuksesta / lisätään laskulle.

Jos asiakas on valinnut tilatessaan maksullisen kuljetuspalvelun/toimitustavan (esim. postipaketti pieneen tilaukseen), ei maksua palauteta asiakkaalle toimitusmaksun osalta mahdollisen palautuksen tapauksessa.

6. Tilaajalahjat/alennukset

Jos tilaukseesi sisältyy lahjatarjous/alennus, joka edellyttää tiettyä ostosummaa, tulee edellytyksen täyttyä myös mahdollisen palautuksen jälkeen, jotta asiakas on oikeutettu tilaajalahjaan/alennukseen.

Esimerkki: Tilaajalahja yli 60 euron tilaukseen. Jos tilauksen loppusumma jää mahdollisen palautuksen jälkeen alle 60 euroa, myös tilaajalahja tulee palauttaa. Jos tilaajalahjaa ei tässä tapauksessa kuitenkaan palauta, palauttamatta jättämien tilaajalahjojen arvo peritään asiakkaalta täysimääräisenä jälkikäteen palautuksen yhteydessä.

Esimerkki 2: 15% alennus yli 100 euron tilaukseen. Jos tilauksen arvo mahdollisen palautuksen jälkeen jää alle 100 euroa, myös alennus perutaan.

Tilaajalahjat/lahjakortit on rajattu yhteen per tilaus ellei erikseen ole mainittu muuta.

Jos tilauksessasi on ollut bonuslahjakortti ja palautat kaikki tilauksesi tuotteet, ei bonuslahjakortin arvoa palauteta Sinulle.