Palautusoikeutesi

Sinulla on HerSecret.fi oy:n asiakkaana kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tilaus tai osa siitä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. 14 vuorokauden palautusoikeus alkaa siitä, kun olet vastaanottanut tai noutanut paketin. Sinun täytyy lähettää palautus meille viimeistään 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksestasi.

Jos palautat osan tuotteista ja pidät osan itselläsi, pyytäisimme sinua lähettämään tarpeettomat ja ehjät tuotepakkauspussit palautuksesi mukana. Näin ollen voimme uudelleenkäyttää pussit tuotteiden pakkaamiseen ja vähennämme yhdessä hävikkiä. :) Jos et kuitenkaan palauta tilauksestasi mitään tuotteita, sinun ei tule palauttaa erikseen pelkkiä tuotepusseja.

Palautusosoitteemme:

HerSecret.fi
Manttaalitie 5, Portti 4-5
01530 VANTAA

Postin palautustunnus: 674797

Valitse alla olevasta valikosta toimitustapasi saadaksesi lisätietoa palautuksista.

SISÄLTÖ

  1. EHDOT
  2. ILMAINEN VAIHTO
  3. YLEISTÄ PALAUTUKSISTA
  4. PALAUTUS POSTIN KAUTTA
  5. PALAUTUS BUDBEEN KAUTTA
  6. PALAUTUS MATKAHUOLLON KAUTTA
  7. PALAUTUS DB SCHENKERIN KAUTTA
  8. RAHAPALAUTUS JA LASKUN KORJAUS
  9. YLEISTÄ TIETOA

1. EHDOT

  1. Täytetty palautuslomake katsotaan riittäväksi ilmoitukseksi palautuksesta eli ei ole tarpeen ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, ellet halua vaihtaa tuotteita.
  2. Jos olet tehnyt useampia tilauksia, voit palauttaa kaikki tilauksesi samassa palautuslähetyksessä. Laitathan lähetykseen mukaan kaikkien tilaustesi palautuslomakkeet.
  3. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja jälleenmyyntikuntoisia. Voit tietenkin sovittaa tuotteita, sovitathan alusvaatteita omien alusvaatteidesi päälle.
  4. Hygieniatuotteiksi luokiteltavilla tuotteilla, kuten erikseen myytävillä alushousuilla, sukilla ja kasvomaskeilla, ei ole palautusoikeutta. Hygieniatuotteet on merkitty erikseen verkkokaupassamme.
  5. Tuotteet tulee pakata siististi viikattuna alkuperäispakkauksiin/pusseihin
  6. Tuotteiden, joissa on hygieniasuoja, kuten uima-asut, palautusoikeus on voimassa vain, jos hygieniasuoja on edelleen paikallaan.
  7. Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen, vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja laskutuslisistä.
  8. Asiakkaan tulee säilyttää kuitti/lähetystunnus asiakaspalautuksestaan. Mahdollinen kadonnut palautus korvataan vain, jos asiakkaalla on kuitti tai muu todiste lähetetystä palautuksesta.

2. ILMAINEN VAIHTO

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon tai väriin, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme esimerkiksi Whatsappin kautta, niin voimme varata uuden tuotteen Sinulle. Nopeuttaaksesi vaihtoa voit tehdä myös suoraan uuden tilauksen verkkokaupassa. Vaihto on ilmainen - koskee myös vaihtoa kokonaan toiseen tuotteeseen (yksi vaihto per tilaus).

3. YLEISTÄ PALAUTUKSISTA

Tilauksesi mukana toimitetaan palautuslomake, jossa lukee ohjeet palautusta varten. HerSecret.fi oy veloittaa Sinulta jälkikäteen 5€ palautuskulun (ei koske vaihtoja). Myös pelkkä palautus on ilmainen, jos tilauksestasi pitämiesi tuotteiden hinta on yli 40€ palautuksesi jälkeen tai olet tilannut saman tuotteen kahdessa eri koossa/värissä ja palautat toisen koon/värin (verrattavissa vaihtoon)

4. PALAUTUS POSTIN KAUTTA

A. Varaa palautus Postin sivuilta

Palautus onnistuu kaikista helpoiten, kun varaat palautuksen Postin sivuilta: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti - valitse sivulta "Muut palautustavat -> Palauta lähetystunnuksella" ja syötä JJFI-alkuinen tunnuksesi

Voit palauttaa lähetyksen myös pakettiautomaatin kautta käyttäen alkuperäistä lokerokoodia. Jos tilauksesi on toimitettu Postin toimipisteeseen tai automaattiin, jossa ei ole näyttöä, tulee Sinun varata palautus em. Postin linkistä. Kirjoita saamasi helposti-koodi paketin päälle ja syötä koodi automaattiin. Palautuksen varaaminen on ainoastaan mahdollista, jos sinulla on JJFI-alkuinen seurantatunnus paketillesi.


B. Palauttaminen toimipisteeseen sopimusnumerollamme

Voit käyttää alkuperäistä pakkausta palauttamiseen. Palautusta lähettäessä tulee käyttää meidän asiakaspalautussopimusta, Postin sopimusnumeromme on 674797. Jos meidän sopimusta ei ole käytetty, emme hyvitä asiakkaan maksamaa postimaksua. Normaali palautusmaksumme veloitetaan myös tässä tapauksessa. Vedäthän oman osoitteesi yli alkuperäisestä osoitekortista, jotta palautus ohjautuu oikein.

5. PALAUTUS BUDBEEN KAUTTA

Voit varata helposti noudon Budbeelta palautuksellesi klikkaamalla heidän tekstiviestillä lähettämää linkkiä. Sinun ei tarvitse tulostaa palautustarraa, Budbee huolehtii siitä. He noutavat palautuksesi sovituna aikana kotioveltasi.

6. PALAUTUS MATKAHUOLLON KAUTTA

Jos tilauksesi on toimitettu Matkahuollon kautta, voit palauttaa sen takaisin käyttäen yleistä Matkahuollon palautustunnustamme 9550364. Vie lähetys Matkahuollon toimipisteeseen (ei automaattiin) ja kerro kyseessä olevan palautus sekä palautustunnuksemme.

Jos haluat palauttaa lähetyksen automaatin kautta, tulee sinun rekisteröityä Matkahuollon-verkkosivuilla: https://www.matkahuolto.fi/rekisteroidy

Kun olet rekisteröitynyt ja kirjautunut, voit tilata palautuslähetyksellesi aktivointikoodin, jonka tarvitset automaattia varten.

7. PALAUTUS DB SCHENKERIN KAUTTA

Jos tilauksesi on toimitettu DB Schenkerin kautta, palautathan sen samaa kautta takaisin. Vie lähetys DB Schenkerin pisteeseen asiakaspalautuksena. Ota mukaan alkuperäinen pakkaus, jossa näkyy alkuperäinen kollitarra tai lähetystunnus, niin lähetys saadaan lähetettyä eteenpäin meille.

8. RAHAPALAUTUS JA LASKUN KORJAUS

Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on käsitelty. Asiakaspalautuksen kuljetuksessa menee yleensä noin viikko ja palautuksen käsittelyssä muutamia arkipäiviä. Odotathan, että palautuksen lähettämisestä on kulunut yli 2 viikkoa, ennen kuin kysyt palautuksen perään.

Korjaamme HerSecret laskun heti palautuksen käsittelyn jälkeen. Saat laskun päivitetyllä summalla sähköpostiisi palautuksen käsittelyn myötä. Voit halutessasi maksaa myös etukäteen pitämiesi tuotteiden hinnan alkuperäiseltä laskultasi (muistathan ottaa huomioon mahdollisen 5€ palautusmaksun). Voit aina myös tarkistaa ajankohtainen saldosi Omat sivut -palvelusta.

Jos olet maksanut tilauksesi etukäteen esimerkiksi pankkimaksulla tai luottokortilla, rahat palautuvat alkuperäiselle maksutavallesi pikimmiten palautuksen käsittelyn jälkeen, kuitenkin viimeistään 7 vuorokauden kuluttua. Maksettavasta rahapalautuksesta vähennetään mahdollinen 5€ palautusmaksu. Avarda / TF Bank AB palauttaa rahat sinulle.



Jos Sinulla on kysyttävää rahanpalautukseesi tai laskuusi liittyen, pyydämme ottamaan yhteyttä Avardan asiakaspalveluun tästä linkistä.

Huomaathan, että seuraavissa tapauksissa voimme vähentää osan rahapalautuksestasi:

  1. Olet valinnut maksullisen toimitustavan, esim. kotiinkuljetuksen, joka on muu kuin vakiona tarjottu ilmainen toimitusvaihtoehto. Rahapalautuksestasi vähennetään tässä tapauksessa maksullisen toimitustavan hinta.
  2. Tilauksesta pitämiesi tuotteiden hinta on alle 40€. Silloin sinulta veloitetaan 5€ palautuskulumme.
  3. Olet käyttänyt palauttamaasi tuotetta, olet pessyt tuotteen, olet poistanut tuotteen hygieniasuojan tai palauttamasi tuote on muuten vioittunut
  4. Tuotteen alkuperäispakkaus puuttuu tai on vahingoittunut
  5. Palautus on lähetetty ohjeidemme vastaisesti

9. YLEISTÄ TIETOA

  1. Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä palautuskuluja 15 euroa. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, lähettämisen, käsittelyn ja pakkaamisen todellisia kustannuksia.
  2. Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty eikä käsitelty, voit halutessasi perua tilauksesi ilman palautuskulua. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme peruaksesi tilauksesi.
  3. Jos asiakas ei vaihda tuotteita palautuksensa yhteydessä, saa hän 5€ lahjakortin (veloitettua palautuskulua vastaavan) käytettäväksi verkkokauppaamme. Asiakas saa ilmoituksen lahjakortistaan sähköpostitse - asiakkaalla on 28 päivää käyttää lahjakortti verkkokaupassamme.
  4. Saat laskun päivitetyllä summalla sähköpostiisi palautuksen käsittelyn myötä. Voit aina myös tarkistaa ajankohtainen saldosi Omat sivut -palvelusta.
  5. Jos asiakas on valinnut tilatessaan maksullisen kuljetuspalvelun/toimitustavan (esim. kotiinkuljetus tai postipaketti pieneen tilaukseen), ei maksua palauteta asiakkaalle toimitusmaksun osalta mahdollisen palautuksen tapauksessa.
  6. Jos asiakas on käyttänyt HerSecret.fi pisteitä alennuksena tilaukseen ja hän palauttaa koko tilauksensa, ei pisteitä/pistelahjakortin arvoa palauteta asiakkalle.
  7. Kaikki tilauksestasi palautettavat tuotteet tulee palauttaa samassa palautuslähetyksessä - mahdollisista lisäpalautuksista veloitamme 5€ per ylimääräinen palautus.
  8. Jos palautat osan tuotteista ja pidät osan itselläsi, pyytäisimme sinua lähettämään tarpeettomat ja ehjät tuotepakkauspussit palautuksesi mukana. Näin ollen voimme uudelleenkäyttää pussit tuotteiden pakkaamiseen ja vähennämme yhdessä hävikkiä. :) Jos et kuitenkaan palauta tilauksestasi mitään tuotteita, ÄLÄ palauta erikseen pelkkiä tuotepusseja.
  9. Vaihtotilaukset toimitetaan ensisijaisesti edullisimmalla saatavilla olevalla toimitustavalla. Halutessaan asiakas voi valita maksullisen lisäpalvelun / toimitustavan myös vaihtotilaukseen.

Uutiskirje

Lähetämme tietoa uusista tuotteista ja saat heti 5€ alennuksen yli 50 euron tilauksesta.