Asiakaspalvelu

  • Kuinka palautan?
    • 1. Palautatko vai vaihdatko tuotteita?

      A. Vaihdan tuotteita

      Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla [email protected] 

      Vaatteillamme on ilmainen vaihto-oikeus (pl. hygieniatuotteet)! Jos tuote ei ollut sopiva, voit vaihtaa tuotteen kokoa tai vaihtaa sen kokonaan toiseen tuotteeseen ilman lisäkustannuksia. 

      B. Palautan tuotteet

      Jos ainoastaan palautat tuotteita, ei Sinun tarvitse ottaa meihin yhteyttä. Veloitamme 4,95€ palautusmaksun, jos et vaihda vaan ainoastaan palautat tuotteita. Saat palautusmaksun kuitenkin käytettäväksi pisteinä verkkokauppaamme.

      Myös pelkkä palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:

      • asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.
      • asiakas tilaa saman tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen).
    • 2. Palautuksen valmisteleminen

      A. Palautusoikeus

      Lähetä palautus tai ilmoita meille palautuksesta 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (emme hyväksy myöhässä lähetettyjä palautuksia). Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen (tuotteessa on käytönjälkiä, meikkiä, yms), vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja mahdollisesta laskutuslisästä muistutusmaksuineen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja olla täysin samassa kunnossa kuin tuotteita vastaanottaessa. Voit kuitenkin sovittaa tuotteita (pl. hygieniatuotteet).

      B. Täytä palautuslomake

      Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake ja laita se kokonaisuudessaan lähetyksen sisälle. Huom: Palautuslapulle ei tule tehdä muita merkintöjä, ainoastaan merkitä palautettujen tuotteiden lukumäärän ja palautuksen syykoodin. Varmistathan, että kirjaat palautetut tuotteet oikein!

      C. Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksiin

      Laita tuote/tuotteet siististi viikattuna omiin läpinäkyviin tuotepusseihinsa (tuotekoodin tulee vastata palautettavaa tuotetta), ja paketoi ne huolellisesti violettiin pussiin tai pahvikuoreen, jossa tuotteet saapuivat sinulle. Lähetä kaikki palautettavat tuotteet samassa paketissa.

      D. Valmistele pakkaus

      Palautusosoitteemme lukee valmiina alkuperäisessä violetissa pussissa/pahvikuoressa - Sinun ei siis tule käyttää erillistä palautusosoitekorttia. Vedä oma osoitteesi yli alkuperäisestä osoitekortista.

    • 3. Palautuksen lähettäminen

      Pieni palautus:

      Jos palautuksesi on pieni 1-3 tuotteen palautus, palauta se aina postikonttorista/toimipaikasta asiakaspalautuskirjeenä. Mainitse kirjepalautuksesta lähettäessäsi palautusta (älä täytä asiakaspalautus 14 –lappua!).

      Isompi palautus:

      Yli kolmen (3) tuotteen palautukset voit lähettää postitoimipaikasta tai pakettiautomaatin kautta - riippuen siitä, mistä olet noutanut lähetyksen. Jos olet noutanut pakettiautomaatista, voit palauttaa pakettiautomaattiin samalla lokerokoodilla kuin noutaessa.

      Tärkeää: Pyydä aina kuitti palautuksesta!

      Palautusosoitteemme:

      HerSecret.fi
      PL 3061
      22111 Mariehamn

      Logistiikan sopimustunnuksemme on 999922.

    • 4. Odota vahvistusta

      A. Palautuksen kuljetus

      Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu, hyväksytty ja käsitelty. Asiakaspalautuksen saapumisessa ja palautuksen käsittelyssä menee yleensä yhteensä 1-2 viikkoa. Odotathan, että palautuksen lähettämisestä on kulunut yli 2 viikkoa, ennen kuin kysyt palautuksen perään.

      B. Laskutuksen korjaus / rahojen palautus

      Korjaamme laskun heti palautuksen käsittelyn jälkeen. Rahat palautuvat pankkitilillesi/maksukortillesi tavallisesti 1-3 pankkipäivän kuluessa palautuksen käsittelystä. Klarna palauttaa rahat, jos maksutapanasi on ollut Klarna Checkout. Ole yhteydessä Klarnan tukeen rahanpalautukseen liittyen.

    • 5. Palautusehdot

      Katso täydelliset ehdot täältä: www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot

  • Toimitus
    • "Toimitusaika 2-4 arkipäivää" - mitä se tarkoittaa? Milloin saan tilaukseni?

      Tilauksen lähettäminen


      Jos tilaat arkena ennen klo 14, lähetetään tilauksesi vielä samana päivänä. Toimitusaika lasketaan tilauksen lähettämisestä eli
      jos tilaat esimerkiksi sunnuntaina, lähetetään tilauksesi maanantaina ja tilaus on tavallisesti perillä saman viikon keskiviikon ja perjantain välillä.

      Jos tilaat maanantaina aamupäivällä ennen klo 14, tilaus lähetetään vielä samana päivänä ja se on myös perillä keskiviikon ja perjantain välillä.

      Jos taas tilaat maanantaina iltapäivällä, lähetetään tilaus seuraavana arkipäivänä ja se on perillä 2-4 arkipäivän kuluttua lähettämisestä.
      Pakettina lähetettyjen tilausten toimitusaika on 2-3 arkipäivää - kirjeenä lähetyt tilaukset toimitetaan 2-4 arkipäivässä. Huom: 18.7.2017 alkaen Posti ei enää jaa kirjepostia tiistaisin.

      Tilaus viikonloppuna?


      Koska posti ei kulje viikonloppuisin eikä iltaisin, pystymme lähettämään viikonloppuna, illalla tai pyhäpäivänä tehdyt tilaukset vasta seuraavana arkipäivänä ja toimitusaika on tällöin tästä lähettämispäivästä lähtien 2-4 arkipäivää.
      Suurin osa pakettina lähetetyistä tilauksista (98%) on kuitenkin perillä jo kahdessa arkipäivässä, loput kolmantena arkipäivänä.
      Valitettavasti emme kuitenkaan pysty vaikuttamaan Postin mahdollisiin viivästyksiin. Viivästykset ovat erittäin harvinaisia, mutta olemme varanneet arvioituun toimitusaikaamme yhden ylimääräisen arkipäivän postin mahdollisia viivästyksiä varten.

    • Lähetykseni ei näy seurannassa / seurannassa ei ole merkintöjä, miksi?

      Ahvenanmaa

      Lähetämme tilaukset Ahvenanmaan varastoltamme.
      Postipaketin saapumisessa Ahvenanmaalta asiakkaan postitoimipaikkaan kestää yleensä kaksi arkipäivää ja Postin seurannasta näkyvät vain Manner-Suomeen tulleet paketit.
      Paketin lähettämispäivänä sekä seuraavan aamupäivän seurannassa lukee yleensä: "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan." Tämä tarkoittaa sitä, että lähetys on kuljetettavana, mutta se ei ole vielä saapunut Manner-Suomeen. Tämä ei siis tarkoita sitä, etteikö lähetystä olisi vielä lähetetty meiltä!


      Seuranta heti lähettämisen jälkeen

      Ahvenanmaan postin seurannasta pystyt seuraamaan paketin liikkeitä heti lähettämispäivästä alkaen:
      Posten Åland -seuranta (ruotsiksi) Lähettämisen jälkeisenä arkipäivänä paketti saapuu yleensä Manner-Suomeen ja tilaksi muuttuu "Lähetys on lajiteltu." Tavallisesti paketti on noudettavissa seuraavana arkipäivänä ennen klo 16:00.
      Kun seurannan tilaksi muuttuu "Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella. Pakettiautomaatista nouto vain lokerokoodilla", voit noutaa paketin postista lähetystunnuksen ja henkilökortin kanssa tai pakettiautomaatista lokerokoodilla.

    • Kuinka paljon toimituskulut ovat? Mitä toimitus maksaa?

      Ilmainen toimitus
      Toimitus kirjeenä / pienlähetyksenä on aina ilmaista,
      et siis maksa extraa toimituksesta! Meillä on aina ilmainen toimitusvaihtoehto saatavilla. Meillä ei ole myöskään laskutus- eikä pientoimituslisää. 25€ - 39,95€ tilauksiin voit myös valita lisäpalveluna toimituksen postipakettina, jolloin toimituksesta veloitetaan 2,95€ (myös näihin tilauksiin on saatavilla ilmainen toimitus pienlähetyksenä).

      Yli 39,95 euron tilauksiin saat ilmaiseksi toimituksen seurantakoodilla; postipakettina tai Smartpost-automaattiin.

      Ovelle-paketti
      Jos valitset ostoskorissa toimitustavaksesi Ovelle-paketin, toimituskulut ovat 5€ (yli 150 euron tilauksiin myös Ovelle-paketti on ilmainen). Ovelle-paketti ei ole saatavilla alle 60€ tilauksiin.

    • Miten voin seurata tilaustani? Missä tilaukseni menee?

      Seuranta
      Jos tilauksesi on lähetetty pakettina, saat pian tilauksen lähettämisen jälkeen seurantatunnuksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.
      Paketit ovat yleensä noudettavissa kahdessa arkipäivässä lähettämisen jälkeen. Voit seurata lähetyksesi kulkua seuraavien seurantalinkkien avulla:

      - Posten Åland (seuranta heti lähettämisen jälkeen):
      http://www.alandpost.ax/track

      - Posti.fi (seuranta yleensä lähettämistä seuraavana arkipäivänä):
      http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta/#/

      Pieni lähetys?
      Kaikille pienemmille lähetyksille ei ole seurantaa. Jos et saa lähetystunnusta sähköpostilla, on tilauksesi lähetetty kirjeenä/pienlähetyksenä ja sille ei ole seurantaa saatavilla.

    • Tilauksen vaiheet, missä tilaus kulkee? Miten seuraan tilausta?

      Seuranta sivuillamme
      Voit seurata tilauksesi vaiheita kirjautumalla asiakastilisi "Tilaushistoria"-osioon.

      Tilausvahvistus
      Kun tilauksesi on vahvistettu, saat sähköpostitse tilausvahvistuksen. Varmistathan, että annat oikean sähköpostiosoitteen rekisteröityessäsi - tiedotukset tilauksiin liittyen lähetetään pääasiassa sähköpostitse.

      Tilausta käsitellään
      Kun tilauksesi otetaan käsittelyyn, lähetämme Sinulle sähköpostia. Kun tilaus on käsittelyssä, sitä valmistellaan varastollamme lähetettäväksi. Tilauksesi lähetetään yleensä samana päivänä, kun se on otettu käsittelyyn.

      Tilaus lähetetty
      Kun tilauksesi on lähetetty, saat vielä lähetysvahvistuksen sähköpostitse ja tekstiviestillä. Kirjeenä lähetyt tilaukset jaetaan "tavallisen päiväpostin" mukana, paketit noudetaan postitoimipaikasta tai pakettiautomaatista. Jos kirjelähetys ei mahdu postilaatikkoosi, jättää postimies lapun, jolla voit noutaa lähetyksesi lähipostistasi.
      Kirjelähetyksille ei ole seurantaa. Postipaketin saapumisessa Ahvenanmaalta kestää yleensä kaksi arkipäivää. Saat sähköpostiisi seurantakoodin, jota vastaan voit noutaa pakettisi postista henkilökortin kanssa.

      Seuranta lähettämisen jälkeen, Posti
      Huomaathan, että
      Postin seurannasta näkyvät vain Manner-Suomeen tulleet paketit: Paketin lähettämispäivänä sekä seuraavan aamupäivän seurannassa lukee yleensä: "Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana." Lähettämisen jälkeisenä arkipäivänä paketti saapuu yleensä Manner-Suomeen ja iltapäivän aikana tilaksi muuttuu "Lähetys on lajiteltu." Voit odottaa paketin olevan noudettavissa seuraavana arkipäivänä klo 16 jälkeen. Kun seurannan tilaksi muuttuu (yleensä kaksi arkipäivää lähettämisen jälkeen iltapäivällä) "Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella. Pakettiautomaatista nouto vain lokerokoodilla", voit noutaa paketin postista seurantatunnuksen ja henkilökortin kanssa tai pakettiautomaatista lokerokoodilla (lähetetään tekstiviestillä).

      Seuranta Ahvenanmaan Postin -sivuilla
      Ahvenanmaan postin seurannasta pystyt seuraamaan paketin liikkeitä heti lähettämispäivästä alkaen. Emme valitettavasti pysty ennakoimaan tai vaikuttamaan postin mahdollisiin viivästyksiin. HerSecret.fi ei vastaa Postin toiminnasta johtuvista viivästyksistä. Viivästykset ovat kuitenkin erittäin harvinaisia.

    • Tilauksellani on kiire! Milloin se tulee? Mikä on toimitusaika?

      Tilauksen lähettäminen
      Jos olet tilannut arkena ennen kello 14, lähetetään tilauksesi vielä samana päivänä. Jos tilaus on tehty viikonloppuna tai arkena klo 14 jälkeen, lähetetään se viimeistään seuraavana arkipäivänä.

      Toimitusajat ja -tavat
      Jos tilauksesi on pieni, lähetetään se kirjeenä. Suuremmat tilaukset lähetetään valinnastasi riippuen joko postipakettina, pakettiautomaattiin (Smartpost) tai Ovelle-pakettina. Postipaketti noudetaan lähimmästä postitoimipaikasta.
      Kirjeen tavallisin toimitusaika: 2-4 arkipäivää
      Paketin toimitusaika: 2-3 arkipäivää
      (98% paketeista kahdessa arkipäivässä)

      Onko tilaukseni lähetetty kirjeenä vai postipakettina?
      Näet toimitustapasi tilausvahvistukselta. Saat sähköpostitse ja tekstiviestillä seurantatunnuksen viimeistään tilauksen lähettämistä seuraavana arkipäivänä, jos tilauksesi on lähetetty pakettina. Jos et saa seurantatunnusta, on tilauksesi lähetetty kirjeenä/pienlähetyksenä.

    • Kuka on vastuussa, jos paketti rikkoontuu tai häviää kuljetuksen aikana? Mitä tehdä, kun sain rikkinäisen tuotteen?

      Virheellinen toimitus?
      Jos paketti on rikkoontunut kuljetuksen aikana tai toimituksessa on virhe, olethan meihin yhteydessä heti huomattuasi virheen: [email protected] , puhelimitse 09 3158 1953 tai Live Chatin kautta. Korvaamme tietenkin, jos tuote on sen saapuessa rikki tai jos tilauksesi katoaa kuljetuksessa tapahtuneen virheen vuoksi.

      Kadonnut tai viivästynyt lähetys?
      Jos lähetyksesi katoaa tai sen toimitus on viivästynyt, olethan meihin yhteydessä heti, jotta voimme tehdä Postille selvityspyynnön.
      HUOM: Enemmän kuin 99,9% tilauksista tulee asiakkaalle perille ongelmitta ja ehjänä.

    • Tuleeko postipaketti lähimpään postitoimipaikkaan noudettavaksi vai voinko itse valita postitoimipaikan?

      Meillä ei valitettavasti ole verkkokaupassa mahdollisuutta, jossa asiakas saisi valita mihin toimipaikkaan tilaus lähetetään. Postipaketti toimitetaan siis noudettavaksi aina osoitetta lähimpään postitoimipaikkaan.

      Jos haluat tilata johonkin toiseen postitoimipaikkaan, voit käyttää Poste Restantea (noutoposti),
      esim:
      Nimesi
      Poste restante
      00100 Helsinki

      Tällöin tilauksesi toimitetaan 00100 postitoimipaikkaan noudettavaksi

    • Toimitetaanko tilaus postiin noudettavaksi?

      Pienet tilaukset lähetetään kirjeenä/pienlähetykset ja ne tulevat suoraan kotiin. Voit tarkistaa toimitustapasi tilausvahvistukselta. Kirjeiden tavallinen toimitusaika on 2-4 arkipäivää.

      Isommat tilaukset lähetetään postipakettina lähimpään postitoimipaikkaasi tai pakettiautomaattiin (valinnastasi riippuen). Lähetyksen voi noutaa toimipaikasta seurantatunnuksen ja henkilökortin kera tai lokerokoodilla (lähetetään tekstiviestillä) pakettiautomaatista. Saat seurantatunnuksen sähköpostiisi (ja tekstiviestillä) tilauksen lähettämisen jälkeen, viimeistään seuraavana arkipäivänä.

      Postipaketin normaalitoimitusaika Ahvenanmaalta Manner-Suomeen on kaksi arkipäivää. Paketti näkyy Postin seurannassa vasta sen saavuttua Manner-Suomeen eli yleensä lähettämistä seuraavana arkipäivänä. Ahvenanmaan postin seurannasta pääset seuraamaan paketin liikkeitä heti sen lähetyksestä alkaen.

      Seuraa lähetystäsi: Lähetysten seuranta Postin mahdollisia viivästyksiä emme valitettavasti pysty ennakoimaan tai niihin vaikuttamaan.

    • Mistä löydän toimitusehdot?

      Kulloinkin voimassa olevat toimitusehdot löydät tästä osoitteesta:

      https://www.hersecret.fi/content/toimitusehdot

    • Ehtiikö tilaukseni viikonlopuksi? Milloin pitää tilata, jotta ehtii viikonlopuksi?

      Tavallisin toimitusaikamme postipakettina on kaksi arkipäivää, joten tilauksesi ehtii tavallisesti viikonlopuksi, jos olet tehnyt sen keskiviikkoon klo 14 mennessä (olettaen, ettei torstai eikä perjantai ole pyhäpäivä).

      Suosittelemme kuitenkin tekemään tilauksen varmuuden vuoksi jo tiistaina klo 14 mennessä varmistaaksesi toimituksen viikonlopuksi - varsinkin jos tilauksesi on pieni ja se lähetetään kirjeenä/pienlähetyksenä.

    • Tein tilauksen äsken. Milloin se lähetetään?

      Jos teit tilauksen arkena ennen klo 14, lähetetään tilauksesi aina samana päivänä.

      Jos olet tehnyt tilauksen viikonloppuna tai arkena klo 14 jälkeen, lähetetään tilauksesi viimeistään seuraavana arkipäivänä.

    • Miten saan ohjattua lähetyksen toiseen osoitteeseen / lomaosoitteeseeni / pakettiautomaattiin?

      Voit ohjata pakettisi haluamaasi toimituspisteeseen ottamalla käyttöön Postin "Oma noutopiste"-palvelun. Voit ottaa palvelun käyttöön ilmaiseksi tästä linkistä:

      http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/vastaanota/lahetysten-vastaanottaminen.html

    • Tein äsken tilauksen, josta sain HerSecret pisteitä. Pisteet eivät kuitenkaan ole vielä käytettävissä, miksi?

      HerSecret pisteet tulevat käytettäviksi 28 päivän kuluessa tilauksesi vahvistamisesta/lähettämisestä. Tämä siksi, että voimme ottaa mahdolliset palautukset huomioon pisteitäsi laskiessa. Palautetut tuotteet eivät kerrytä pisteitä.

    • Kirjelähetykseni ei ole saapunut vielä

      Kiitos viestistäsi ja pahoittelen, että lähetys ei ole vielä tullut Sinulle!

      Tilauksesi on lähetetty kirjeenä/pienlähetyksenä Ahvenanmaan varastoltamme. Valitettavasti pienlähetyksille ei ole seurantaa lähettämisen jälkeen.

      Ilmoittamasi osoite:
      xxxxxxxxxx

      Vahvistaisitko, että tämä toimitusosoite oikein? Tavallisin toimitusaika tälle lähetykselle on 2-4 arkipäivää. Teemme aina parhaamme, että lähetykset ovat asiakkaillamme ajoissa perillä ja tässäkin tapauksessa olemme lähettäneet tilauksesi ajoissa. Kehotamme asiakkaitamme tilaamaan tuotteet postipakettina tai pakettiautomaattiin, jos lähetys on kiireellinen. Normaali toimitusaika paketeille on kaksi arkipäivää - kirjetoimituksissa menee tavallisesti 2-4 arkipäivää.

      Postin mahdolliset viivästykset vaikuttavat yleensä enemmän kirjetoimituksiin emmekä valitettavasti pysty vaikuttamaan Postin toimintaan tai ennakoimaan mahdollisia viivästyksiä. :disappointed:Valitettavasti pienlähetyksissä on aina silloin tällöin pieniä viivästyksiä. Pienlähetykset jaetaan päiväpostin mukana - jos lähetys ei mahdu postiluukusta, jättää postinjakaja lapun, jolla lähetyksen voi noutaa lähipostista.

      Lisätietoa toimituksistamme:
      https://www.hersecret.fi/content/toimitusehdot

      Pyydämme Sinua odottamaan xxxxxxxxx saakka, koska on kuitenkin todennäköistä, että saat tämän lähetyksen ennen mahdollista korvaavaa lähetystä. Jos et saa lähetystäsi siihen mennessä, olethan meihin uudestaan yhteydessä, jotta voimme tehdä Postille virallisen selvityspyynnön ja he voivat aloittaa tutkimukset. Voit myös ilmoittaa meille, kun lähetys on saapunut perille.

      Pahoittelemme vielä viivästystä ja kiitämme kärsivällisyydestäsi!

    • Tilaus viikonlopuksi

      Tavallisin toimitusaikamme postipakettina on kaksi arkipäivää, joten tilauksesi ehtii tavallisesti viikonlopuksi, jos olet tehnyt sen keskiviikkoon klo 14 mennessä (olettaen, ettei torstai eikä perjantai ole pyhäpäivä).

      Pakettina toimitetaan kaikki keskikokoiset ja isot tilaukset (yli 39,95 euron tilaukset) ilman lisämaksua. Alle 25 euron tilauksiin ei ole saatavilla pakettitoimitusmahdollisuutta edes lisämaksusta. Näet saatavilla olevat toimitustavat kassalla ennen tilauksen vahvistamista. 25€ - 39,95€ tilauksiin asiakas voi valita pakettitoimituksen 2,95€ lisämaksusta. Jos asiakas ei halua lisäpalvelua, on saatavilla myös ilmainen kirjetoimitus.

  • Tuotteet
    • Mitä ovat ns. hygieniatuotteet? Voiko hygieniatuotteen palauttaa?

      Hygieniatuotteita ovat seuraavat:
      Liimapintaiset tuotteet (esim. Bye Bra ja pasties)
      erikseen myytävät alushousut
      sukat ja sukkahousut
      Demoniq-alusasut
      peruukit, minihatut
      korvakorut, silmälaput ja tiarat

      Näillä tuotteilla ei ole ollenkaan vaihto- eikä palautusoikeutta, mikäli myyntipakkaus on avattu ja/tai tuotetta on sovitettu. Avaamattomien hygieniatuotteiden vaihto ja palautus on aina maksullinen. Lue lisää palautusehdoistamme: https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot

      Seuraavat tuotteet eivät ole hygieniatuotteita, joten niillä on tavallinen palautus- ja vaihto-oikeus:
      bikinit
      korsetit
      babydollit
      vaatteet, kuten mekot, topit, housut...

    • Tuotteessa oli pieniä langanpätkiä. Voiko ne leikata pois?

      Tämän hintaluokan tuotteissa ei ole epätavanomaista, että tuotteessa on pieniä langanpätkiä. Ne voi leikata huoletta pois ilman, että se vaikuttaa tuotteen käyttöikään.

    • Koska varastosta loppuneita tuotteita on tulossa taas varastoon? Milloin tuote tulee varastoon?

      Loppuunmyyty tuote
      Pyrimme saamaan loppuunmyytyjä tuotteita mahdollisimman pian varastoomme, yleensä viimeistään noin muutaman viikon kuluessa. Ilmoitamme Facebook-sivuillamme ja lähetämme suoraan sähköpostiin tiedon uutiskirjeen tilaajille, kun olemme saaneet lisättyä saapuneet varastontäydennykset ja tuoteuutuudet myyntiin.
      Uutiskirjeen vastaanottaminen on ilmaista, voit tilata sen verkkokaupan alapalkista.
      Fanina tiedät ensimmäisten joukossa, kun tuotteita on jälleen ostettavissa.

      Odotuslista
      Jos sinulla on asiakastili, voit myös lisätä haluamasi tuotteen odotuslistalle.

    • Kuinka liityn tuotteen odotuslistalle?

      Odotuslista
      Jos sinulla on asiakastili, voit lisätä haluamasi tuotteen odotuslistalle. Saat silloin heti ilmoituksen, kun tuote on taas varastossa.

      Klikkaa tuotteen tiedoista
      "Ilmoittakaa minulle, kun tuote on taas varastossa" lisätäksesi tuotteen odotuslistallesi. Voit poistaa tuotteen odotuslistaltasi menemällä asiakastiliisi.

      Jos sinulla ei ole asiakastiliä, voit syöttää sähköpostiosoitteesi
      "Ilmoittakaa minulle, kun tuote on taas varastossa" linkin yläpuolelle ja klikata linkkiä, jolloin lähetämme ilmoituksen sähköpostiisi.

    • Saako bikineitä sovittaa ja onko niillä palautusoikeutta, jos bikinit eivät ole sopivat?

      Uima-asuja saa sovittaa alusvaatteiden päälle ja niillä on 14 päivän ilmainen vaihto-oikeus.Pelkästä palautuksesta veloitetaan normaali palautusmaksu (4,95€). Tuotetta ei saa kuitenkaan ottaa käyttöön, palautusoikeus koskee ainoastaan jälleenmyyntikuntoista tuotetta.

    • Onko babydolleilla/korseteilla palautusoikeus vai luokitellaanko ne hygieniatuotteiksi?

      Babydolleilla ja korseteilla on normaali 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotetta voi siis sovittaa päälle menettämättä palautusoikeuttaan, mutta sitä ei saa ottaa käyttöön.

      Tuotteen mahdollisesti mukana tulevia stringejä/alushousuja
      EI saa sovittaa kuin vasta lopullisen ostopäätöksen tehtyään.

    • Voisitteko kasvattaa plus koon valikoimaanne?

      Pyrimme saamaan mahdollisuuksiemme mukaan kaikki tuotteet myös isommassa koossa. Valitettavasti tavarantoimittajamme eivät ainakaan toistaiseksi tarjoa kaikkia tuotteita isommassa koossa. Olemme kuitenkin esittäneet toiveen eteenpäin tavarantoimittajillemme ja otamme tuotteita valikoimaamme sitä mukaa kuin niitä tulee tarjolle.

      Etsimme myös aktiivisesti isompiin kokoihin erikoistuneita tavarantoimittajia, jotka tarjoaisivat tyyliimme sopivia kauniita ja näyttäviä vaatteita isommassa koossa.

    • Koska varastosta loppuneita tuotteita on tulossa taas varastoon?

      Pyrimme saamaan loppuunmyytyjä tuotteita mahdollisimman pian varastoomme. Ilmoitamme Facebook-sivuillamme ja lähetämme suoraan sähköpostiin tiedon uutiskirjeen tilaajillemme, kun olemme saaneet lisättyä saapuneet varastontäydennykset ja tuoteuutuudet myyntiin.

      Fanina tiedät ensimmäisten joukossa, kun tuotteita on jälleen ostettavissa.

      Mikäli kaipaat tuotetta tiettyyn päivään mennessä, voit tiedustella tuotteen arvioitua saapumisaikaa sähköpostitse [email protected]

    • Sain väärän tuotteen. Tuote on eri kuin tilaamani. Mitä teen?

      Olethan heti yhteydessä asiakaspalveluumme ja kerro, että olet saanut väärän tuotteen.

      Kerrothan, minkä tuotteen sait ja mitä olit tilannut (löydät tuotepussista tuotteen tuotenumeron). Kerro myös tilauksesi tiedot (tilausnumero) ja jos mahdollista, liitä mukaan kuva väärästä tuotteesta. Lähetä yhteydenottosi esimerkiksi tästä osoitteesta: https://www.hersecret.fi/ota-yhteytta

      On erittäin harvinaista, että asiakkaalle toimitetaan vahingossa väärä tuote, ja tietenkin vaihdamme tuotteen heti oikeaan.

    • Sain rikkinäisen tuotteen. Mitä teen, kun tuote on rikki?

      On erittäin harvinaista, että tuote on jo saapuessaan rikki.

      Jos näin kuitenkin käy, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme: [email protected] tai Live Chatin kautta. Liitäthän yhteydenottoosi tilauksesi tiedot, vikakuvauksen ja
      muutamia kuvia virheestä/tuotteesta.

    • Tilasin teiltä bikinit, joiden alaosa on sopiva mutta yläosa liian iso. Voinko vaihtaa yläosan pienempään kokoon, mutta pitää jo tilaamani sopivan alaosan?

      Bikinit myydään meillä seteissä, johon kuuluu samankokoinen ylä- ja alaosa. Setin voi vaihtaa kokonaisuudessaan toiseen kokoon tai palauttaa sen kokonaan.

    • Kuinka teen reklamaation?

      Mikäli tuotteessa on virhe, toimi näin:

      Lähetä reklamaatio sähköpostitse osoitteeseen
      [email protected]
      1. Ongelman kuvaus. Kerro selkeästi, minkä takia tuote on mielestäsi viallinen ja kuinka ongelma tuotteessa tulee esiin. Käsittelyn nopeuttamiseksi ole hyvä ja liitä sähköpostiin mukaan kuva vaurioituneesta tuotteesta siten, että koko tuote näkyy kuvassa ja vaurio on selvästi nähtävissä.
      2. Mikä on toiveesi viallisen tuotteen osalta?

      Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata:

      - Yksittäisiä langanpätkiä, jotka ovat normaaleja tämän hintatason tuotteissa ja ovat helposti leikattavissa pois ilman tuotevauriota
      - Tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita (esim. herkkämateriaalisia kuten pitsi-/strassi-/paljettivaatteita on pesty käsinpesun sijaan pesukoneessa)
      - Tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vaurioita
      - Asiakkaalle vääränkokoisen tuotteen rikkoutumista
      - Normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värinpäästöä (esimerkiksi musta vaate laskee väriä ensipesussa tai uudet farkut värjäävät sukat sinisiksi)
      - Ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vaurioita - Hien yms. aiheuttamia vaurioita
      - Tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. hankaus, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus)

    • Saisitteko isomman koon sukkia valikoimaanne?

      Tavarantoimittajamme tarjoavat valitettavasti sukkia ainakin toistaiseksi vain one size –koossa. Olemme esittäneet toiveen eteenpäin tavarantoimittajillemme ja otamme sukkia valikoimaamme heti, jos niitä tulee saataville.

      One size -sukat sopivat kyllä useimmille, mutta isokokoisille ne saattavat jäädä lyhyehköiksi; mitä kapeammat jalat, sitä ylemmäksi ne yltävät. Isompikokoisille suosittelemme
      verkkosukkia, jotka joustavat sukkahousukangassukkia enemmän ja yltävät näin ollen ylemmäksi.

    • Minulla/puolisollani on isot rinnat. Sopivatko one size/plus size vaatteet?

      One ja plus size -kokoiset vaatteet ovat mitä parhaimpia juurikin isorintaisille, koska vaatteet joustavat hyvin paljon. Jos yleensä on se ongelma, että pitäisi ottaa kokoa tai kaksi suurempi koko, että rinnat mahtuvat vaatteisiin, ei sitä ongelmaa pitäisi olla one ja plus size -kokoisissa vaatteissa; Pois lukien vaatteet, joissa on erillinen kuppiosa (esim. Victoria mekot ja Alyssa topit).

      Suosittelemme kuitenkin tutustumaan tuotemittoihin - jos rinnanympärys osuu annettujen mittojen välille, pitäisi vaatteen olla sopiva.

      Jos mietit jonkin vaatteen sopivuutta, älä epäröi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]

      Kerrothan mittasi sekä mistä tai minkälaisista vaatteista olet kiinnostunut, jotta pystymme auttamaan Sinua mahdollisimman hyvin.

    • Pitävätkö tuotteiden koot paikkansa?

      Kyllä, tuotekuvauksesta löydät koko-opastuksen oikean koon valintaan.

      Useiden tuotteiden tiedoissa on myös tuotteen mitat - vertaamalla omia mittojasi näihin mittoihin saat vielä paremman kuvan tuotteen sopivuudesta Sinulle.

      Koko-oppaamme löydät tästä:
      Koko-opas

  • Palautukset ja vaihdot
    • Palautan tuotteita. Mistä löydän palautusohjeet / ohjeet palauttamiseen?

      Löydät palautusohjeemme tästä osoitteesta:
      https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot

    • Haluan vaihtaa tilaamani tuotteen. Kuinka toimin?

      Jos haluat nopeuttaa koon tai tuotteen vaihtoa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa, WhatsAppissa 045 2050 779 tai sähköpostilla [email protected]

      Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, tee uusi tilaus heti ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.

    • Kuinka palautan tilauksen? Onko palauttaminen maksullista?

      Kuinka paljon palauttaminen maksaa?
      Palautus on maksullinen*. Perimme asiakkaalta palautuskulut 4,95€ palautuksen yhteydessä hyvitettävästä summasta. Ohjeiden mukainen
      VAIHTO on asiakkaalle ILMAINEN (pl. hygieniatuotteet). Hyvitämme perimämme palautuskulut asiakastilillesi, josta voit käyttää ne alennuksena vaihtotilaukseesi.

      *Myös palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:
      a) asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.
      b) asiakas tilaa saman tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen). Jos asiakas palauttaa samalla myös muita tuotteita, tulee pidettyjen tuotteiden olla arvoltaan yli 40 euroa, jotta palautus on ilmainen. Lue lisää täältä:
      https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot

      Vaihto
      Jos haluat vaihtaa kokoa tai tuotetta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla [email protected]

      Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, teethän uuden tilauksen verkkokaupassa. Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.

    • Palautan tuotteita. Tarvitseeko minun ottaa yhteyttä?

      Sinun ei tarvitse ottaa meihin yhteyttä ellei Sinulla ole kysyttävää palautukseen liittyen. Jos haluat nopeuttaa koon tai tuotteen vaihtoa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa, WhatsAppissa 045 2050 779 tai sähköpostilla [email protected]

      Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, tee uusi tilaus heti ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.

    • Palautan tuotteita, mutta palautuslomakkeella ei ole kenttää tilinumerolle. Miten ilmoitan tilinumeron?

      Tarkista ensin maksutapasi tilausvahvistukselta. :)


      Klarna Checkout
      Jos tilauksesi maksutapana on ollut Klarna Checkout ja olet maksanut tilauksesi verkkopankin kautta tai luottokortilla, palauttaa Klarna maksetun kauppasumman tilillesi. Yleensä he eivät tarvitse tähän erikseen tilinumeroasi vaan maksu palautuu samalle tilille kuin mistä tilaus on maksettukin
      (maksajana tiliotteellasi näkyy Digital River). Tilinumeroa ei siis yleensä tarvitse ilmoittaa, ja tästä johtuen sille ei myöskään omaa kohtaansa palautuslomakkeella.

      Checkout.fi
      Jos palautat tilauksesi ja maksutapanasi on ollut Checkout.fi, ei pankkitilin tilinumeroa yleensä tarvita (paitsi jos tilaus on maksettu S-pankista, Danske Bankista tai Handelsbankenista) vaan maksu palautetaan automaattisesti samalle tilille kuin mistä tilaus on maksettu alunperin.

      Everyday joustoluotto
      Jos olet tilauksesi maksutapana on ollut Everyday joustoluotto, sinun ei tarvitse ilmoittaa meille tilinumeroasi.

    • Haluan peruuttaa tilauksesi. Kuinka perun sen?

      Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty eikä käsitelty, voit perua tilauksesi olemalla yhteydessä meihin sähköpostitse: [email protected], chatin välityksellä tai puhelimitse. Kerrothan tilauksesi tiedot.

      Jos taas tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa tilauksesi saamasi palautuslomakkeen kera ja palautusohjeiden mukaisesti: https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot.

      Huomaathan, että avatuilla hygieniatuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Palautus on maksullinen. Tuotteilla on ilmainen vaihto-oikeus (pl. hygieniatuotteet). Huomaathan, että noutamattomista paketeista perimme 15€ posti- ja palautuskulut eikä summaa hyvitetä asiakastilillesi vaihtotilausta varten.

    • Tilasin korsetin, mutta se oli minulle liian pieni. Voinko vaihtaa tuotteen isompaan?

      Palautus- ja vaihto-oikeus
      Kyllä.
      Korseteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Voit kokeilla korsettia päälle (ethän kokeile mukana mahdollisesti tulevia stringejä kuin vasta lopullisen ostopäätöksen tehtyäsi) ja mikäli se ei ole sopiva, voit vaihtaa sen täysin veloituksetta toiseen kokoon tai myös kokonaan toiseen tuotteeseen. Voit halutessasi vain palauttaa tuotteen (pelkkä palauttaminen on maksullista). Lue lisää palautusohjeistamme: https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot

      Ota yhteyttä vaihtoihin liittyen
      Jos haluat
      nopeuttaa koon vaihtoa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa, WhatsAppissa 045 2050 779 tai sähköpostilla [email protected]

      Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, tee uusi tilaus heti ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
      Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.

    • Saako bikineitä sovittaa ja onko niillä palautusoikeutta, jos ne eivät ole sopivia?

      Uima-asuja saa sovittaa alusvaatteiden päälle ja niillä on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus (koskee käyttämättömiä uima-asuja). Uima-asun voi vaihtaa veloituksetta toiseen kokoon tai kokonaan eri tuotteeseen, pelkkä palauttaminen on maksullista. Lue lisää palautusohjeistamme: https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot

    • Voiko tilauksen palauttaa pakettiautomaattiin / Smartpostiin?

      Jos tilauksesi on toimitettu alunperin pakettiautomaattiin ja palautuksessasi on yli 3 tuotetta, voit myös palauttaa sen pakettiautomaattiin. Palautuksen voi palauttaa mihin tahansa pakettiautomaattiin samalla lokerokoodilla kuin sen on noutanutkin.

      Jos palautuksessasi on 1-3 tuotetta, voi sen palauttaa ainoastaan postikonttoriin. Lue lisää palautusohjeistamme! : https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot

    • Voiko palautuksen laittaa "keltaiseen postilaatikkoon" vai pitääkö se viedä postikonttoriin?

      Periaatteessa pienen palautuksen voi pudottaa myös postilaatikkoon ja palautus tulee meille niinkin, mutta emme suosittele tätä. Tällöin et saa kuittia palautuksesta ja mahdollinen katoaminen on Sinun vastuullasi.

      Tästä osoitteesta löydät palautusohjeemme: https://www.hersecret.fi/content/9-palautusohjeet-ja-ehdot

      Suosittelemme siis viemään palautuksen postikonttoriin ja pyytämään aina palautuksesta kuitin.

    • Lähetitte tuotteen minulle "vaihtotilauksena". Tuleeko tästä uusi lasku?

      Vaihtotilauksesta ei tule uutta laskua, ellemme mainitse viestissämme toisin.

      Sinun tulee siis maksaa alkuperäisestä tuotteesta/tilauksestasi saamasi lasku.

    • Palautin kaikki tuotteet. Tarvitseeko minun maksaa tuotteista saamani lasku?

      Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, lisätään laskulle 4,95€ palautusmaksu. Sinun tulee tässä tapauksessa maksaa ainoastaan palautusmaksu.

    • Palautin tuotteen/tuotteita, mutta lasku on erääntymässä pian. Mitä teen?

      Voit olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun, ja kertoa että olet palauttanut tuotteet. Tästä osoitteesta löydät Klarnan yhteystiedot:

      https://www.klarna.com/fi/tuki

      Silloin he eivät lähetä Sinulle muistutuslaskua vaan odottavat meidän vahvistusta palautuksestasi.

    • Olen palauttanut tilaukseni viikko sitten mutta rahoja ei ole tullut takaisin tilille? Missä palautus on?

      Asiakaspalautuskirjeet kulkevat muuta postia huomattavasti hitaammin ja Ahvenmaalle ne tulevat vielä hitaammin kuin Manner-Suomeen eli siinä menee yleensä noin viikko.

      Käsittelemme palautuksen viimeistään seuraavana arkipäivänä palautuksen vastaanottamisesta - saat siinä vaiheessa sähköpostitse vahvistuksen.

      Emme siis voi tehdä mitään ennen kuin olemme vastaanottaneet palautuksen tai palautuksesta on kulunut yli 14 päivää. Älä siis ota suotta yhteyttä ennen kuin palautuksen lähettämisestä on kulunut 14 päivää.

      HUOM: Jos tilauksesi maksutapana on ollut Klarna Checkout, palauttaa Klarna maksamasi kauppasumman tilillesi.

    • Palautin osan tilaamistani tuotteista. Onko palautukseni tullut jo perille?

      Koska olet lähettänyt palautuksesi? Jos palautuksen lähettämisestä on kulunut yli 14 päivää, ota meihin yhteyttä ja liitä mukaan kopio/kuva palautuskuitista, jotta voimme laittaa selvityspyynnön Postille.

      Asiakaspalautuskirjeet kulkevat muuta postia huomattavasti hitaammin ja Ahvenmaalle ne tulevat vielä hitaammin kuin Manner-Suomeen eli siinä menee yleensä reilu viikko. Käsittelemme palautuksen muutamassa arkipäivässä palautuksen vastaanottamisesta, ja tässä vaiheessa saat sähköpostia. 

      Posti ei ryhdy selvittämään kadonnutta pakettia, mikäli kuittia palautuksesta ei löydy tai sen lähettämisestä ei ole kulunut vähintään 14 päivää. Emme siis voi tehdä mitään ennen kuin olemme vastaanottaneet palautuksen tai palautuksesta on kulunut yli 14 päivää. Älä siis ota suotta yhteyttä ennen kuin palautuksen lähettämisestä on kulunut 14 päivää.

    • Palautin osan tuotteista. Maksanko osan laskusta jo nyt?

      Osapalautuksen tapauksessa sinun kannattaa odottaa, että saat päivitetyn laskun Klarnalta.

    • Palautusohjeet lyhyesti

      Tässä vielä palautusohjeet lyhyesti:

      - Pakkaa tuote/tuotteet takaisin omiin pakkauksiinsa.
      - Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake ja laita se lähetyksen sisälle (voit palauttaa samassa pussissa/paketissa kuin olet saanutkin tilauksesi).
      - Lähetyksessä tulee lukea palautusosoitteemme HerSecret.fi / Game On
      , PL 3061, 22111 Mariehamn (lukee jo valmiina pussissa), oma osoitteesi tulee vetäistä yli lähetyksen osoitekortista.
      - Vie lähetys Postin toimipaikkaan ja kerro, että kyseessä on palautus. (sinun ei tule maksaa palautuksesta Postissa). Sopimustunnus: 999922.
      - Pienet 1-3 tuotteen palautukset tulee lähettää aina asiakaspalautuskirjeenä. Mainitse kirjepalautuksesta erikseen postin työntekijälle lähettäessäsi palautusta ja pyydä kuitti palautuksestasi.

      Saat sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on tullut varastollemme ja käsitelty. Samoin laskutus päivittyy käsittelyn jälkeen.

    • Palautusohjeet lyhyesti/isot tuotteet ja useampi tuote

      Tässä vielä palautusohjeet lyhyesti:

      - Pakkaa tuote/tuotteet takaisin omiin pakkauksiinsa.
      - Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake ja laita se lähetyksen sisälle (voit palauttaa samassa pussissa/paketissa kuin olet saanutkin tilauksesi).
      - Lähetyksessä tulee lukea palautusosoitteemme HerSecret.fi / Game On, PL 3061, 22111 Mariehamn (lukee jo valmiina pussissa), oma osoitteesi tulee vetäistä yli lähetyksen osoitekortista.
      - Vie lähetys Postin toimipaikkaan tai palauta paketti palautus- tai Smartpost-automaatilla (jos noudit tilauksesi pakettiautomaatista) samalla lokerokoodilla, jolla sen nouditkin. Ilmoita, että kyseessä on palautus. (sinun ei tule maksaa palautuksesta Postissa). Sopimustunnus: 999922.
      - Pyydä/tulosta kuitti palautuksestasi.

      Saat sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on tullut varastollemme ja käsitelty. Samoin laskutus päivittyy käsittelyn jälkeen.

    • Palautuskulukäytäntöjä vaatekaupoissa

      Palautuskulu (tai jokin muu vastaava kulu palautuksen yhteydessä) alkaa olemaan nykyään vaatekaupoissa enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Tässä muutamia esimerkkejä:

      - Nelly.com veloittaa palautuskulut
      - Jeans.fi veloittaa pientoimituslisän
      - Gina tricot veloittaa toimituskulut joka tapauksessa

      Meillä on
      ilmainen toimitus ja vaihto. Emme myöskään veloita pientoimituslisää.

  • Laskutus
    • Klarnan yhteystiedot, kysyttävää laskutuksesta?

      Jos Sinulla on kysyttävää laskuun liittyen, olethan suoraan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun:

      https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

      Puh. 09 425 99 771 (ark. 9-18)

    • Tilasin Klarna-laskulla ja palautin osan tilaamistani tuotteista. Saanko uuden laskun vai miten menettelen?

      Laskusi päivitetään ajan tasalle, kunhan olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi. Saat tämän jälkeen laskun päivitetyllä summalla sähköpostiisi.

    • Tilasin Klarna-laskulla, mutta hävitin laskuni. Voisitteko lähettää uuden laskun?

      Klarna-lasku lähetetään sähköpostitse rekisteröitymisen/tilauksen yhteydessä käytettyyn sähköpostiosoitteeseen.

      Voit tarkastella laskujasi ja pyytää uuden laskun Klarnan tukisivuilta:
      https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

      Myös me voimme lähettää laskun uudelleen, mikäli et löydä laskua sähköpostistasi. Ota yhteyttä: [email protected]

    • Saan virheilmoituksen "Laskua ei voi valita tälle tilaukselle" tai kassalla ei ole saatavilla muita maksutapoja kuin luottokortti ja verkkomaksu. Miksi?

      Klarna tekee luottopäätöksen jokaiselle tilaukselle - jos luottoa ei myönnetä, saat seuraavan (tai vastaavan) virheilmoituksen: "Laskua ei voi valita tälle tilaukselle" tai laskua ei vain näytetä vaihtoehtona kassalla. 

      Kielteiselle luottopäätökselle voi olla monia syitä: esimerkiksi tavallista suurempi tilaus tai se että olet Klarnan uusi asiakas. Jos haluat lisätietoa, olethan yhteydessä Klarnan tukeen: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu 

      Meillä ei ole tarkempia tietoja asiakkaiden luottoasioista. 

      Usein tähän ongelmaan auttaa se, että poistaa osan tuotteista ostoskorista. Voit myös aina valita jonkun toisen maksutavan (esim. verkkopankkimaksu tai luottokortti).



    • Klarna kampanja - milloin lasku tulee?

      Kun valitset maksaa joillain Klarna kampanjalla (Osta nyt, maksa X esim. heinäkuussa), siirrät maksuajankohtaa korottomasti eteenpäin maksamalla vain käsittelymaksun 3,99 EUR ostosta kohden.

      Lasku lähetetään postitse sinä kuukautena, jonka olet valinnut maksukampanjaksi ja laskun eräpäivä on seuraavan kuukauden alussa. Maksaaksesi kokonaan kampanjaostoksen/-ostokset kerralla, valitset maksaa summan, joka lukee laskussa kohdassa "Maksa ehtojen mukaan". Sinulla on myös mahdollisuus jakaa maksusi osiin ja maksaa omaan tahtiin. Samalla ehdot muuttuvat Klarnan perusehtoihin. Lisätietoa voit lukea laskustasi.

      Jos sinulla on jo Klarna Tili ja meneillään oleva osamaksu, tulee kampanjaostoksesi näkymään samalla tililaskulla.

    • Klarna Checkout - mikä se on?

      Klarna Checkout - ostamisen helppoutta!

      Sujuvaa ostamista

      Klarna Checkout on vallankumouksellinen helppoudessaan. Sinun tarvitsee syöttää vain sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi tehdäksesi tilauksesi (jos olet aiemmin käyttänyt Klarnaa). Ei pitkiä rekisteröintiprosesseja tai lomakkeiden täyttämistä.

      Maksuvaihtoehdot - Klarna Checkout

      Kun valitset kassalla Klarna Checkoutin, voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

      Klarna lasku - 14 päivää maksuaikaa - ei laskutusmaksua!
      Klarna tili
      Nordea, Danske Bank, OP, Aktia/SP/POP
      Visa/Mastercard
      Klarna kampanja

      Klarna Checkout:


    • Tilasin tuotteita ja sain laskun sähköpostiini ennen kuin sain tuotteet. Miksi?

      Klarna lähettää laskun yleensä pian sen jälkeen, kun tilaus on lähtenyt meiltä matkaan. Tämä johtuu siitä, että meillä ei ole useinkaan mahdollisuutta tietää/tarkistaa, milloin asiakas on saanut/noutanut lähetyksensä. Eräpäivä on 14 päivän kuluttua ja asiakas ehtii saada tilauksen ja sovittaa aina ennen kuin lasku erääntyy.

      Tarvittaessa ja asiakkaan pyynnöstä voimme aina myös siirtää eräpäivää jonkin verran. Olethan siinä tapauksessa meihin yhteydessä: [email protected]

    • Palautin tuotteet, mutta en ole saanut vielä rahapalautusta. Maksutapa Klarna Checkout

      Jos olet saanut sähköpostitse vahvistuksen, että palautuksesi on käsitelty, olemme ilmoittaneet Klarnalle, että rahat tulee palauttaa. Yleensä rahat palautuvat automaattisesti maksutilille tai käyttämällesi kortille, mutta joskus Klarna tarvitsee lisätietoa. Tässä tapauksessa he ovat Sinuun yhteydessä.

      Jos yhteydenottoa ei kuulu pariin päivään, kannattaa olla yhteydessä Klarnan tukeen. He osaavat kertoa tarkemmin mikä rahapalautuksen tila on ja pyytävät jos tarvitsevat lisätietoa:
      https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

      Huom: Tiliotteellasi/korttitiedoissa palautuksen kohdalla lukee Klarna / Digital River / World Payments riippuen alkuperäisestä maksutavastasi.

    • Laskulla tilatessani ilmoitin vain sähköpostiosoitteeni ja postinumeroni ja loput tietoni ilmestyivät ruutuun itsestään. Onko tämä normaalia / turvallista?

      Tämä on Klarna Checkoutin ominaisuus - jos asiakas on tuttu, voi hän tunnistautua useassa tapauksessa pelkällä sähköpostiosoitteella ja postinumerolla.

      Tämä on täysin turvallista, koska asiakas pystyy tilaamaan vain aiemmin käyttämäänsä toimitusosoitteeseen eli kukaan muu ei pääse tilaamaan tiedoillasi omaan osoitteeseensa.

      Halutessaan asiakas voi suojata osoitteensa pin-koodilla, jolloin turvallisuus lisääntyy entisestään.

      PIN-koodin lisääminen:

      Laita tuote ostoskoriin, ja klikkaa sivun oikeasta yläreunasta "Ostoskori".
      Kun olet ostoskorissa, täytä sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi.
      Sen jälkeen klikkaa "Haluatko suojata osoitteesi PIN-koodilla?", jonka jälkeen voit valita osoitteellesi PIN-koodin.
      Saat vielä sähköpostitse viestin, jossa olevaa linkkiä Sinun tulee klikata, jotta PIN-koodi tulee voimaan.
      Tilausta ei tietenkään tarvitse suorittaa tällä kertaa loppuun vaan voit poistaa tuotteen ostoskoristasi.

    • Jos maksan erissä/osamaksulla, tuleeko siitä ylimääräisiä kuluja?

      Osamaksusta tulee seuraavat lisäkulut:

      Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta.
      22% vuosikorko
      Esimerkki todellisesta vuosikorosta:

      Klarna Tilille tehdyn 1000 €:n ostoksen perustamismaksu perusehtojen mukaan on 0 €. Tämän hetkinen vuosikorko on 22 %, jolloin esimerkkiostoksen mukainen todellinen vuosikorko on 34,64 %. Ostoksen luottohinta on 1171 €. Kuukausieriä on 12 kappaletta ja erät ovat kooltaan 98 €. Esimerkin mukainen ostos edellyttää, että luoton kokonaissumma suoritetaan vuoden sisällä.

    • Tilasin Klarna-laskulla, mutta tilauksen mukana tulleessa "laskussa" ei ollut tilinumeroa. Mihin maksetaan?

      Tilauksen mukana tuleva kuitti ei ole lasku. Klarna lähettää laskun sähköpostiisi, jota olet käyttänyt rekisteröityessäsi. Tarkkailethan siis sähköpostiasi.

    • Tein tilauksen Klarna kampanjalla ja palautin osan tilauksestasi. Miksi laskullani näkyy kuitenkin alkuperäinen summa?

      Kun olet palauttanut osan Klarna kampanjalla tekemästäsi tilauksesta, näkyy laskulla alkuperäinen summa ja kirjattu palautus näkyy laskullasi erikseen kohdassa "Palautukset".

    • Tilasin Everyday-joustoluotolla ja palautin osan tuotteista. Maksanko laskun kokonaan?

      Jos olet palauttanut osan tuotteista, Sinun kannattaa maksaa pitämäsi tuotteet muuten samoilla laskun tiedoilla (viite, tilinumero). Vähennät siis vain summasta palauttamiesi tuotteiden hinnan.

      HUOM: Jos tilauksessasi oli %-alennus, pienenee myös alennus palautuksesi myötä. Muistathan siis laskea oikean summan.

    • Tilasin Everyday-joustoluotolla, mutta hävitin laskuni. Voisitteko lähettää uuden laskun?

      Everydayn asiakaspalvelu auttaa mielellään kaikkiin laskutukseen liittyvissä asioissa. Olethan yhteydessä suoraan Everyday-joustoluoton asiakaspalveluun pyytääksesi uutta laskua.

      Asiakaspalvelu puh. 020 741 2030 arkisin klo 8 – 20.

      Puhelun hinta: Kiinteästä verkosta 8,21 snt/puhelu + 6,90 snt/min Matkapuhelimesta 8,21 snt/puhelu + 16,90 snt/min

      [email protected]

    • Tilasin Everyday-joustoluotolla. Koska minulle tulee lasku?

      Everyday lähettää laskujaan vain kerran kuukaudessa (9. päivä). Lasku tulee suoraan kotiin muun postin mukana. Huom: Everyday-verkkomaksun eräpäivä on aina tilausta seuraavan kuukauden lopussa. Jos siis olet tilannut esimerkiksi kesäkuussa, saat laskun heinäkuun puolivälissä ja eräpäivä on heinäkuun lopussa.

  • Tilaaminen
    • Kuinka käytän HerSecret pisteitä?

      Kun teet ostoksia verkkokaupassamme, keräät samalla HerSecret pisteitä (5 pistettä per käyttämäsi 1€). Voit muuttaa HerSecret pisteet palkinnoiksi (lahjakorteiksi) asiakastilisi HerSecret pisteet -osuudesta tai käyttää pisteitä kassalla ostoskorin yhteenveto -vaiheessa.

      Saamasi lahjakortin koodi tulee syöttää kassalla "Lahjakortit/koodit" -kenttään ennen tilauksen vahvistamista.

      Pisteet tulevat saataville 28 päivän kuluttua tilauksen vahvistamisesta

    • Kuinka lähetän suosittelun/arvostelun tuotteesta?

      Saat noin viikon kuluttua tilauksestasi sähköpostitse arvostelupyynnön. Voit käyttää tätä sähköpostia lähettäessäsi arvostelun tuotteesta.

      Voit lähettää arvostelun myös menemällä tuotteen tuotesivulle verkkokaupassa ja klikkaamalla sieltä "Kirjoita arvostelu".

    • Tein tilauksen, mutta en saanut vielä tilausvahvistusta. Onnistuiko tilaukseni? Missä tilausvahvistus on?

      Yleensä tilausvahvistus tulee sähköpostitse heti. Joskus vahvistuksen tulemisessa voi olla kuitenkin pientä viivettä (muutamia minuutteja). Muistathan tarkistaa myös roskaposti- ja tarjouskansiosi!

      Jos et saa tilausvahvistusta kahden tunnin kuluessa tilauksesi tekemisestä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme: [email protected]

    • Tilauksestani saa HerSecret pisteitä. Voiko sen käyttää heti tilaukseen?

      HerSecret pisteet voi käyttää vasta myöhemmin, ne tulevat saataville 28 päivää tilauksen vahvistamisen/lähettämisen jälkeen.
      Huomaathan, että palautetuista tuotteista ei saa bonusta.

    • Tilasin tuotteita, mutta unohdin käyttää mahdollisen lahjakorttini/alennuskoodin. Voiko sen lisätä jälkikäteen?

      Jos tilaustasi ei ole vielä toimitettu, voimme yleensä lisätä alennuksen tilaukseesi myös jälkikäteen. Tämä onnistuu, jos tilauksen maksutapana on lasku tai osamaksu.

      Olethan siis meihin yhteydessä. Kirjoitathan viestiisi tilauksesi tilausnumeron sekä alennuskoodin/lahjakortin koodin, jonka unohdit.

    • Tilasin äsken, mutta en pääse kirjautumaan asiakastiliin. Miten voin luoda salasanan?

      Jos olet tehnyt tilauksesi ilman kirjautumista/rekisteröitymistä, on sinulle luotu tilauksesi yhteydessä asiakastili.

      Sinun tulee tässä tapauksessa luoda salasana, jotta pääset kirjautumaan asiakastiliisi ja tarkastelemaan tilaushistoriaasi.

      Voit luoda salasanan tästä osoitteesta:
      https://www.hersecret.fi/uusi-salasana

    • Onko puhelinnumero pakollinen? Mihin sitä käytetään?

      Puhelinnumero (matkapuhelin) on pakollinen. Sitä käytetään ainoastaan toimitusvahvistuksen, seurantatunnuksen, lokerokoodin sekä mahdollisen laskumuistutuksen lähettämiseen tekstiviestillä.

    • Onko ostaminen turvallista?

      Ostotapahtuma on suojattu turvallisella SSL-suojauksella, joten tietosi ovat meillä turvassa.

      Maksutapoina meillä on ainoastaan turvallisia ja tunnettuja maksutapoja, kuten Klarna, Luottokunta ja suomalaiset verkkopankkipainikkeet.

    • Minulla ei ole verkkopankkitunnuksia. Voinko tilata postiennakolla?

      Valitettavasti emme voi lähettää postiennakolla, koska lähetämme tuotteemme Ahvenanmaalta. Tilaukset lähetetään kirjeenä tai postipakettina - postiennakkoa ei ole saatavilla.

      Meillä on maksuvaihtoehtoina esimerkiksi mobiilimaksu ja Klarna-lasku, joihin ei tarvitse verkkopankkitunnuksia.

      Lisää tietoa maksutavoistamme löydät täältä: https://www.hersecret.fi/content/15-maksutavat

    • Mitä tarkoittaa tilauslomakkeella oleva "C/O"?

      C/O on postiosoitteissa käytettävä merkintä, jota käytetään jos tilaus toimitetaan jonkun muun kuin tilaajan osoitteeseen tilaajan nimellä.

      Tätä kenttää ei siis tule täyttää mikäli tilaat normaalisti omaan osoitteeseesi!

      Lainaus wikipediasta:

      "Esimerkiksi Marja Hämäläiselle tarkoitettu postilähetys varustetaan seuraavanlaisilla vastaanottajatiedoilla silloin, kun se lähetetään Annikki Aallon osoitteeseen:

      Marja Hämäläinen
      c/o Annikki Aalto
      Pökkelökuja 17 D 5
      00100 HELSINKI"

    • Tein äsken tilaukseni ja olen lähdössä viikon päästä reissuun. Kerkeääkö paketti tulla ajoissa?

      Kyllä, mikäli emme ole ilmoittaneet sivuillamme poikkeuksellisesta postitusaikataulusta (esim. joulun alla).

      Tilauksen kellonajasta riippuen tilaus lähetetään Sinulle aina mahdollisimman pian. Jos olet tilannut arkena ennen klo 14, varastotyöntekijämme lähettävät sen vielä samana päivänä.Pyrimme lähettämään myös mahdollisimman paljon tämän jälkeen tulleita tilauksia vielä samana päivänä. Mikäli tilaus tulee niin myöhään, ettei se ennätä enää sen päivän postin matkaan tai viikonloppuna, lähetetään se seuraavana arkipäivänä.

      Pienemmät tilaukset lähetetään kirjeenä ja sen pitäisi tulla kotiin asti 2-4 arkipäivässä, mikäli lähetys vain mahtuu postilaatikosta. Jos ei mahdu, jättää postinkantaja lapun (Sinulle on isokokoinen kirje), jota vastaan paketin voi noutaa postista.

      Isommat tilaukset lähetetään pakettina. Paketti tulee hieman hitaammin Ahvenanmaalta kuin Manner-Suomesta eli sen normaali toimitusaika on kaksi arkipäivää. Postin mahdollisia viivästyksiä emme valitettavasti pysty ennakoimaan tai niihin vaikuttamaan.

    • Huomasin, että tilauksessani on virhe (väärä osoite, väärä koko). Voiko tilausta vielä muuttaa?

      Olethan heti yhteydessä meihin puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatin kautta tai sähköpostitse [email protected] jos huomaat tilauksessasi tai tilausvahvistuksessa virheen.

      Jos tilaustasi ei ole vielä ehditty käsitellä eikä lähettää, voidaan sitä vielä todennäköisesti muuttaa.

      Jos taas tilauksesi on jo käsitelty, ei sitä valitettavasti voida enää muuttaa. Tässä tapauksessa voit palauttaa väärän tuotteen.

    • Laskulla tilatessani ilmoitin vain sähköpostiosoitteeni ja postinumeroni ja loput tietoni ilmestyivät ruutuun itsestään. Onko tämä normaalia / turvallista?

      Tämä on Klarna Checkoutin ominaisuus - jos asiakas on tuttu, voi hän tunnistautua useassa tapauksessa pelkällä sähköpostiosoitteella ja postinumerolla.

      Tämä on täysin turvallista, koska asiakas pystyy tilaamaan vain aiemmin käyttämäänsä toimitusosoitteeseen eli kukaan muu ei pääse tilaamaan tiedoillasi omaan osoitteeseensa. 

      Halutessaan asiakas voi suojata osoitteensa pin-koodilla, jolloin turvallisuus lisääntyy entisestään. 

      PIN-koodin lisääminen
      Laita tuote ostoskoriin, ja klikkaa sivun oikeasta yläreunasta "Ostoskori".
      Kun olet ostoskorissa, täytä sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi.
      Sen jälkeen klikkaa "Haluatko suojata osoitteesi PIN-koodilla?", jonka jälkeen voit valita osoitteellesi PIN-koodin.
      Saat vielä sähköpostitse viestin, jossa olevaa linkkiä Sinun tulee klikata, jotta PIN-koodi tulee voimaa.
      Tilausta ei tarvitse suorittaa tällä kertaa loppuun vaan voit poistaa tuotteen ostoskoristasi.

    • Minne käyttämättömät pisteeni ovat kadonneet?

      Pisteiden voimassaoloaika on puoli vuotta eli pisteet ovat mahdollisesti vanhentuneet.

      Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluun Live Chatissa, sähköpostilla [email protected] tai puhelimitse 09 3158 1953.

    • Mikä on asiakastililläni olevien pisteiden voimassaoloaika?

      Pisteiden voimassaoloaika on puoli vuotta.

    • Miten käytän pisteitäni vain osittain?

      Kun olet kirjautunut sisään asiakastiliisi ja menet kassalle, voit käyttää pisteet osittain. Eli kassalla on" Käytä HerSecret-pisteitä"-kohta, jonne voit syöttää niiden pisteiden määrän, jotka haluat käyttää siihen tilaukseen.

  • Yhteistyö
    • Teettekö yhteistyötä bloggareiden kanssa? Kuinka pääsee yhteistyökumppaniksi?

      Teemme paljon yhteistyötä eri tahojen, myös bloggaajien kanssa. Harkitsemme kaikki yhteistyöehdotukset yksilöllisesti.


      Yhteistyöhakemukset voi lähettää osoitteeseen [email protected] - liitäthän hakemuksen mukaan blogisi verkko-osoitteen sekä kerrot hieman itsestäsi ja blogistasi. Perustelethan myös miksi meidän pitäisi aloittaa yhteistyö juuri Sinun kanssasi ja miksi haluaisit tehdä yhteistyötä juuri meidän kanssamme. Olethan täysi-ikäinen, kirjoittanut blogia aktiivisesti vähintään puoli vuotta sekä kerännyt blogillesi vähintään n. 250 rekisteröitynyttä lukijaa.

      Saamme paljon yhteistyöehdotuksia, joten emme valitettavasti mitenkään pysty lähtemään niihin kaikkiin mukaan. Verkkokauppamme sloganin mukaan erotu siis eduksesi. ;) 

      Mikäli blogisi ei täytä suoran yhteistyön kriteereitämme, on Sinulla mahdollisuus tehdä yhteistyötä kanssamme TradeTrackerin kautta. :) Lue lisää TradeTracker-yhteistyöstä/mainostuksesta täältä: https://tradetracker.com/fi/kcglossary/publisher-2/

    • Yhteistyö/sponsorointi

      Teemme paljon yhteistyötä eri tahojen kanssa ja olemme avoimia kaikille uusille yhteistyömuodoille ja -ehdotuksille. Olethan kuitenkin ajoissa liikkeellä - mitä aikaisemmin, sitä parempi. Varaathan ehdotuksen käsittelyyn ja vaatteiden toimitukseen VÄHINTÄÄN viikon, mielellään kaksi. Liian kiireisen aikataulun vuoksi emme valitettavasti pysty lähtemään ehdotukseen mukaan, vaikka haluaisimmekin.

      Yhteistyöehdotuksen voi lähettää osoitteeseen [email protected] Lähestythän meitä mahdollisimman valmiilla yhteistyöehdotuksella - kiitos! 

      Teemme vain vaatesponsorointia/-yhteistyötä. Emme tee rahallista sponsorointia.

  • Maksutavat
    • Mitkä ovat maksutavat?

      Maksutavat löydät tästä osoitteesta: https://www.hersecret.fi/content/maksutavat

    • Onko mahdollista maksaa postiennakolla

      Meillä ei valitettavasti ole postiennakkomahdollisuutta eli maksutavat ovat verkkopankki/korttimaksu, mobiilimaksu, Klarna-lasku ja -osamaksu sekä Everyday-joustoluotto.

  • Ehdot
Close