Palautus/vaihto lyhyesti ja muuta tietoa

1. Palautatko vai vaihdatko tuotteita?

A. Vaihdan tuotteita

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse/WhatsAppissa numeroon 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla asiakaspalvelu@hersecret.fi 

Vaatteillamme on ilmainen vaihto-oikeus (pl. hygieniatuotteet)! Jos tuote ei ollut sopiva, voit vaihtaa tuotteen kokoa tai vaihtaa sen kokonaan toiseen tuotteeseen ilman lisäkustannuksia. 

B. Palautan tuotteet

Jos ainoastaan palautat tuotteita, ei Sinun tarvitse ottaa meihin yhteyttä. Veloitamme 5,00€ palautusmaksun, jos et vaihda vaan ainoastaan palautat tuotteita. Saat kuitenkin palautusmaksun arvoisen lahjakortin käytettäväksi verkkokauppaamme (voimassa 28 päivää).


Myös pelkkä palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:

  1. asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.
  2. asiakas tilaa SAMAN tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen).

C. Laskutus

Palautuksen jälkeen laskusi päivitetään. Jos maksutapanasi on HerSecret lasku, voit maksaa saamaltasi laskulta pitämiesi tuotteiden hinnan muuten samoilla laskutiedoilla (viite- ja tilinumero pysyvät samana). Muistathan ottaa huomioon myös mahdollisen palautusmaksun (5€)!

Voit tarkistaa aina ajankohtaisen laskusaldosi Omat sivut -palvelusta.


2. Palautuksen valmisteleminen

A. Palautusoikeus

Lähetä palautus tai ilmoita meille palautuksesta 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (emme hyväksy myöhässä lähetettyjä palautuksia). Täytetty palautuslomake katsotaan riittäväksi ilmoitukseksi palautuksesta eli ei ole tarpeen ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, ellet halua vaihtaa tuotteita. Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen (tuotteessa on käytönjälkiä, meikkiä, tuote on pesty, yms), vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja mahdollisesta laskutuslisästä muistutusmaksuineen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja olla täysin samassa kunnossa kuin tuotteita vastaanottaessa. Voit kuitenkin sovittaa tuotteita (pl. hygieniatuotteet).

B. Täytä palautuslomake

Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake (pakkauslistan alaosa) ja laita se kokonaisuudessaan lähetyksen sisälle. Yläosan voit säilyttää itselläsi. Huom: Palautuslapulle ei tule tehdä muita merkintöjä, ainoastaan merkitä palautettujen tuotteiden lukumäärän ja palautuksen syykoodin. Varmistathan, että kirjaat palautetut tuotteet oikein! Jos tuotteissa on virhe, kirjaathan palautuslomakkeelle koodin viallinen tuote.

C. Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksiin

Laita tuote/tuotteet siististi viikattuna omiin läpinäkyviin tuotepusseihinsa (tuotekoodin tulee vastata palautettavaa tuotetta), ja paketoi ne huolellisesti esimerkiksi saamaasi violettiin pussiin tai pahvikuoreen, jossa tuotteet saapuivat sinulle. Lähetä kaikki palautettavat tuotteet samassa paketissa. Huom: Älä käytä niittejä palautuspakkauksen sulkemiseen. Ne voivat vahingoittaa tuotteita ja vaikeuttavat lähetyksen avaamista ja kierrätystä.

D. Valmistele pakkaus

Palautusosoitteemme lukee valmiina alkuperäisessä violetissa pussissa/pahvikuoressa - Sinun ei siis tule käyttää erillistä palautusosoitekorttia. Vedä oma osoitteesi yli alkuperäisestä osoitekortista. Palautustunnuksemme Postilla on 653727.


3. Palautuksen lähettäminen

Pieni palautus:

Jos palautuksesi on pieni 1-3 tuotteen palautus eikä lähetyksessäsi ollut seurantatunnusta (JJFI-alkuinen koodi), palauta se postikonttorista/toimipaikasta tavallisena asiakaspalautuksena (ei asiakaspalautus 14-pakettina). Kerro palauttaessasi logistiikan sopimusnumeromme 653727 ja varmista, että lähetyksessä lukee palautusosoitteemme (lukee alkuperäisessä paketissa valmiina). On myös tärkeää vetää yli oma osoitteesi alkuperäisestä osoitekortissa, jotta palautus ohjautuu oikein. 

Palautukset isommista tilauksista, joissa on JJFI-alkuinen seurantakoodi voit lähettää postitoimipaikasta tai pakettiautomaatin kautta. Kun palautat tällaisen lähetyksen, voit käyttää palauttamisessa Postin sivuilta saatavaa Helposti-koodia (klikkaa tästä). Saat helposti-koodin Postin sivuilta oheisesta linkistä syöttämällä sinne JJFI-seurantatunnuksesi. Kirjoita saamasi helposti-koodi paketin päälle ja syötä koodi automaattiin, jos palautat lähetyksen automaatin kautta. Vaihtoehtoisesti voit lähettää myös isomman palautuksen postikonttorin kautta yleisellä sopimusnumerollamme 653727.

https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/

Palautusosoitteemme on:

HerSecret.fi
PL 3001
22111 Mariehamn

On myös tärkeää vetää yli oma osoitteesi alkuperäisestä osoitekortissa, jotta palautus ohjautuu oikein. Huom: Älä käytä niittejä palautuspakkauksen sulkemiseen. Ne voivat vahingoittaa tuotteita ja vaikeuttavat lähetyksen avaamista ja kierrätystä.

Logistiikan sopimustunnuksemme on 653727. On tärkeää, että asiakas käyttää palauttaessaan Postin asiakaspalautusta meidän sopimuksella. Jos Postin asiakaspalautussopimusta ei ole käytetty vaan asiakas on maksanut itse postimaksun, emme hyvitä asiakkaan maksamaa postimaksua.


4. Odota vahvistusta

A. Palautuksen kuljetus

Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu, hyväksytty ja käsitelty. Asiakaspalautuksen kuljetuksessa menee yleensä noin viikko ja palautuksen käsittelyssä muutamia arkipäiviä. Odotathan, että palautuksen lähettämisestä on kulunut yli 2 viikkoa, ennen kuin kysyt palautuksen perään.

B. Laskutuksen korjaus / rahojen palautus

Korjaamme HerSecret laskun heti palautuksen käsittelyn jälkeen. Voit maksaa alkuperäiseltä laskulta pitämiesi tuotteiden hinnan (muistathan ottaa huomioon mahdollisen palautusmaksun), päivitettyä laskua ei lähetetä sähköpostitse. Tarkista ajankohtainen saldosi Omat sivut -palvelusta varmistaaksesi oikean summan.

Jos olet maksanut tilauksesi etukäteen, rahat palautuvat alkuperäiselle maksutavallesi (pankkitili tai kortti) pikimmiten palautuksen käsittelyn jälkeen. Rahapalautuksesta vähennetään mahdollinen palautusmaksu. Avarda Oy palauttaa rahat, jos maksutapanasi on ollut verkkomaksu tai korttimaksu. Jos Sinulla on kysyttävää rahapalautukseen tai laskutukseen liittyen, olethan yhteydessä maksutapakumppanimme Avardan asiakaspalveluun.


5. Palautusehdot

Tarkemmat ehdot löydät täältä: www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot


Vaikuttavatko PAU:n (Posti) 1.-4.9. järjestämät lakot toimituksiin ja toimitusaikoihin?

Lakolla voi olla pieniä vaikutuksia toimitusaikoihimme, olemme lisänneet verkkosivuillemme yhden päivän toimitusaika-arvioihimme. Postin tiedote lakkoihin liittyen:

  • Teemme kaikkemme, että vaikutukset asiakkaillemme jäisivät mahdollisimman vähäisiksi ja lyhytaikaisiksi. Seuraamme tilannetta tarkasti koko ajan ja tiedotamme tarkentuvista arvioista säännöllisesti.
  • Valitettavasti emme pysty takaamaan häiriöttömyyttä - häiriöiden laajuus on riippuvainen siitä, kuinka suuri osa työntekijöistä osallistuu lakkoon
  • Olemme kutsuneet merkittävästi tilapäistyövoimaa töihin varmistamaan toiminnan jatkuvuus
  • Varaudumme lähetyksien käsittelypisteiden nopeisiin siirtoihin tilanteen mukaan, tämä saattaa näkyä tavallisuudesta poikkeavissa seurantatiedoissa
  • Avataan uusia käsittelypisteitä tilanteen mukaan
  • Lajittelukeskusten toimintaa on muutettu tukemaan tuotteiden mahdollisimman nopeaa käsittelyä poikkeusaikana
  • Posti vastaanottaa tavaraa normaaliin tapaan vastaanottokeskuksiin


Osa-alueet

Kuinka palautan/vaihdan?
1. Palautatko vai vaihdatko tuotteita?

A. Vaihdan tuotteita

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse/WhatsAppissa numeroon 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla asiakaspalvelu@hersecret.fi 

Vaatteillamme on ilmainen vaihto-oikeus (pl. hygieniatuotteet)! Jos tuote ei ollut sopiva, voit vaihtaa tuotteen kokoa tai vaihtaa sen kokonaan toiseen tuotteeseen ilman lisäkustannuksia. 

B. Palautan tuotteet

Jos ainoastaan palautat tuotteita, ei Sinun tarvitse ottaa meihin yhteyttä. Veloitamme 5,00€ palautusmaksun, jos et vaihda vaan ainoastaan palautat tuotteita. Saat kuitenkin palautusmaksun arvoisen lahjakortin käytettäväksi verkkokauppaamme (voimassa 28 päivää).


Myös pelkkä palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:

  1. asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.
  2. asiakas tilaa SAMAN tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen).

C. Laskutus

Palautuksen jälkeen laskusi päivitetään. Jos maksutapanasi on HerSecret lasku, voit maksaa saamaltasi laskulta pitämiesi tuotteiden hinnan muuten samoilla laskutiedoilla (viite- ja tilinumero pysyvät samana). Muistathan ottaa huomioon myös mahdollisen palautusmaksun (5€)!

Voit tarkistaa aina ajankohtaisen laskusaldosi Omat sivut -palvelusta.


2. Palautuksen valmisteleminen

A. Palautusoikeus

Lähetä palautus tai ilmoita meille palautuksesta 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (emme hyväksy myöhässä lähetettyjä palautuksia). Täytetty palautuslomake katsotaan riittäväksi ilmoitukseksi palautuksesta eli ei ole tarpeen ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, ellet halua vaihtaa tuotteita. Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen (tuotteessa on käytönjälkiä, meikkiä, tuote on pesty, yms), vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja mahdollisesta laskutuslisästä muistutusmaksuineen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja olla täysin samassa kunnossa kuin tuotteita vastaanottaessa. Voit kuitenkin sovittaa tuotteita (pl. hygieniatuotteet).

B. Täytä palautuslomake

Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake (pakkauslistan alaosa) ja laita se kokonaisuudessaan lähetyksen sisälle. Yläosan voit säilyttää itselläsi. Huom: Palautuslapulle ei tule tehdä muita merkintöjä, ainoastaan merkitä palautettujen tuotteiden lukumäärän ja palautuksen syykoodin. Varmistathan, että kirjaat palautetut tuotteet oikein! Jos tuotteissa on virhe, kirjaathan palautuslomakkeelle koodin viallinen tuote.

C. Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksiin

Laita tuote/tuotteet siististi viikattuna omiin läpinäkyviin tuotepusseihinsa (tuotekoodin tulee vastata palautettavaa tuotetta), ja paketoi ne huolellisesti esimerkiksi saamaasi violettiin pussiin tai pahvikuoreen, jossa tuotteet saapuivat sinulle. Lähetä kaikki palautettavat tuotteet samassa paketissa. Huom: Älä käytä niittejä palautuspakkauksen sulkemiseen. Ne voivat vahingoittaa tuotteita ja vaikeuttavat lähetyksen avaamista ja kierrätystä.

D. Valmistele pakkaus

Palautusosoitteemme lukee valmiina alkuperäisessä violetissa pussissa/pahvikuoressa - Sinun ei siis tule käyttää erillistä palautusosoitekorttia. Vedä oma osoitteesi yli alkuperäisestä osoitekortista. Palautustunnuksemme Postilla on 653727.


3. Palautuksen lähettäminen

Pieni palautus:

Jos palautuksesi on pieni 1-3 tuotteen palautus eikä lähetyksessäsi ollut seurantatunnusta (JJFI-alkuinen koodi), palauta se postikonttorista/toimipaikasta tavallisena asiakaspalautuksena (ei asiakaspalautus 14-pakettina). Kerro palauttaessasi logistiikan sopimusnumeromme 653727 ja varmista, että lähetyksessä lukee palautusosoitteemme (lukee alkuperäisessä paketissa valmiina). On myös tärkeää vetää yli oma osoitteesi alkuperäisestä osoitekortissa, jotta palautus ohjautuu oikein. 

Palautukset isommista tilauksista, joissa on JJFI-alkuinen seurantakoodi voit lähettää postitoimipaikasta tai pakettiautomaatin kautta. Kun palautat tällaisen lähetyksen, voit käyttää palauttamisessa Postin sivuilta saatavaa Helposti-koodia (klikkaa tästä). Saat helposti-koodin Postin sivuilta oheisesta linkistä syöttämällä sinne JJFI-seurantatunnuksesi. Kirjoita saamasi helposti-koodi paketin päälle ja syötä koodi automaattiin, jos palautat lähetyksen automaatin kautta. Vaihtoehtoisesti voit lähettää myös isomman palautuksen postikonttorin kautta yleisellä sopimusnumerollamme 653727.

https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/

Palautusosoitteemme on:

HerSecret.fi
PL 3001
22111 Mariehamn

On myös tärkeää vetää yli oma osoitteesi alkuperäisestä osoitekortissa, jotta palautus ohjautuu oikein. Huom: Älä käytä niittejä palautuspakkauksen sulkemiseen. Ne voivat vahingoittaa tuotteita ja vaikeuttavat lähetyksen avaamista ja kierrätystä.

Logistiikan sopimustunnuksemme on 653727. On tärkeää, että asiakas käyttää palauttaessaan Postin asiakaspalautusta meidän sopimuksella. Jos Postin asiakaspalautussopimusta ei ole käytetty vaan asiakas on maksanut itse postimaksun, emme hyvitä asiakkaan maksamaa postimaksua.


Toimitus
"Toimitusaika 2-5 arkipäivää" - mitä se tarkoittaa? Milloin saan tilaukseni?

Tilauksen lähettäminen


Jos tilaat arkena ennen klo 14, lähetetään tilauksesi tavallisesti vielä samana päivänä. Ruuhka-aikoina myös osa ennen klo 14 tehdyistä tilauksista voidaan lähettää seuraavana arkipäivänä.  Toimitusaika lasketaan tilauksen lähettämisestä eli jos tilaat esimerkiksi sunnuntaina, lähetetään tilauksesi maanantaina ja tilaus on tavallisesti perillä 2-5 arkipäivän kuluessa tästä.

Jos taas tilaat maanantaina iltapäivällä, lähetetään tilaus seuraavana arkipäivänä ja se on perillä 2-5 arkipäivän kuluttua lähettämisestä.
Pakettina lähetettyjen tilausten toimitusaika on tavallisesti 2-3 arkipäivää - kirjeenä/pienlähetyksenä lähetyt tilaukset toimitetaan 2-5 arkipäivässä. Huom: Posti ei jaa kirjepostia tiistaisin.

Tilaus viikonloppuna?


Koska posti ei kulje viikonloppuisin eikä iltaisin, pystymme lähettämään viikonloppuna, illalla tai pyhäpäivänä tehdyt tilaukset vasta seuraavana arkipäivänä ja toimitusaika on tällöin tästä lähettämispäivästä lähtien 2-5 arkipäivää.
Suurin osa pakettina lähetetyistä tilauksista (98%) on kuitenkin perillä jo kahdessa arkipäivässä, loput kolmantena arkipäivänä.
Valitettavasti emme kuitenkaan pysty vaikuttamaan Postin mahdollisiin viivästyksiin. Viivästykset ovat erittäin harvinaisia, mutta olemme varanneet arvioituun toimitusaikaamme yhden ylimääräisen arkipäivän postin mahdollisia viivästyksiä varten.


Lähetykseni ei näy seurannassa / seurannassa ei ole merkintöjä, miksi?

Ahvenanmaa

Lähetämme tilaukset Ahvenanmaan varastoltamme.
Postipaketin saapumisessa Ahvenanmaalta asiakkaan postitoimipaikkaan kestää yleensä kaksi arkipäivää ja Postin seurannasta näkyvät vain Manner-Suomeen tulleet paketit.
Paketin lähettämispäivänä sekä seuraavan aamupäivän seurannassa lukee yleensä: "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan." Tämä tarkoittaa sitä, että lähetys on kuljetettavana, mutta se ei ole vielä saapunut Manner-Suomeen. Tämä ei siis tarkoita sitä, etteikö lähetystä olisi vielä lähetetty meiltä!


Seuranta heti lähettämisen jälkeen

Ahvenanmaan postin seurannasta pystyt seuraamaan paketin liikkeitä heti lähettämispäivästä alkaen:
Posten Åland -seuranta (ruotsiksi) Lähettämisen jälkeisenä arkipäivänä paketti saapuu yleensä Manner-Suomeen ja tilaksi muuttuu "Lähetys on lajiteltu." Tavallisesti paketti on noudettavissa seuraavana arkipäivänä ennen klo 16:00.
Kun seurannan tilaksi muuttuu "Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella. Pakettiautomaatista nouto vain lokerokoodilla", voit noutaa paketin postista lähetystunnuksen ja henkilökortin kanssa tai pakettiautomaatista lokerokoodilla.


Kuinka paljon toimituskulut ovat? Mitä toimitus maksaa?

Ilmainen toimitus
Toimitus kirjeenä / pienlähetyksenä on aina ilmaista,
et siis maksa extraa toimituksesta! Meillä on aina ilmainen toimitusvaihtoehto saatavilla. Meillä ei ole myöskään laskutus- eikä pientoimituslisää. 25€ - 39,95€ tilauksiin voit myös valita lisäpalveluna toimituksen postipakettina, jolloin toimituksesta veloitetaan 2,95€ (myös näihin tilauksiin on saatavilla ilmainen toimitus pienlähetyksenä).

Yli 39,95 euron tilauksiin saat ilmaiseksi toimituksen seurantakoodilla; postipakettina tai Smartpost-automaattiin.

Ovelle-paketti
Jos valitset ostoskorissa toimitustavaksesi Ovelle-paketin, toimituskulut ovat 5€ (yli 150 euron tilauksiin myös Ovelle-paketti on ilmainen). Ovelle-paketti ei ole saatavilla alle 60€ tilauksiin.


Tuotteet
Mitä ovat ns. hygieniatuotteet? Voiko hygieniatuotteen palauttaa?

Hygieniatuotteita ovat seuraavat:
Liimapintaiset tuotteet (esim. Bye Bra ja pasties)
erikseen myytävät alushousut
sukat ja sukkahousut
Demoniq-alusasut
peruukit, minihatut
korvakorut, silmälaput ja tiarat

Näillä tuotteilla ei ole ollenkaan vaihto- eikä palautusoikeutta, mikäli myyntipakkaus on avattu ja/tai tuotetta on sovitettu. Avaamattomien hygieniatuotteiden vaihto ja palautus on aina maksullinen. Hygieniatuotteet on merkitty erikseen tuotesivuillamme. Lue lisää palautusehdoistamme: https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot

Seuraavat tuotteet eivät ole hygieniatuotteita, joten niillä on tavallinen palautus- ja vaihto-oikeus:
bikinit
korsetit
babydollit
vaatteet, kuten mekot, topit, housut...


Tuotteessa oli pieniä langanpätkiä. Voiko ne leikata pois?

Tämän hintaluokan tuotteissa ei ole epätavanomaista, että tuotteessa on pieniä langanpätkiä. Ne voi leikata huoletta pois ilman, että se vaikuttaa tuotteen käyttöikään.


Koska varastosta loppuneita tuotteita on tulossa taas varastoon? Milloin tuote tulee varastoon?

Loppuunmyyty tuote
Pyrimme saamaan loppuunmyytyjä tuotteita mahdollisimman pian varastoomme, yleensä viimeistään noin muutaman viikon kuluessa. Ilmoitamme Facebook-sivuillamme ja lähetämme suoraan sähköpostiin tiedon uutiskirjeen tilaajille, kun olemme saaneet lisättyä saapuneet varastontäydennykset ja tuoteuutuudet myyntiin.
Uutiskirjeen vastaanottaminen on ilmaista, voit tilata sen verkkokaupan alapalkista.
Fanina tiedät ensimmäisten joukossa, kun tuotteita on jälleen ostettavissa.

Odotuslista
Jos sinulla on asiakastili, voit myös lisätä haluamasi tuotteen odotuslistalle.


Palautukset ja vaihdot
Palautan tuotteita. Mistä löydän palautusohjeet / ohjeet palauttamiseen?

Löydät palautusohjeemme tästä osoitteesta:
https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot


Haluan vaihtaa tilaamani tuotteen. Kuinka toimin?

Jos haluat nopeuttaa koon tai tuotteen vaihtoa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse/Whatsappissa 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla asiakaspalvelu@hersecret.fi

Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, tee uusi tilaus heti ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.


Kuinka palautan tilauksen? Onko palauttaminen maksullista?

Kuinka paljon palauttaminen maksaa?

Pelkkä palautus on maksullinen; Palauta Postin asiakaspalautusta käyttäen (sinun ei tule maksaa palautuksesta Postissa) – Perimme asiakkaalta palautuskulut 5,00€ palautuksen käsittelyn yhteydessä. Jos kuitenkin vaihdat tuotteita, ei palautuskulua veloiteta. Tilaukseen kuuluu yksi ilmainen vaihto, voit ottaa vaihdosta yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Jos asiakas ei vaihda tuotteita palautuksensa yhteydessä, saa hän 5€ lahjakortin (veloitettua palautuskulua vastaavan) käytettäväksi verkkokauppaamme. Asiakas saa ilmoituksen lahjakortistaan sähköpostitse ja asiakkaalla on 28 päivää käyttää lahjakortti verkkokaupassamme; jos asiakas ei käytä lahjakorttiaan 28 vuorokauden kuluessa palautuksen käsittelystä, alennus vanhenee ja asiakkaan katsotaan palauttaneen tilauksen.

(*) Myös pelkkä palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:

a) asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.

b) asiakas tilaa saman tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen). Jos asiakas palauttaa samalla myös muita tuotteita, tulee pidettyjen tuotteiden olla arvoltaan yli 40 euroa, jotta palautus on ilmainen.


Vaihto
Jos haluat vaihtaa kokoa tai tuotetta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla asiakaspalvelu@hersecret.fi

Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, teethän uuden tilauksen verkkokaupassa. Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.


Laskutus
Laskutuksen yhteystiedot, kysyttävää laskutuksesta?

Jos Sinulla on kysyttävää laskuun liittyen, olethan suoraan yhteydessä laskutuskumppanimme Avardan asiakaspalveluun:

Omat sivut palvelusta voit tarkistaa ajankohtaisen laskusaldosi: https://omatsivut.avarda.fi/

Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@avarda.fi

Puhelinpalvelu: 09 2532 7100. Arkisin klo 9–19 (pvm)


Tilasin HerSecret laskulla ja palautin osan tilaamistani tuotteista. Saanko uuden laskun vai miten menettelen?

Laskusi päivitetään ajan tasalle, kunhan olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi. Voit maksaa laskultasi pitämiesi tuotteiden osuuden - päivitettyä laskua ei lähetetä. Muistathan huomioida myös mahdollisen palautusmaksun (5€), jos tilauksesi arvo on palautuksen jälkeen alle 40€.


Tilasin HerSecret laskulla, mutta hävitin laskuni. Voisitteko lähettää uuden laskun?

Lasku lähetetään tavallisesti sähköpostitse rekisteröitymisen/tilauksen yhteydessä käytettyyn sähköpostiosoitteeseen.

Voit tarkastella laskujasi ja ladata uuden laskun laskutusyhteistyökumppanimme Avardan "Omilta sivuilta: 
https://omatsivut.avarda.fi/auth/login/email

Myös me voimme lähettää laskun uudelleen, mikäli et löydä laskua sähköpostistasi. Ota yhteyttä: asiakaspalvelu@hersecret.fi


Tilaaminen
Kuinka käytän HerSecret pisteitä?

Kun teet ostoksia verkkokaupassamme, keräät samalla HerSecret pisteitä (5 pistettä per käyttämäsi 1€). Voit muuttaa HerSecret pisteet palkinnoiksi (lahjakorteiksi) asiakastilisi HerSecret pisteet -osuudesta tai käyttää pisteitä kassalla ostoskorin yhteenveto -vaiheessa.

Saamasi lahjakortin koodi tulee syöttää kassalla "Lahjakortit/koodit" -kenttään ennen tilauksen vahvistamista.

Pisteet tulevat saataville 28 päivän kuluttua tilauksen vahvistamisesta


Kuinka lähetän suosittelun/arvostelun tuotteesta?

Saat noin viikon kuluttua tilauksestasi sähköpostitse arvostelupyynnön. Voit käyttää tätä sähköpostia lähettäessäsi arvostelun tuotteesta.

Voit lähettää arvostelun myös menemällä tuotteen tuotesivulle verkkokaupassa ja klikkaamalla sieltä "Kirjoita arvostelu".


Tein tilauksen, mutta en saanut vielä tilausvahvistusta. Onnistuiko tilaukseni? Missä tilausvahvistus on?

Yleensä tilausvahvistus tulee sähköpostitse heti. Joskus vahvistuksen tulemisessa voi olla kuitenkin pientä viivettä (muutamia minuutteja). Muistathan tarkistaa myös roskaposti- ja tarjouskansiosi!

Jos et saa tilausvahvistusta kahden tunnin kuluessa tilauksesi tekemisestä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@hersecret.fi


Yhteistyö
Teettekö yhteistyötä bloggareiden kanssa? Kuinka pääsee yhteistyökumppaniksi?

Teemme paljon yhteistyötä eri tahojen, myös bloggaajien kanssa. Harkitsemme kaikki yhteistyöehdotukset yksilöllisesti.

Yhteistyöhakemukset voi lähettää osoitteeseen yhteistyo@hersecret.fi - liitäthän hakemuksen mukaan blogisi verkko-osoitteen sekä kerrot hieman itsestäsi ja blogistasi. Perustelethan myös miksi meidän pitäisi aloittaa yhteistyö juuri Sinun kanssasi ja miksi haluaisit tehdä yhteistyötä juuri meidän kanssamme. Olethan täysi-ikäinen, kirjoittanut blogia aktiivisesti vähintään puoli vuotta sekä kerännyt blogillesi vähintään n. 250 rekisteröitynyttä lukijaa.

Saamme paljon yhteistyöehdotuksia, joten emme valitettavasti mitenkään pysty lähtemään niihin kaikkiin mukaan. Verkkokauppamme sloganin mukaan erotu siis eduksesi. ;) 

Mikäli blogisi ei täytä suoran yhteistyön kriteereitämme, voit tienata rahaa affiliate-linkkien kautta. Lue lisää affiliate-yhteistyöstä/mainostuksesta täältä: https://www.performission.fi/julkaisijat/liity-julkaisijaksi/


Yhteistyö/sponsorointi

Teemme paljon yhteistyötä eri tahojen kanssa ja olemme avoimia kaikille uusille yhteistyömuodoille ja -ehdotuksille. Olethan kuitenkin ajoissa liikkeellä - mitä aikaisemmin, sitä parempi. Varaathan ehdotuksen käsittelyyn ja vaatteiden toimitukseen VÄHINTÄÄN viikon, mielellään kaksi. Liian kiireisen aikataulun vuoksi emme valitettavasti pysty lähtemään ehdotukseen mukaan, vaikka haluaisimmekin.

Yhteistyöehdotuksen voi lähettää osoitteeseen yhteistyo@hersecret.fi Lähestythän meitä mahdollisimman valmiilla yhteistyöehdotuksella - kiitos! 

Teemme vain vaatesponsorointia/-yhteistyötä. Emme tee rahallista sponsorointia.


Maksutavat
Mitkä ovat maksutavat?

Maksutavat löydät tästä osoitteesta: https://www.hersecret.fi/content/maksutavat


Onko mahdollista maksaa postiennakolla

Meillä ei valitettavasti ole postiennakkomahdollisuutta eli maksutavat ovat verkkopankki/korttimaksu, mobiilimaksu, Klarna-lasku ja -osamaksu sekä Everyday-joustoluotto.


Ehdot
Palautusohjeet ja -ehdot

Täältä löydät voimassa olevat palautusohjeemme:

Palautusohjeet - HerSecret.fi


Toimitus- ja sopimusehdot

Löydät ajantasalla olevat toimitusehtomme tästä linkistä:

Toimitusehdot - HerSecret.fi