Palautus/vaihto lyhyesti

1. Palautatko vai vaihdatko tuotteita?

A. Vaihdan tuotteita

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla [email protected] 

Vaatteillamme on ilmainen vaihto-oikeus (pl. hygieniatuotteet)! Jos tuote ei ollut sopiva, voit vaihtaa tuotteen kokoa tai vaihtaa sen kokonaan toiseen tuotteeseen ilman lisäkustannuksia. 

B. Palautan tuotteet

Jos ainoastaan palautat tuotteita, ei Sinun tarvitse ottaa meihin yhteyttä. Veloitamme 4,95€ palautusmaksun, jos et vaihda vaan ainoastaan palautat tuotteita. Saat palautusmaksun kuitenkin käytettäväksi pisteinä verkkokauppaamme.

Myös pelkkä palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:

  • asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.
  • asiakas tilaa saman tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen).

2. Palautuksen valmisteleminen

A. Palautusoikeus

Lähetä palautus tai ilmoita meille palautuksesta 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (emme hyväksy myöhässä lähetettyjä palautuksia). Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen (tuotteessa on käytönjälkiä, meikkiä, tuote on pesty, yms), vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja mahdollisesta laskutuslisästä muistutusmaksuineen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja olla täysin samassa kunnossa kuin tuotteita vastaanottaessa. Voit kuitenkin sovittaa tuotteita (pl. hygieniatuotteet).

B. Täytä palautuslomake

Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake ja laita se kokonaisuudessaan lähetyksen sisälle. Huom: Palautuslapulle ei tule tehdä muita merkintöjä, ainoastaan merkitä palautettujen tuotteiden lukumäärän ja palautuksen syykoodin. Varmistathan, että kirjaat palautetut tuotteet oikein!

C. Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksiin

Laita tuote/tuotteet siististi viikattuna omiin läpinäkyviin tuotepusseihinsa (tuotekoodin tulee vastata palautettavaa tuotetta), ja paketoi ne huolellisesti violettiin pussiin tai pahvikuoreen, jossa tuotteet saapuivat sinulle. Lähetä kaikki palautettavat tuotteet samassa paketissa.

D. Valmistele pakkaus

Palautusosoitteemme lukee valmiina alkuperäisessä violetissa pussissa/pahvikuoressa - Sinun ei siis tule käyttää erillistä palautusosoitekorttia. Vedä oma osoitteesi yli alkuperäisestä osoitekortista.


3. Palautuksen lähettäminen

Pieni palautus:

Jos palautuksesi on pieni 1-3 tuotteen palautus eikä lähetyksessäsi ollut seurantatunnusta (JJFI-alkuinen koodi), palauta se aina postikonttorista/toimipaikasta tavallisena asiakaspalautuksena (ei asiakaspalautus 14-pakettina). Kerro palauttaessasi logistiikan sopimusnumeromme 999922 ja varmista, että lähetyksessä lukee palautusosoitteemme (lukee alkuperäisessä paketissa valmiina).

Isompi palautus:

Yli kolmen (3) tuotteen palautukset, joissa on JJFI-alkuinen seurantakoodi voit lähettää postitoimipaikasta tai pakettiautomaatin kautta - riippuen siitä, mistä olet noutanut lähetyksen. Kun palautat tällaisen lähetyksen, tulee Sinun käyttää palauttamisessa Postin sivuilta saatavaa Helposti-koodia (klikkaa tästä). Saat helposti-koodin Postin sivuilta oheisesta linkistä syöttämällä sinne JJFI-seurantatunnuksesi. Sinun tulee kirjoittaa saamasi helposti-koodi paketin päälle / syöttää se automaattiin.

https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/

Palautusosoitteemme:

HerSecret.fi
PL 3061
22111 Mariehamn

Logistiikan sopimustunnuksemme on 999922 (käytetään lähettäessäsi pieniä palautuksia, joissa ei ole seurantatunnusta).


4. Odota vahvistusta

A. Palautuksen kuljetus

Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu, hyväksytty ja käsitelty. Asiakaspalautuksen saapumisessa ja palautuksen käsittelyssä menee yleensä yhteensä 1-2 viikkoa. Odotathan, että palautuksen lähettämisestä on kulunut yli 2 viikkoa, ennen kuin kysyt palautuksen perään.

B. Laskutuksen korjaus / rahojen palautus

Korjaamme laskun heti palautuksen käsittelyn jälkeen. Rahat palautuvat pankkitilillesi/maksukortillesi tavallisesti 1-3 pankkipäivän kuluessa palautuksen käsittelystä. Klarna palauttaa rahat, jos maksutapanasi on ollut Klarna Checkout. Ole yhteydessä Klarnan tukeen rahanpalautukseen liittyen.


5. Palautusehdot

Katso täydelliset ehdot täältä: www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot


Osa-alueet

Kuinka palautan/vaihdan?
1. Palautatko vai vaihdatko tuotteita?

A. Vaihdan tuotteita

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla [email protected] 

Vaatteillamme on ilmainen vaihto-oikeus (pl. hygieniatuotteet)! Jos tuote ei ollut sopiva, voit vaihtaa tuotteen kokoa tai vaihtaa sen kokonaan toiseen tuotteeseen ilman lisäkustannuksia. 

B. Palautan tuotteet

Jos ainoastaan palautat tuotteita, ei Sinun tarvitse ottaa meihin yhteyttä. Veloitamme 4,95€ palautusmaksun, jos et vaihda vaan ainoastaan palautat tuotteita. Saat palautusmaksun kuitenkin käytettäväksi pisteinä verkkokauppaamme.

Myös pelkkä palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:

  • asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.
  • asiakas tilaa saman tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen).

2. Palautuksen valmisteleminen

A. Palautusoikeus

Lähetä palautus tai ilmoita meille palautuksesta 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (emme hyväksy myöhässä lähetettyjä palautuksia). Emme ota vastaan virheellisiä asiakaspalautuksia. Mikäli palautus on lähetetty myöhässä tai tuote ei ole jälleenmyyntikuntoinen (tuotteessa on käytönjälkiä, meikkiä, tuote on pesty, yms), vastaa asiakas kaikista postimaksuista, käsittelykuluista ja mahdollisesta laskutuslisästä muistutusmaksuineen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja olla täysin samassa kunnossa kuin tuotteita vastaanottaessa. Voit kuitenkin sovittaa tuotteita (pl. hygieniatuotteet).

B. Täytä palautuslomake

Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake ja laita se kokonaisuudessaan lähetyksen sisälle. Huom: Palautuslapulle ei tule tehdä muita merkintöjä, ainoastaan merkitä palautettujen tuotteiden lukumäärän ja palautuksen syykoodin. Varmistathan, että kirjaat palautetut tuotteet oikein!

C. Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksiin

Laita tuote/tuotteet siististi viikattuna omiin läpinäkyviin tuotepusseihinsa (tuotekoodin tulee vastata palautettavaa tuotetta), ja paketoi ne huolellisesti violettiin pussiin tai pahvikuoreen, jossa tuotteet saapuivat sinulle. Lähetä kaikki palautettavat tuotteet samassa paketissa.

D. Valmistele pakkaus

Palautusosoitteemme lukee valmiina alkuperäisessä violetissa pussissa/pahvikuoressa - Sinun ei siis tule käyttää erillistä palautusosoitekorttia. Vedä oma osoitteesi yli alkuperäisestä osoitekortista.


3. Palautuksen lähettäminen

Pieni palautus:

Jos palautuksesi on pieni 1-3 tuotteen palautus eikä lähetyksessäsi ollut seurantatunnusta (JJFI-alkuinen koodi), palauta se aina postikonttorista/toimipaikasta tavallisena asiakaspalautuksena (ei asiakaspalautus 14-pakettina). Kerro palauttaessasi logistiikan sopimusnumeromme 999922 ja varmista, että lähetyksessä lukee palautusosoitteemme (lukee alkuperäisessä paketissa valmiina).

Isompi palautus:

Yli kolmen (3) tuotteen palautukset, joissa on JJFI-alkuinen seurantakoodi voit lähettää postitoimipaikasta tai pakettiautomaatin kautta - riippuen siitä, mistä olet noutanut lähetyksen. Kun palautat tällaisen lähetyksen, tulee Sinun käyttää palauttamisessa Postin sivuilta saatavaa Helposti-koodia (klikkaa tästä). Saat helposti-koodin Postin sivuilta oheisesta linkistä syöttämällä sinne JJFI-seurantatunnuksesi. Sinun tulee kirjoittaa saamasi helposti-koodi paketin päälle / syöttää se automaattiin.

https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/

Palautusosoitteemme:

HerSecret.fi
PL 3061
22111 Mariehamn

Logistiikan sopimustunnuksemme on 999922 (käytetään lähettäessäsi pieniä palautuksia, joissa ei ole seurantatunnusta).


Näytä lisää >>
Toimitus
"Toimitusaika 2-5 arkipäivää" - mitä se tarkoittaa? Milloin saan tilaukseni?

Tilauksen lähettäminen


Jos tilaat arkena ennen klo 14, lähetetään tilauksesi tavallisesti vielä samana päivänä. Ruuhka-aikoina myös osa ennen klo 14 tehdyistä tilauksista voidaan lähettää seuraavana arkipäivänä.  Toimitusaika lasketaan tilauksen lähettämisestä eli jos tilaat esimerkiksi sunnuntaina, lähetetään tilauksesi maanantaina ja tilaus on tavallisesti perillä 2-5 arkipäivän kuluessa tästä.

Jos taas tilaat maanantaina iltapäivällä, lähetetään tilaus seuraavana arkipäivänä ja se on perillä 2-5 arkipäivän kuluttua lähettämisestä.
Pakettina lähetettyjen tilausten toimitusaika on tavallisesti 2-3 arkipäivää - kirjeenä/pienlähetyksenä lähetyt tilaukset toimitetaan 2-5 arkipäivässä. Huom: Posti ei jaa kirjepostia tiistaisin.

Tilaus viikonloppuna?


Koska posti ei kulje viikonloppuisin eikä iltaisin, pystymme lähettämään viikonloppuna, illalla tai pyhäpäivänä tehdyt tilaukset vasta seuraavana arkipäivänä ja toimitusaika on tällöin tästä lähettämispäivästä lähtien 2-5 arkipäivää.
Suurin osa pakettina lähetetyistä tilauksista (98%) on kuitenkin perillä jo kahdessa arkipäivässä, loput kolmantena arkipäivänä.
Valitettavasti emme kuitenkaan pysty vaikuttamaan Postin mahdollisiin viivästyksiin. Viivästykset ovat erittäin harvinaisia, mutta olemme varanneet arvioituun toimitusaikaamme yhden ylimääräisen arkipäivän postin mahdollisia viivästyksiä varten.


Lähetykseni ei näy seurannassa / seurannassa ei ole merkintöjä, miksi?

Ahvenanmaa

Lähetämme tilaukset Ahvenanmaan varastoltamme.
Postipaketin saapumisessa Ahvenanmaalta asiakkaan postitoimipaikkaan kestää yleensä kaksi arkipäivää ja Postin seurannasta näkyvät vain Manner-Suomeen tulleet paketit.
Paketin lähettämispäivänä sekä seuraavan aamupäivän seurannassa lukee yleensä: "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan." Tämä tarkoittaa sitä, että lähetys on kuljetettavana, mutta se ei ole vielä saapunut Manner-Suomeen. Tämä ei siis tarkoita sitä, etteikö lähetystä olisi vielä lähetetty meiltä!


Seuranta heti lähettämisen jälkeen

Ahvenanmaan postin seurannasta pystyt seuraamaan paketin liikkeitä heti lähettämispäivästä alkaen:
Posten Åland -seuranta (ruotsiksi) Lähettämisen jälkeisenä arkipäivänä paketti saapuu yleensä Manner-Suomeen ja tilaksi muuttuu "Lähetys on lajiteltu." Tavallisesti paketti on noudettavissa seuraavana arkipäivänä ennen klo 16:00.
Kun seurannan tilaksi muuttuu "Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella. Pakettiautomaatista nouto vain lokerokoodilla", voit noutaa paketin postista lähetystunnuksen ja henkilökortin kanssa tai pakettiautomaatista lokerokoodilla.


Kuinka paljon toimituskulut ovat? Mitä toimitus maksaa?

Ilmainen toimitus
Toimitus kirjeenä / pienlähetyksenä on aina ilmaista,
et siis maksa extraa toimituksesta! Meillä on aina ilmainen toimitusvaihtoehto saatavilla. Meillä ei ole myöskään laskutus- eikä pientoimituslisää. 25€ - 39,95€ tilauksiin voit myös valita lisäpalveluna toimituksen postipakettina, jolloin toimituksesta veloitetaan 2,95€ (myös näihin tilauksiin on saatavilla ilmainen toimitus pienlähetyksenä).

Yli 39,95 euron tilauksiin saat ilmaiseksi toimituksen seurantakoodilla; postipakettina tai Smartpost-automaattiin.

Ovelle-paketti
Jos valitset ostoskorissa toimitustavaksesi Ovelle-paketin, toimituskulut ovat 5€ (yli 150 euron tilauksiin myös Ovelle-paketti on ilmainen). Ovelle-paketti ei ole saatavilla alle 60€ tilauksiin.


Näytä lisää >>
Tuotteet
Mitä ovat ns. hygieniatuotteet? Voiko hygieniatuotteen palauttaa?

Hygieniatuotteita ovat seuraavat:
Liimapintaiset tuotteet (esim. Bye Bra ja pasties)
erikseen myytävät alushousut
sukat ja sukkahousut
Demoniq-alusasut
peruukit, minihatut
korvakorut, silmälaput ja tiarat

Näillä tuotteilla ei ole ollenkaan vaihto- eikä palautusoikeutta, mikäli myyntipakkaus on avattu ja/tai tuotetta on sovitettu. Avaamattomien hygieniatuotteiden vaihto ja palautus on aina maksullinen. Lue lisää palautusehdoistamme: https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot

Seuraavat tuotteet eivät ole hygieniatuotteita, joten niillä on tavallinen palautus- ja vaihto-oikeus:
bikinit
korsetit
babydollit
vaatteet, kuten mekot, topit, housut...


Tuotteessa oli pieniä langanpätkiä. Voiko ne leikata pois?

Tämän hintaluokan tuotteissa ei ole epätavanomaista, että tuotteessa on pieniä langanpätkiä. Ne voi leikata huoletta pois ilman, että se vaikuttaa tuotteen käyttöikään.


Koska varastosta loppuneita tuotteita on tulossa taas varastoon? Milloin tuote tulee varastoon?

Loppuunmyyty tuote
Pyrimme saamaan loppuunmyytyjä tuotteita mahdollisimman pian varastoomme, yleensä viimeistään noin muutaman viikon kuluessa. Ilmoitamme Facebook-sivuillamme ja lähetämme suoraan sähköpostiin tiedon uutiskirjeen tilaajille, kun olemme saaneet lisättyä saapuneet varastontäydennykset ja tuoteuutuudet myyntiin.
Uutiskirjeen vastaanottaminen on ilmaista, voit tilata sen verkkokaupan alapalkista.
Fanina tiedät ensimmäisten joukossa, kun tuotteita on jälleen ostettavissa.

Odotuslista
Jos sinulla on asiakastili, voit myös lisätä haluamasi tuotteen odotuslistalle.


Näytä lisää >>
Palautukset ja vaihdot
Palautan tuotteita. Mistä löydän palautusohjeet / ohjeet palauttamiseen?

Löydät palautusohjeemme tästä osoitteesta:
https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot


Haluan vaihtaa tilaamani tuotteen. Kuinka toimin?

Jos haluat nopeuttaa koon tai tuotteen vaihtoa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa, WhatsAppissa 045 2050 779 tai sähköpostilla [email protected]

Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, tee uusi tilaus heti ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.


Kuinka palautan tilauksen? Onko palauttaminen maksullista?

Kuinka paljon palauttaminen maksaa?
Palautus on maksullinen*. Perimme asiakkaalta palautuskulut 4,95€ palautuksen yhteydessä hyvitettävästä summasta. Ohjeiden mukainen
VAIHTO on asiakkaalle ILMAINEN (pl. hygieniatuotteet). Hyvitämme perimämme palautuskulut asiakastilillesi, josta voit käyttää ne alennuksena vaihtotilaukseesi.

*Myös palautus on ilmainen, kun jompi kumpi alla olevista ehdoista täyttyy:
a) asiakas pitää tuotteita vähintään 40 euron arvosta.
b) asiakas tilaa saman tuotteen kahdessa koossa sovitettavaksi, ja palauttaa epäsopivan koon (verrattavissa vaihtotilaukseen). Jos asiakas palauttaa samalla myös muita tuotteita, tulee pidettyjen tuotteiden olla arvoltaan yli 40 euroa, jotta palautus on ilmainen. Lue lisää täältä:
https://www.hersecret.fi/content/palautusohjeet-ja-ehdot

Vaihto
Jos haluat vaihtaa kokoa tai tuotetta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 09 3158 1953, Live Chatissa tai sähköpostilla [email protected]

Jos vaihdolla on kiire tai vaihdossa haluamasi tuote on kalliimpi kuin alunperin tilaamasi tuote, teethän uuden tilauksen verkkokaupassa. Otamme tämän uuden tilauksesi huomioon käsitellessämme palautustasi emmekä veloita palautusmaksua.


Näytä lisää >>
Laskutus
Klarnan yhteystiedot, kysyttävää laskutuksesta?

Jos Sinulla on kysyttävää laskuun liittyen, olethan suoraan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun:

https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Puh. 09 425 99 771 (ark. 9-18)


Tilasin Klarna-laskulla ja palautin osan tilaamistani tuotteista. Saanko uuden laskun vai miten menettelen?

Laskusi päivitetään ajan tasalle, kunhan olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi. Saat tämän jälkeen laskun päivitetyllä summalla sähköpostiisi.


Tilasin Klarna-laskulla, mutta hävitin laskuni. Voisitteko lähettää uuden laskun?

Klarna-lasku lähetetään sähköpostitse rekisteröitymisen/tilauksen yhteydessä käytettyyn sähköpostiosoitteeseen.

Voit tarkastella laskujasi ja pyytää uuden laskun Klarnan tukisivuilta:
https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Myös me voimme lähettää laskun uudelleen, mikäli et löydä laskua sähköpostistasi. Ota yhteyttä: [email protected]


Näytä lisää >>
Tilaaminen
Kuinka käytän HerSecret pisteitä?

Kun teet ostoksia verkkokaupassamme, keräät samalla HerSecret pisteitä (5 pistettä per käyttämäsi 1€). Voit muuttaa HerSecret pisteet palkinnoiksi (lahjakorteiksi) asiakastilisi HerSecret pisteet -osuudesta tai käyttää pisteitä kassalla ostoskorin yhteenveto -vaiheessa.

Saamasi lahjakortin koodi tulee syöttää kassalla "Lahjakortit/koodit" -kenttään ennen tilauksen vahvistamista.

Pisteet tulevat saataville 28 päivän kuluttua tilauksen vahvistamisesta


Kuinka lähetän suosittelun/arvostelun tuotteesta?

Saat noin viikon kuluttua tilauksestasi sähköpostitse arvostelupyynnön. Voit käyttää tätä sähköpostia lähettäessäsi arvostelun tuotteesta.

Voit lähettää arvostelun myös menemällä tuotteen tuotesivulle verkkokaupassa ja klikkaamalla sieltä "Kirjoita arvostelu".


Tein tilauksen, mutta en saanut vielä tilausvahvistusta. Onnistuiko tilaukseni? Missä tilausvahvistus on?

Yleensä tilausvahvistus tulee sähköpostitse heti. Joskus vahvistuksen tulemisessa voi olla kuitenkin pientä viivettä (muutamia minuutteja). Muistathan tarkistaa myös roskaposti- ja tarjouskansiosi!

Jos et saa tilausvahvistusta kahden tunnin kuluessa tilauksesi tekemisestä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme: [email protected]


Näytä lisää >>
Yhteistyö
Teettekö yhteistyötä bloggareiden kanssa? Kuinka pääsee yhteistyökumppaniksi?

Teemme paljon yhteistyötä eri tahojen, myös bloggaajien kanssa. Harkitsemme kaikki yhteistyöehdotukset yksilöllisesti.


Yhteistyöhakemukset voi lähettää osoitteeseen [email protected] - liitäthän hakemuksen mukaan blogisi verkko-osoitteen sekä kerrot hieman itsestäsi ja blogistasi. Perustelethan myös miksi meidän pitäisi aloittaa yhteistyö juuri Sinun kanssasi ja miksi haluaisit tehdä yhteistyötä juuri meidän kanssamme. Olethan täysi-ikäinen, kirjoittanut blogia aktiivisesti vähintään puoli vuotta sekä kerännyt blogillesi vähintään n. 250 rekisteröitynyttä lukijaa.

Saamme paljon yhteistyöehdotuksia, joten emme valitettavasti mitenkään pysty lähtemään niihin kaikkiin mukaan. Verkkokauppamme sloganin mukaan erotu siis eduksesi. ;) 

Mikäli blogisi ei täytä suoran yhteistyön kriteereitämme, on Sinulla mahdollisuus tehdä yhteistyötä kanssamme TradeTrackerin kautta. :) Lue lisää TradeTracker-yhteistyöstä/mainostuksesta täältä: https://tradetracker.com/fi/kcglossary/publisher-2/


Yhteistyö/sponsorointi

Teemme paljon yhteistyötä eri tahojen kanssa ja olemme avoimia kaikille uusille yhteistyömuodoille ja -ehdotuksille. Olethan kuitenkin ajoissa liikkeellä - mitä aikaisemmin, sitä parempi. Varaathan ehdotuksen käsittelyyn ja vaatteiden toimitukseen VÄHINTÄÄN viikon, mielellään kaksi. Liian kiireisen aikataulun vuoksi emme valitettavasti pysty lähtemään ehdotukseen mukaan, vaikka haluaisimmekin.

Yhteistyöehdotuksen voi lähettää osoitteeseen [email protected] Lähestythän meitä mahdollisimman valmiilla yhteistyöehdotuksella - kiitos! 

Teemme vain vaatesponsorointia/-yhteistyötä. Emme tee rahallista sponsorointia.


Maksutavat
Mitkä ovat maksutavat?

Maksutavat löydät tästä osoitteesta: https://www.hersecret.fi/content/maksutavat


Onko mahdollista maksaa postiennakolla

Meillä ei valitettavasti ole postiennakkomahdollisuutta eli maksutavat ovat verkkopankki/korttimaksu, mobiilimaksu, Klarna-lasku ja -osamaksu sekä Everyday-joustoluotto.


Ehdot
Palautusohjeet ja -ehdot

Täältä löydät voimassa olevat palautusohjeemme:

Palautusohjeet - HerSecret.fi


Toimitus- ja sopimusehdot

Löydät ajantasalla olevat toimitusehtomme tästä linkistä:

Toimitusehdot - HerSecret.fi